EGF Boulevard

Het verbaast me eigenlijk dat dit überhaupt nog zo lang geduurd heeft.

8 likes

Die verkocht hij al niet meer op zijn site, maar hij heeft geluk dat oranje het weer goed voetbalt. Kan hij met Jumbo een huispak 2.0 maken

2 likes

Ik zit met verbazing te kijken naar de trouwfoto’s van Pryanka Chopra en Nick Jonas.Zo ontzettend overdreven alsof ze ook "royalty"zijn…En dat zeg ik omdat zij een goede vriendin is van Meghan, Lijkt wel alsof ze dat huwelijk wil overtreffen ofzo. 3 dagen lang feest (is normaal wel onder Indiase huwelijken hoor, geef ik toe) maar ik vind het zo ontzettend overdreven met vuurwerk enz.
Ze zijn beiden toch ook niet zo bekend?

3 likes

Ik ken haar niet, maar Nick Jonas is toch nog wel heel bekend?

Verder niks van het hele huwelijk mee gekregen ;p

Priyanka Chopra is in Bollywood een van de grootste sterren en ze speelt ook in een populaire Amerikaanse serie dus je kan eigenlijk wel zeggen dat zij heel bekend is.

3 likes

Ik zou niet met ze willen ruilen zeg jemig

@Insouciance Bollywoodsterren zijn wereldwijd vaak beroemder dan Hollywoodsterren dat zijn.

3 likes

Priyanka is ook best wel heel bekend!

Ik ben echt een beetje Priyanka fan dus wil niet geloven dat het huwelijk in scène is gezet, maar ik moet toegeven dat het wel enorm uitvergroot wordt

5 likes

Ik heb niet heel veel foto’s gezien, maar ligt dat niet ook wat aan de cultuur? Ik heb op mijn Facebook-feed wel eens een “normale” Indiase trouw gezien en dat was naar onze standaarden al erg over the top. Aangezien ze beiden zo beroemd zijn (en in Bollywood), kan ik me wel voorstellen dat het dan ook echt nog zoveel grootser is.

Priyanka is denk ik de grootste ster van India en India heeft bijna 1,4 miljard inwoners. Dus best beroemd. :stuck_out_tongue:

Oh lekker spuit 11 haha

2 likes

Iemand zei het hier al eerder, maar dat huwelijk is volgens mij zo nep als wat. Alleen al bollywoodster goea to hollywood. En als je al die sponclipjes van People op instagram ziet, zie je die Pryanka ook dr ballen uit de broekje acteren. Dat mensen dit uberhaupt geloven: all for the press :money_with_wings::money_with_wings:

5 likes

Ik heb wel het idee dat het een nep romance is. Half Instagram staat vol met foto’s en filmpjes, inderdaad compleet gesponsord door Ralph Lauren.
Lijkt mij dat je een huwelijk wil vieren met je familie en vrienden, waarom zou je dit zo aanpakken op deze manier? Echt vrij bizar.
Ik ‘zie’ de match ook totaal niet tussen die 2.

Trouwens niet negatief naar jou bedoelt maar wilde inhaken op dat nep gedeelte.

1 like

Ik vind Priyanka wel goed. Al is dit huwelijk misschien nep, ze gebruikt haar ‘fame’ wel goed vind ik. Ze doet iets met haar bereik.

*haha lekker cryptisch dit. Ik bedoel dat ik vind dat ze een goede feministische stempel drukt op de dingen die ze doet en dat ze opkomt voor de rechten van anderen. Ik vind haar een beter voorbeeld voor jonge meiden dan de meeste mensen in de media.

5 likes

Jaaa begin er daardoor ook enorm aan te twijfelen.

Huh wat weird. Ik heb juist interviews gezien waarin ze racisme in hollywood ‘aan de kaak stelt’. What to believe.
Misschien doet ze nu alsof ze een enorm goed voorbeeld is omdat ze weet dat dat scoort bij mensen (zoals bij mij).

Nee dat is niet zo. Ze is mega snel verloofd en getrouwd, heeft niks met de cultuur te maken.

1 like

Nou vaak is het zo dat je in Bollywood doorbreekt als je van een bollywoodfamilie bent. Zij komt niet uit een Bollywood familie en dat is wat ze ermee bedoelt want ze is in de filmindustrie gekomen nadat ze miss world had gewonnen.

Overigens heeft het kastensysteem meer met religie te maken dan met je economische status. En het feit dat ze met een niet-hindoe trouwt geeft wel aan dat ze modern genoeg is en lak heeft aan het kastenstelsel.

3 likes

Als het dus een echt huwelijk is. :sweat_smile:

Nee maar ik snap je, goed punt.

1 like

Waar kan ik dit vinden?

Welke video is dat?