Jaaa begin er daardoor ook enorm aan te twijfelen.
Huh wat weird. Ik heb juist interviews gezien waarin ze racisme in hollywood ‘aan de kaak stelt’. What to believe.
Misschien doet ze nu alsof ze een enorm goed voorbeeld is omdat ze weet dat dat scoort bij mensen (zoals bij mij).
Nee dat is niet zo. Ze is mega snel verloofd en getrouwd, heeft niks met de cultuur te maken.
Nou vaak is het zo dat je in Bollywood doorbreekt als je van een bollywoodfamilie bent. Zij komt niet uit een Bollywood familie en dat is wat ze ermee bedoelt want ze is in de filmindustrie gekomen nadat ze miss world had gewonnen.
Overigens heeft het kastensysteem meer met religie te maken dan met je economische status. En het feit dat ze met een niet-hindoe trouwt geeft wel aan dat ze modern genoeg is en lak heeft aan het kastenstelsel.
Als het dus een echt huwelijk is.
Nee maar ik snap je, goed punt.
Waar kan ik dit vinden?
Welke video is dat?
Ik wist trouwens ook niet dat er 10 jaar leeftijdsverschil tussen de twee zit, Zij is 36 en hij 26.
Op blindgossip staan ook allemaal artikelen over dag de relatie fake zou zijn
Blindgossip heeft het wel vaak bij het rechte eind toch?
Ik zag een paar dagen geleden ook zo’n filmpje van People voorbijkomen op instagram (‘Nick wipes away a tear when he sees his bride’) en ik kon door @quantum alleen maar denken ‘FAAAAKE’.
Verder heb ik me nooit bezig gehouden met Nick of Priyanka eigenlijk. Opvallend dat ze nu overal zijn. Volgens mij heb ik nog minder meegekregen van Harry en Meghan.
@quantum wow ik zit die filmpjes nu te bekijken maar het ziet er echt zo liefdeloos uit idd? Hoe Nick er ook bij staat de hele tijd, het is bijna meer awkward vriendschap ofzo en die kussen zo weirddddd
Wel redelijk vaak ja, maar duurt vaak een tijdje voordat het echt bekend/solved wordt.
Zijn hart heeft het begeven.
Zo heftig kan je gewoon alles een beetje goed doen en je leven leven en dan ineens kapt je hart ermee.
Ja, en zijn vader is in de zomer overleden, ook aan hartfalen. Echt triest.
Oh ja zo lelijk.
Maar hun plannetje werkt wel want heel mijn ig feed stond vol met die nepbruiloft en ze staat ook lekker in op de covers van de tijdschriften. O.a. Forbes en vogue, waarin ze natuurlijk vertelt over ‘the love of her life’
Ik vind het net een moeder en haar zoon. Hij lijkt zo’n broekie vergeleken met haar.
Ik vind het goed dat boef leerlingen probeert te stimuleren meer hun best te doen op school, daar een klein tekstje over schrijft onder die foto op insta dat je dus je best moet doen op school enzo en 1000 euro geeft aan degene die een 9 haalt voor een toets. Hij doet vaker iets goeds voor jongeren (zie ik op zijn story, dat hij dan weer ergens is of met iemand is die hij helpt)
Zie ik geen andere Nederlandse rapper doen, zoals lil kleine ofzo
Maar ik ben benieuwd wat voor kritiek er nu weer gaat komen hierover
Mijn leerlingen hadden het er iig over. (Wij geven alleen geen cijfers dus een leerling had hem een berichtje gestuurd over ons onderwijs.) Maar ik vind het een top actie. Dit mogen artiesten vaker doen. Positieve actie.