Oh hahaha ben net wakker
Haha ja ging over haar borsten!
Ze hadden gisteren blijkbaar een etentje met Koen K. en een hele club bij MIJN favoriete lunchplek. Super kinderachtig maar ik vind dat echt irritant.
Ja, wat hij doet is champagne drinken overal en altijd. .
Ben het deels eens met dat verjonging gedeelte, maar vind dat mensen ook eens het glazen huis weg moeten kunnen denken. Het heeft zich jaren bewezen, maar er werd de afgelopen jaren ook steeds minder opehaald omdat het gewoon niet vernieuwend is. De beslissing van het nieuwe concept is gebaseerd op alle kritiek.
Ćberhaupt begon serious request (of nja de voorganger, zonder het glazen huis) als een tour door Nederland.
Met Michiel Veenstra! Hoe lullig ook voor 3fm, ze hebben gewoon goede djās met trouwe fans voortgebracht die met de djās mee verkassen naar andere zenders.
Als je de beelden nog wilt zien, kan je kijken naar fotoās waarin hij getagd is op insta. Al die fan paginaās hebben die beelden ook geplaatst.
Ik vind het trouwens echt sneu dat blijkbaar iemand uit je omgeving/die erbij was die beelden dan deelt of lekt.
Ja dat dacht ik ook. Dan hou je een ābeslotenā etentje om je nieuws te vertellen, en dan maakt iemand daar op zoān manier misbruik van.
Dat idee had ik ook bij die Liam en Miley bruiloft. Echt naar man.
Omg kink fm, lang geleddn! Daar had mān broer een cdātje van en die heb ik grijsgedraaid. Zebrahead herinner ik me nog qua naam. Rest ben ik wel vergeten :ā)
Die vriendin van Lil kleine lijtk echt op die Zweedse (toch?) chick die jaren geleden hier besproken werd. Zoān wulpse meid met enorme opgepompte borsten en lippen en alles fake. Hoe heette ze ook al weer.
Ik zie echt alleen maar nepheid bij die meid, wauw. Meteen denk ik dan: hoe onzeker zal je dan wel niet zijn.
Kenza? Of die blonde? Kissies of zoiets.
Die blonde! Indd Kissie was het dacht ik. Die heb ik een paar jaar geleden nog gezien op Instagram. Nu een fitgirl. Alsnog nep.
Dear god, ik ging naar die website. Werd even overvallenā¦
Zo groot zou ik mijn hoofd nooit als header instellen, geloof ik.
Weet iemand eigenlijk wie origineel deze story heeft geplaatst? Is wel linea recta geunfriend lijkt mij??
Lijkt wel een animatie figuur
Hahaha dit had ik me totaal niet gerealiseerd, voelde me echt zo toen dit doordrong:
Ook echt met die LV/Prada tasjes allemaal onder de kerstboom.
Gadver, zo pocherig