Ik ging ook even googlen, maar als je kijkt naar haar instagram vind ik haar er niet uitzien als die vrouw bij die opening van die zaak. Vraag mij af of het wel klopt dat bij die foto’s staat dat zij het is. Want ik heb al vaker dingen voorbij zien komen over dat hij geen contact heeft met zijn moeder etc. Maar dat die moeder wel contact zocht met de media over hem.
Ook zijn eigen leven biedt genoeg ingrediënten voor een paar stevige songteksten. Zo werd hij op 1-jarige leeftijd al geopereerd aan leukemie in zijn rug, groeide hij op op de roemruchte Wallen en maakte als zevenjarige van dichtbij mee hoe zijn ouders gingen scheiden.
Hij koos ervoor om bij zijn vader te gaan wonen, alhoewel het contact, toen tenminste nog wel, met zijn moeder bleef. Hij kwam als puber in aanraking met de hoofdstedelijke rapscene, waar uiteindelijk LANGE FRANS hem onder zijn hoede nam. Zijn carrière nam een vlucht, toen hij in 2013 door ALI B werd benaderd om mee te doen aan Ali B Op Volle Toeren. Hij werd gekoppeld aan DANNY DE MUNK waar ze diens grote hit I k Voel Me Zo Verdomd Alleen… in een nieuws jasje staken.
En laat zijn eigen moeder, zangcoach BABETTE VERHOEF, met die laatste songtekst nu zelf al jaren worstelen. Al vijf jaar heeft ze geen enkel contact met haar zoon, die momenteel zo in de spotlights staat. ,Hij heeft me verstoten’’, vertelde ze vorig jaar al.
Soepel
Als Privé de inmiddels beruchte rapper aanspreekt op een feestje, verloopt het gesprek aanvankelijk redelijk soepel. Hij vertelt over zijn Amsterdamse roots en dat Kleine Jongen van ANDRÉ HAZES nog steeds bovenaan zijn lijst van favoriete nummers prijkt. Maar uiteraard vragen we hem ook naar zijn zo turbulente relatie met zijn moeder. Prompt breekt hij het gesprek af, mompelt wat naar zijn manager NATHAN MOSZKOWICZ en beent boos weg. De zoon van gewezen advocaat BRAM weigert de dagen erop een verklaring te geven voor het gedrag van zijn jonge ster in wording.
Voor Babette is het gedrag van haar zoon een doorn in het oog, vertelt ze. ,Ik heb inmiddels via verschillende wegen, zoals via zijn manager, geprobeerd weer contact met Jorik te krijgen, want ik heb geen gegevens meer van hem. Vooralsnog helaas zonder resultaat. Ik vind het jammer dat hij geen duidelijkheid wilt scheppen in zijn besluit mij niet meer te willen spreken. Voorlopig kan ik alleen maar gissen. Ik heb ook nog twee andere kinderen en ben, volgens mij, voor hen toch best een leuke moeder. Of het ooit weer goed komt weet ik niet, ik kan alleen maar mijn hoop daartoe uitspreken. Ik blijf zijn carrière in ieder geval op de voet volgen. Het blijft toch mijn kind en ik ben trots op hem.
Ja ik heb wel eens een soort interview met die vader en moeder (los van elkaar gezien) maar om heel eerlijk te zijn geloof ik dat het wel meevalt. In ieder geval was zijn vader vrij neutraal over zijn moeder.
Ik vind het eigenlijk best wel naar om te lezen dat mensen hier, van achter hun scherm, kunnen beoordelen dat alles rondom/tussen Lil Kleine en zijn moeder wel meevalt? Ik denk dat het aan niemand anders dan hem is om te beoordelen hoe erg alles was of is.
Noortje Herlaar en Barry Atsma hebben op 20 oktober 2018 een dochtertje gekregen: Bobbi
Dat hebben ze lang geheim weten te houden! Knap, in deze tijd.
Het is de laatste tijd echt hip bij bn-ers en influencers om jongensnamen aan meisjes te geven, met een ie-klank erachter. Bobbi, Charlie, Teddy, Scottie, Lexy.
Heerlijk, hou der van.
Ja daar heb je helemaal gelijk in. Maar er werd gesuggereerd dat er misbruik zou hebben plaatsgevonden, en dat is het enige wat ik probeerde tegen te spreken.
Dat is ook precies wat zij bedoelt?
Ik zou er niet vanuit gaan omdat die vader in de media neutraal is dat het wel meevalt. Het is sowieso niet aan ons om daar een oordeel over te vellen. Of het nou wel of niet meevalt hij heeft het in ieder geval als heftig ervaren en hij is de enige die daar over kan oordelen.
Ja sorry ik moet er niet over oordelen.
Zegt genoeg over hoe weinig interesse er in ze is als niemand merkt dat Noortje bevallen is.
Wie?
Sorry, flauw.
Haha die nieuwe videoclip van Ariana (Thank u Next) is geïnspireerd op mean girls met bepaalde karakters er ook in en kris jenner als die moeder hahaha ik zoek ff een linkje
En Legally Blonde, Bring It On en 30 going on 13!
Hahah mega leuk! Helaas is het nummer zo kut dat ik er niet doorheen kom.
Ik vind ook dat Ariana Grande altijd zo gaar playbackt. Zo zonder enkele effort zeg maar. Ze beweegt dr mond zo minimaal mogelijk.
ja vind ik ook!
ze kan live zooo goed zingen btw, als ze ergens te gast is.
maar soms gaat ze dan ook playbacken en dan denk ik ook echt ‘’ ziet er zo gaar uit
Niet alleen haar mond maar ook de rest van haar gezicht. Haar wenkbrauwen lijken continue op verbaasd te staan. Ze kan wel echt goed zingen maar haar optredens/muziekvideo’s doen mij niets.
Hoezo geloof je dit niet als ik vragen mag?