EGF Boulevard

Ja dit idd, krijg bij hem eerder het idee van een kleuter die expres vervelend doet om aandacht te krijgen. Waarom moeten we daar aandacht aan besteden? Ik denk dat als 'ie genegeerd wordt dat een stuk pijnlijker is voor hem dan dat 'ie een discussie aangaat met een slimme, sterke vrouw. Dat ziet hij toch alleen maar als een kans om z’n eigen gelijk te bewijzen, en om lekker tegen de gevestigde orde aan te schoppen natuurlijk :face_vomiting: (wat op zich al heel ironisch is omdat zijn opmerkingen imo precies de gevestigde orde zijn, maar dat is wel vaker het geval met die zogenaamd recalcitrante typetjes)

3 likes

Denk dat dat inderdaad de beste tactiek is. Zelfde geldt voor Emile Ratelband/Peter Jan Rens/andere aandachtzoekende mannen wiens naam ik vergeten ben. Als iemand alleen maar op provocatie uit is, is negeren het beste middel

2 likes

Je bedoelt Johan Vlemmix :stuck_out_tongue:

10 likes

Ik durf het bijna niet te vragen omdat jullie zo unaniem zijn. Maar toch, met het risico dat IK hier super domme vragen stel:
Wat is er seksistisch aan de opmerking van Maxim over Dionne?
Wat is er seksistisch aan de vermeende opmerkingen over Olcay haar uiterlijk of lippen?

Dat het blijkbaar zo voor de hand ligt is dus waarom ik die vraag moeilijk vind om te stellen. En mij bijna schaam! Want seksisme is naar mijn weten een waardeoordeel vellen op grond van geslacht. En ik zie dus niet waar hij dat doet? Of is dat niet de definitieve van seksisme?

Edit: @Evenveel

1 like

Hetzelfde geldt voor Olcay en haar make-up en de lippen van haar zusje. Hij degradeert vrouwen tot uiterlijk alleen. Hij kan geen zinnig woord zeggen over professionele kwaliteiten, het zijn succesvolle vrouwen en maar meneer weet zich alleen te concentreren op hun uiterlijk.

5 likes

Zou me niks verbazen dat Maxim dit doet omdat hij misschien niet zo slim is en zich geïntimideerd voelt door slimme vrouwen.

11 likes

Daar twijfel ik niet eens aan, dit klopt helemaal.

Ik had bij hem altijd het idee dat het een act was om mensen op de kast te jagen, maar het houdt al behoorlijk lang aan

6 likes

Ik dacht dit ook, maar dat is nu ook niet meer vol te houden denk ik. Ik vind het wel heel jammer want hij is echt een soort jeugdheld door Rembo en Rembo. En ook bij villa achterwerk en omroep Maxim vond ik hem heel leuk. Toen was hij meer gewoon een gekkie

2 likes

Same! Vond hem vroeger super leuk. Dacht ook heel lang nog, toen hij al dat meer voor mannen programma deed, van haha maxim karikatuur van die zure mannen!!! Maar nu mag hij wel weer normaal doen en dat zit er volgens mij niet meer in

1 like

En dat hij een

Samenvatting

Meisjeeeee

krijgt !

4 likes

Was zij niet ook van EGF?

16 likes

Wat is dat met Pownews en corporale verslaggeefsters??

10 likes

Ze richten zich op een jong publiek. Maar ja, Danny Ghosen zat vroeger ook bij Pownews en die kun je niet echt corporaal noemen vind ik.

1 like

Yesss, daarom had ik het ook over de vrouwen die verslag doen bij pownews. Die mannen komen uit een ander laatje

2 likes

Wel bijzonder dat hij het dan nu toch bekend maakt. Snap het ook wel weer maar t is wel dubbel.

Waar stond dit trouwens?

3 likes

Ahh thanks! Ik volg hem niet dus vandaar haha :blush:

“Netwerken”

1 like