EGF Boulevard

Zo het bewerken van dr onderbenen is niet helemaal goed gegaan bij Nikkie Plessen zeker

18 likes

Lachwekkend dit. En zo sneu ook eigenlijk. Heb je een succesvol(?) bedrijf, een gezond gezin, genoeg geld, een knap uiterlijk en dan vind je het nodig om jezelf zo te ‘bewerken’. Het is dan ook nooit genoeg hè.

3 likes

Beetje luguber misschien maar we moeten muziek voor de uitvaart van mn moeder uitzoeken en kijk wat ik in de gekrochten van yt heb gevonden: is dit ‘onze’ bonnie st claire?
https://youtu.be/aOi-GdUjS6o
Moet toch haast wel?

Deze haalt de lijst der gekozen liederen overigens niet xD

2 likes

Ik vind het echt zo raar dat het op dit moment weer ok is om vet lelijk bewerkte foto’s/video’s te hebben? Het leek erop dat we met de superhd-telefooncamera’s etc. juist echt hele scherpe en duidelijke foto’s zouden kunnen maken en posten op social media, maar met die facetune en rare lijnen ben je toch direct terug naar 2007 webcamkwaliteit? Bespaar dan gewoon de moeite en gooi het op de lage resolutie???

5 likes

Ja, toen hield ze ook al van een wijntje zo te zien!

1 like

Mensen willen graag showen dat ze een portretmodus hebben op hun telefoon!

1 like

Kaj en Jessie Jazz hebben een relatie.

5 likes

Finalllyyy

Ik vind ze ook leuk samen! Al had ik ze nooit zelf bij elkaar verwacht!

4 likes

Ik kwam hier ook om dit te plaatsen haha

1 like

Ik loop achter, dacht dat ze twee kinderen hadden :see_no_evil:

4 likes

Ik kan niet wachten op de naam van deze.

2 likes

Volgens Us Weekly had het stel na de geboorte van Chicago nog een embryo van het mannelijke geslacht over.

Zeg Kanye? eh ik bedoel Ye
Ja?
Weet je nog toen we Chicago hadden laten maken, toen hadden we toch nog een embryo? Is die nog ergens?
Ja die moet nog wel ergens liggen.

Jongens, wat is dit voor taalgebruik. Je hebt nog een embryo over?? En waar is die dan al die tijd?

28 likes

Blijkt maar weer, met genoeg geld is alles wel te koop.

1 like

Ja chrissy teigen en John legend hebben op deze manier ook voor een jongetje gekozen.
Ze kon niet op de natuurlijke manier zwanger raken dus hebben ze het zo gedaan .

Chrissy Teigen en John Legend hadden na hun dochter nog 1 embryo over en dat was een jongetje. Dat hebben ze niet zo gemanipuleerd of gekozen, dat was bij toeval een jongetje geworden en dus wisten ze dat hun volgende kind (als de terugplaatsing goed zou gaan) een jongetje zou worden.

2 likes

Weet ik niet zeker, volgens mij heb ik wel eens gelezen dat meisje-jongen een bewuste keuze was. Ik ga Googlen.

1 like

Dan heb ik dat verkeerd begrepen :slight_smile:

Hier staat het in, ze hebben bewust voor eerst een meisje gekozen.