Is dat niet vaak zo, dat voor de jongste (zoon) geen regels meer gelden?
Ja misschien? Maar hij is ook geen nakomertje ofzo, hij scheelt niet zoveel met dat andere kleine jochie.
T eerste seizoen dacht ik groeit ie vast snel uit, maar hij is nu nog precies hetzelfde en geen 3 meer. Maargoed zal wel loslopen verder maar t valt me altijd zo op dat die andere kinderen super netjes zijn.
Bij Anna Saccone gelden bepaalde regels ook niet voor haar jongste zoon
Ja seven is lief. En heb bij Oos het gevoel dat ie gewoon het lievelingetje is. Bij alles wat ie doet ach het is Oozie dat gevoel krijg ik ook bij Toetie trouwens heel erg. Dat is niet eens de jongste maar alsof zij een beetje op handen wordt gedragen.
Wat hij ook allemaal op die pannenkoek gooide
Ja precies en dan 3x Hahah nee oos, niet doen hahaha nee stoppen hahahhaa
???
Haha ja ook echt. Ik had dat bordje al lang weg gehaald
Williene die tijdens het avondeten ontsnapt en met een party pack heartbreakers in een luie stoel zit, incl. gelukzalig over haar buik wrijven mood
Hahaha ja hier hebben wij ook smakelijk om gelachen. Wat een portret
Ik kijk alfv 6 en dan is een van de dochters van de familie Zeldenrust jarig en krijg flashbacks naar (vreselijke) christelijke liedjes van de basisschool. Ze spelen een verjaardagsliedje af wat ongeveer zo gaat: de here god heeft jou, weer een jaar gespaard! Ja sorry als kind zong ik dit mee maar nu denk ik wat?! Alsof er altijd een man met een bijl boven je staat ofzo.
Niks mis met t geloof maar vind dit altijd zo âzwaarâ.
@Zompig sorry spuitelf haha! Maar dit soort liedjes worden vaak nog gezongen in bepaalde families. Parel in gods hand enzo ken ik nog van de basisschool tijd.
Ik vond dit ook shockerend maar mijn vriend haalde zijn schouders op en vertelde dat dit vroeger op zijn basisschool ook gezongen werd
Aida (15) gaat alle kinderen eten geven, in bed doen en dat gaat allemaal helemaal lukken. En gister was Johan helemaal van poeh moet ik dat allemaal nog doen, lastig hoor.
Haha zie ik nou een omgekeerde Nederlandse vlag bij de Jelies?
En ze snappen ook de wintertijd nietâŠ,
Haha gisteren nog âwe moeten dankbaar zijn voor allesâ
Ik zag bij een van de gezinnen ook een boerenzakdoek om een auto zijspiegel
Echt zo schattig die pieten kindjes bij die schippersfamilie maar die moeder verpest het wel telkens met haar gezeur pff
Ik snap dus echt niet dat ze tapijt hebben met zoveel kinderen.
Misschien is het een sociaal experiment?
Ik vind ze ook zo humorloos daar.
Jaaa omg echt die vader vind ik echt de grootste partypooper