EGF Boulevard

Bij RTL boulevard zeiden ze dat t hem ongeveer 15k heeft gekost

11 likes

En dat alles voor een beetje aandacht

1 like

haha wow dit lijkt me wel een beetje overdreven eerlijk gezegd

Ja? Schijnt dat ie een goede bekende advocaat heeft, dus op die 15k zit je maar zo

Ja voor de advocaat maar niet voor de rechtbank zelf. Eigenlijk betalen wij hier allemaal voor. (ONZE BELASTINGCENTEN!! :p)

3 likes

Zou eigenlijk mooi zijn als hij weer 49 werd. Kon hij meteen zijn AOW en pensioen inleveren :grimacing:

8 likes

Leafar heet ie toch? Staat eronder volgens mij?

de ‘rechtbankkosten’ (griffierecht) zijn waarschijnlijk € 291,- geweest voor een verzoekschrift, zie:

Moet een dure advocaat geweest zijn dan ja haha

1 like

Ach nee, ons Royke is failliet: Royke failliet

1 like

Denk dat de hype gewoon een beetje over was. Maar wat sneu joh. Het heeft hem ook niet meegezeten dit jaar.

2 likes

Het verbaast me eigenlijk dat dit überhaupt nog zo lang geduurd heeft.

8 likes

Die verkocht hij al niet meer op zijn site, maar hij heeft geluk dat oranje het weer goed voetbalt. Kan hij met Jumbo een huispak 2.0 maken

2 likes

Ik zit met verbazing te kijken naar de trouwfoto’s van Pryanka Chopra en Nick Jonas.Zo ontzettend overdreven alsof ze ook "royalty"zijn…En dat zeg ik omdat zij een goede vriendin is van Meghan, Lijkt wel alsof ze dat huwelijk wil overtreffen ofzo. 3 dagen lang feest (is normaal wel onder Indiase huwelijken hoor, geef ik toe) maar ik vind het zo ontzettend overdreven met vuurwerk enz.
Ze zijn beiden toch ook niet zo bekend?

3 likes

Ik ken haar niet, maar Nick Jonas is toch nog wel heel bekend?

Verder niks van het hele huwelijk mee gekregen ;p

Priyanka Chopra is in Bollywood een van de grootste sterren en ze speelt ook in een populaire Amerikaanse serie dus je kan eigenlijk wel zeggen dat zij heel bekend is.

3 likes

Ik zou niet met ze willen ruilen zeg jemig

@Insouciance Bollywoodsterren zijn wereldwijd vaak beroemder dan Hollywoodsterren dat zijn.

3 likes

Priyanka is ook best wel heel bekend!

Ik ben echt een beetje Priyanka fan dus wil niet geloven dat het huwelijk in scène is gezet, maar ik moet toegeven dat het wel enorm uitvergroot wordt

5 likes

Ik heb niet heel veel foto’s gezien, maar ligt dat niet ook wat aan de cultuur? Ik heb op mijn Facebook-feed wel eens een “normale” Indiase trouw gezien en dat was naar onze standaarden al erg over the top. Aangezien ze beiden zo beroemd zijn (en in Bollywood), kan ik me wel voorstellen dat het dan ook echt nog zoveel grootser is.

Priyanka is denk ik de grootste ster van India en India heeft bijna 1,4 miljard inwoners. Dus best beroemd. :stuck_out_tongue:

Oh lekker spuit 11 haha

2 likes