Haha is niet erg perse van jou maar vind het wel altijd jammer dat inderdaad nooit iets goeds lijkt te zijn. Daarom had ik ook onder mijn eerste bericht al neergezet: ben benieuwd wat voor kritiek mensen nu gaan bedenken hierover . Niet naar het forum bedoelt, maar verdere social media. Meteen allerlei kutberichten zie je dan voorbij komen, echt gaar.
Hij brengt cadeautjes naar asielzoekercentra, raadt red bull af in zijn story, gaat naar andere plekken waar hij iets bijdraagt. Dat soort dingen die toch wel mooi zijn. Zo jammer dat mensen dat dan ineens niet zien, hij lijkt t al verpest te hebben ofso. Andere rappers hier in Nederland zie ik nooit of zelden zulke dingen doen. Bijzondere gewaarwording vind ik dat rondom boef.
#ditwasmijnspreekbeurtoverBoef
#neeikbenboefniethoor
Is hij niet die vorig jaar met oud en nieuw die meiden die hem een lift hadden gegeven voor hoeren had uitgemaakt oid? Ben te lui om te googlen…
Ja gaat ook niet perse om dit forum maar dus op meerdere social media, hij heeft met oud en nieuw vrouwen uitgescholden voor hoer en mocht daardoor ook niet meer op bepaalde festivals enzo komen, is heel erg in het nieuws geweest en is dat is dus heel erg groot geworden. Voor velen is hij dus echt een kutzak geworden en in de reacties onder zijn goede acties zie je dat dus ook veelal wel terugkomen.
Hij heeft zijn excuses hierover destijds aangeboden. En natuurlijk praat ik die situatie absoluut niet goed maar opvallend is wel dat dit bij hem/hij enorm groots is aangepakt en aangesproken hierover en sindsdien eigenlijk niet veel goeds over hem wordt gesproken. Dan vind ik het dus extra jammer dat zulke acties/projecten van hem meteen door deze mensen wordt afgekraakt.
Maar zo gaat dat wel vaker denk ik. Once you made a mistake…
Dat soort dingen zijn nogal dubbel vind ik. Los van zijn verleden is het natuurlijk super goed dat hij zich maatschappelijk inzet. Dag mag echt wel geprezen worden inderdaad maar in die wereld draait alles om imago en reputatie. Na dat kech verhaal is het even rustig geweest, en nu is hij opeens heel positief in het nieuws. Beetje doorzichtig vind ik.
Hij heeft vaker het nieuws gehaald:
Boef heeft toch zijn leven gebeterd en is bij verschillende media door het stof gegaan? Of was dat iemand anders.
Die 1000 euro is wel vrij overdreven, maar het laat wel zien dat hij school belangrijk vindt (of hij het nu doet voor zijn imago of dat nu echt vindt). Ik denk dat je niet moet onderschatten hoe belangrijk de mening van een idool voor kinderen is en dat je daar echt mee kunt bereiken dat kinderen meer hun best gaan doen.
Daarom is het aan de andere juist zo kwalijk als hij een vrouw kech noemt. Maar goed, hopelijk is dat dus verleden tijd.
Als je zo in het nieuws komt moet je bijna wel door het stof gaan. Ik hoop natuurlijk wel dat hij dit soort dingen blijft doen want dan zet hij zijn invloed zo positief in. Misschien ben ik te sceptisch hoor maar ik vind dit soort dingen altijd net te opvallend. Hopelijk zijn die dingen verleden tijd inderdaad!
Volgens mij is dit toch om zijn laatste schandaal te verbergen? Iets met dat hij een groep meisjes met weinig kleding bij hem thuis liet ‘dansen’ en dat op snapchat/instagram stories deelde. Daardoor was hij weer negatief in het nieuws en nu ineens dit. Las ook wel in meerdere berichten dat hij zulke dingen altijd alleen maar doet nadat hij eerst negatief in het nieuws is geweest, dus ik weet niet. Vind het een beetje nep ofzo?
Niet dat het af doet aan dat hij wat goeds doet, maar wel jammer dat het niet oprecht kan.
Volgens mij is dat die treitervlogger Ismail Ilgun. Boef doet gewoon nog steeds waar hij zin in heeft.
Ohja klopt, je hebt gelijk!
Ik kwam er ook pas kort geleden achter dat zij niet dezelfde persoon waren, dankzij jou voel ik me nu iets minder dom
haha ja. en je hoort ook echt van die zoengeluiden als ze hem filmt? heel apart dit.
en dat filmpje ook van die taart, dat ze gewoon een hap uit de middelste taart neemt en heel droog zegt ‘hmm. lekker.’
Zo ongemakkelijk was dat! Vind het nog steeds gek(en irritant want ik wil het weten) dat Ronnie zelf niks over haar plaatst.
Dit is wel heel tof gedaan. Smeagol May
Ouch
Ik heb dit drie keer moeten lezen voordat ik er aan uit kwam . Ben benieuwd wat er is gebeur!
Edit: ze is van de trap gevallen. Hoe krijg je het voor elkaar om je hand “af te scheuren” terwijl je van een trap valt? Wel mega pijnlijk natuurlijk. Ook die gebroken ribben.
Ja, die severed hand van het van de trap kletteren snap ik ook niet helemaal…
Zag trouwens net op haar insta dat haar dochter 19 is. 19! Hoe dan, die is net gisteren geboren… Ik voel me zo oud
Ja dit dacht ik dus ook. Maar zelfs als je aan een trapleuning blijft hangen dan is je hand/pols toch hooguit (op meerdere plekken) gebroken in plaats van er (half) af getrokken oid.
Ze zal het wel verkeerd neergezet hebben( heeft ze wel vaker last van) Misschien gescheurde banden of open breuk ofzo.
Wow ja inderdaad. Al vind ik Bas Muijs wel een stuk knapper haha