Een huis vol

Klopt. Ze waren vorig seizoen getrouwd

4 likes

Elke keer de Jelies in deze poll alsof Janneke jullie goddenlozen op haar kinderen zou laten passen.

Ik vraag me bij de Cudoghams af of iemand ze ooit verteld heeft dat het niet per se gezond is om je hele huis vol ongeschilderd osb te rammen.

4 likes

Komen daar stukjes vanaf of wat is het probleem? Ik vind het sowieso zo’n rare look hebben. Ze hebben echt een mooi appartement, ze hebben leuke stijlvolle kleding aan altijd, en dan is hun woning één en al triplex ??? En ook dat vakantiehuisje direct die look. Vind het zo niet passen bij hoe ze verder zijn.

Ik blijf erbij dat de Buddenbruckjes de ideale optie zouden zijn als oppas. Altijd als hun oma oppast zit ze gewoon te paffen in de keuken terwijl de kinderen gamen. Die oudere jongens zijn nog best behulpzaam en je hebt maar 1 kleintje om op te letten. Of de cudoghams omdat dat gewoon goed opgevoede kinderen zijn en ook maar 2 stuks jong grut, maar denk wel dat je daar meer mee moet doen ipv ze achter een tv zetten.

4 likes

Dat OSB is gewoon de meest goedkope optie volgens mij. Je hebt tegenwoordig ook kledingwinkels enzo van alleen maar dat spul. Ziet er zo lekker crafty uit.

1 like

Osb zijn verlijmde snippers en die lijm geeft giftig gas af dus dat kan je beter afsluiten (bijv verven) of niet teveel gebruiken in een afgesloten ruimte.

Ik ben vooral heel benieuwd naar de indeling van het appartement van de Cudoghams. Volgens mij zijn het allemaal kamers in kamers in gangen en kasten.

9 likes

Ja is ook zo

Politieeee hahaha

9 likes

Die heb ik sws gezien, dus ik kan het wel even terugzoeken!

2 likes

Je hebt formaldehydevrij OSB, maar ik betwijfel of ze dat hebben

3 likes

Dochter van Zeldenrust is jarig en dan zingt die moeder dat ‘de heer je weer een jaar heeft gespaard’?? Heel apart. Gelukkig zongen ze ook gewoon Er is er een jarig.

6 likes

En dan ook eerst nog bij het verkeerde huisje staan :rofl:

Wat vervelend van Johan en Janneke Harrie zo zaten te pushen om die oester te eten. Janneke at zelf ook maar een klein stukje
 En dan tegen Harrie zeggen dat ie zich niet moet aanstellen. Niet fair

4 likes

Ik vind Kik echt zo’n lieve jongen!

Whaha die Rob die bij het verkeerde huisje stond en dan politie riep :joy:. Maar gisteren lieten ze zien dat ze allemaal eten en drinken meenemen, zodat ze daar niks hoeven te kopen. In de avond aten ze pizza dat besteld was en nu friet in het park. Moest ook wel lachen hoe het ging uitrekenen ja uuuh dan heb je 200 en dan uuuh nee wacht 800 en dan keer 7 nee toch niet. Ja uuuh dan is het dus heel duur :joy:

15 likes

Hahaha die jongste van Rob & Thaila scheelt niet veel met de dochter van Miguel. Maar hij is dus haar oom :sweat_smile:

3 likes

Ik zit ff terug te kijken maar oh my, Cynthia die ff met 3 kleine kinderen gaat behangen en dan het resultaat gewoon voor lief neemt omdat ze het proces zo mooi vindt
 pfoe echt next leven moederskills hoor, zou dat niet kunnen

11 likes

Mijn vriend kijkt nog de aflevering van gisteren terug en die gaat helemaal stuk om Rob die aan het hoofdrekenen is. ‘We hebben 5 tot 7 kleintjes’. 5 tot 7? Echt een grote marge, zelfs als je 11 kinderen hebt :joy: alsof zelf ook niet meer weet wie wie is met al die kinderen

9 likes

Brengen Rob en Thaila hun kind nou samen tot aan de ingang van de brugklas?

@tessel Die rekensommen met die keuken ook. ‘Moet nog 90 cm vanaf’

9 likes

Ja hahaha Rob die een of andere pointless rekensom doet en Thalia die op de achtergrond in haar eentje de auto’s inlaadt
Peak Rob :ok_hand:

15 likes

Lol Jantina heeft gewoon geen oog meer voor dat kind en loopt gewoon door. Alsof ze er voor haar zijn :laughing:
Tijd van dr leven

8 likes

Seven is echt een lief kindje, pakt gewoon een mandarijntje, zingt en zegt dankjewel.

Oos zingt niet, pakt 3 snoepjes, en zegt geen dankjewel. En dan krijgt ie alsnog een high five van z’n ouders. Snap niet hoezo ze er eentje niet opvoeden en de anderen allemaal zo netjes opgevoed zijn?

6 likes