EGF Boulevard

waarom komt zoiets nou in de publiciteit? komt er een mokkenlijn aan ofzoiets?

12 likes

Heb nog nooit van Romy Boomsma gehoord, dus even rondje google gedaan, maar vind haar lippen er wel echt duckface uitzien eigenlijk.

4 likes

Ik vind het extreem goed gedaan. Vind ik bij Monica trouwens ook. Dat zijn ook meteen de enigen imo.

Oh ik vind die van Monica echttttttttt niet mooi en ik snap niet dat haar lippen nog steeds zo groot zijn want het is al lang geleden dat ze ze voor het laatst heeft gedaan volgens mij (iig voor de zwangerschap?).

32 likes

Haha, ik vind het haar dus oprecht geweldig staan. Haar eigen lippen zijn natuurlijk ook breed/groot, dat scheelt.

3 likes

Ja dat vraag ik me ook af… Het ziet er nog steeds zo onnatuurlijk uit.
Is dat spul niet een keer uitgewerkt?

1 like

@anon94840299 Misschien dat je lippen net als je borsten niet ‘terugveren’ na een zwangerschap? Ze is van cup A/B naar cup E/F gegaan, vind dat ook zo bizar (en ze is verder best wel weer slank).

1 like

Misschien, maar ik vond dat zij van die typische fillerlippen had dus geloofde al niet dat dat puur natuur zou zijn geweest. Vind fillerlippen en gewoon volle natuurlijke lippen er 99 vd 100x er heel verschillend uit zien.

4 likes

24 likes

Ze weet in ieder geval wat haar sterke kant is!

5 likes

Dit vind ik dan wel weer een goede vorm van zelfspot :joy:

8 likes

https://www.ad.nl/show/ook-linda-de-mol-van-rtl-naar-talpa~ab3ebdf8/

Ben wel benieuwd of dit allemaal gaat helpen om de kijkcijfers van sbs op te krikken.

2 likes

Ik vind Angela en Gordon allebei vreselijk. Toch vind ik dat Angela ergens een punt heeft. Waarom haalt John Wendy en Gordon binnen? Kom met goede programma’s en plaats daar een nieuw talent bij. Die moeten toch genoeg te vinden zijn? Vind het ook erg dom om al die nieuwe programma’s met zoveel bombarie aan te kondigen. Het kan daardoor alleen maar tegenvallen.

Net als Dancesing, daarover werd verteld dat het fantastisch was, iets wat nog nooit op tv is gedaan! Nou poe hee.

6 likes

Maar dancesing is idivudeel toch?

Al die commerciële zenders zijn ruk #snob #teampubliekeomroep

26 likes

#teamomroepmax

19 likes

Ik vind het wel jammer. Linda had veel toffe programma’s bij RTL. Ik vond Weet ik Veel altijd heel erg leuk van haar. Mocht dat naar SBS gaat weet ik niet of het format gelijk blijft. Net zoals bij Dance Dance Dance.

1 like

Ik ben ook benieuwd wat er met miljoenenjacht gaat gebeuren! Ik vind dat juist zo’n leuk programma.

Moest ik ook aan denken #egfismylife