Oeps, bedoelde deze:
Geweldig Kris vind haar echt een leuk mens
Jeetje! Wat ontzettend verdrietig zeg! Vind het ook zoβn eng idee dat het ook op jonge leeftijd plots van de één op andere dag voorbij kan zijn (los van ziekte of ongeluk zeg maar).
Oh wat vreselijk, zo plotseling
Ik ben hier echt zo zo naar van. Ik kende hem en het was echt zoβn vreselijke lieverd. Gatverdamme wat kut
Bah wat eng, zo plotseling
Je kende hem persoonlijk? Ik hoop dan dat je het al wist en niet hier of ergens anders op internet lasβ¦
Ja ik kende hem persoonlijk. Las het vanochtend op zijn facebook. De laatste tijd zagen we elkaar niet meer zoveel maar vroeger gingen we wel veel met elkaar om. Ben echt ff verdrietig
Sterkte Lastig om zoiets via Facebook te moeten vernemen, lijkt me. Maar hoe gaat zoiets eigenlijk tegenwoordig? Ik krijg er maar de bibbers van.
Wow bizar joh. Wat vreselijk.
Heel veel sterkte.
Jeetje wat mega heftig van Dave!
Had het kind nou Anti Vaxx Reyes genoemd
Het kind kan er niks aan doen. De comments zijn wel heel interessant.
Zo zonde van de tijd van de Rechtbank. Wat een droeftoeter.
Hij wilt ook nog eens in hoger beroep gaan, alsof de rechterlijke macht het nog niet druk genoeg heeft
Moest ook wel gniffelen over deze passage uit de uitspraak van de rechtbank:
Ratelbands beroep op de vrije wil volgt de rechtbank ook niet. Dat gaat immers niet zo ver dat alles wat je wil ook zou moeten kunnen. Het staat Ratelband vrij om zich twintig jaar jonger te voelen en daarnaar te handelen.