Ik wist trouwens ook niet dat er 10 jaar leeftijdsverschil tussen de twee zit, Zij is 36 en hij 26.
Op blindgossip staan ook allemaal artikelen over dag de relatie fake zou zijn
Blindgossip heeft het wel vaak bij het rechte eind toch?
Ik zag een paar dagen geleden ook zo’n filmpje van People voorbijkomen op instagram (‘Nick wipes away a tear when he sees his bride’) en ik kon door @quantum alleen maar denken ‘FAAAAKE’.
Verder heb ik me nooit bezig gehouden met Nick of Priyanka eigenlijk. Opvallend dat ze nu overal zijn. Volgens mij heb ik nog minder meegekregen van Harry en Meghan.
@quantum wow ik zit die filmpjes nu te bekijken maar het ziet er echt zo liefdeloos uit idd? Hoe Nick er ook bij staat de hele tijd, het is bijna meer awkward vriendschap ofzo en die kussen zo weirddddd
Wel redelijk vaak ja, maar duurt vaak een tijdje voordat het echt bekend/solved wordt.
Zijn hart heeft het begeven.
Zo heftig kan je gewoon alles een beetje goed doen en je leven leven en dan ineens kapt je hart ermee.
Ja, en zijn vader is in de zomer overleden, ook aan hartfalen. Echt triest.
Oh ja zo lelijk.
Maar hun plannetje werkt wel want heel mijn ig feed stond vol met die nepbruiloft en ze staat ook lekker in op de covers van de tijdschriften. O.a. Forbes en vogue, waarin ze natuurlijk vertelt over ‘the love of her life’
Ik vind het net een moeder en haar zoon. Hij lijkt zo’n broekie vergeleken met haar.
Ik vind het goed dat boef leerlingen probeert te stimuleren meer hun best te doen op school, daar een klein tekstje over schrijft onder die foto op insta dat je dus je best moet doen op school enzo en 1000 euro geeft aan degene die een 9 haalt voor een toets. Hij doet vaker iets goeds voor jongeren (zie ik op zijn story, dat hij dan weer ergens is of met iemand is die hij helpt)
Zie ik geen andere Nederlandse rapper doen, zoals lil kleine ofzo
Maar ik ben benieuwd wat voor kritiek er nu weer gaat komen hierover
Mijn leerlingen hadden het er iig over. (Wij geven alleen geen cijfers dus een leerling had hem een berichtje gestuurd over ons onderwijs.) Maar ik vind het een top actie. Dit mogen artiesten vaker doen. Positieve actie.
Ik vind het nogal apart dat hij dit doet. Net zoals toen bij Nicki Minaj. Leuk als kinderen hierdoor gemotiveerd worden, maar ik ben benieuwd wat voor nieuwtje hij wilt verbergen door dit te doen
Leuk als kinderen hierdoor gemotiveerd raken vind ik wel zacht gezegd haha, super vind ik dat
En wat zou het uitmaken als er een nieuwtje achterzit? Als die leerlingen hierdoor gemotiveerder gaan werken
Ik ben gewoon bang dat kinderen eenmalig voor een SO’tje gaan leren en dan daarna misschien weer niet zoveel aan school gaan doen. Dat zou zonde zijn.
Sorry als ik als een zuurpruim overkom, maar ik heb er een beetje mijn bedenkingen bij
Maar goed, zelfs dan hebben ze 1x wél hun best gedaan… Dus what’s the problem zou ik zeggen beter iets dan niets. En het laat bovendien zien dat zo’n rapper goede resultaten belangrijk vind, ook een goede boodschap.
1000 euro?? Wow echt belachelijk wel. Dan gaan kinderen straks alleen nog maar leren als er iets tegenover staat, terwijl ze sowieso hun best moeten doen. Het is goed dat hij als rapper laat zien dat je je best moet doen op school maar ik vind dat je zo’n boodschap ook op een andere manier kunt brengen ipv met geld.
Ik vind het goed dat hij er überhaupt aandacht aan geeft
Geen andere Nederlandse rappers zien doen afgelopen jaren
Bij zulke reacties denk ik altijd: het is ook nooit goed he?