Ik zie ook donkere nagellak! Dat mocht toch niet van de Queen?
Part of the job, denk ik altijd maar haha!
Dit irriteert me bij alle foto’s van zwangere vrouwen, vooral als ze de onderste hand zo laag hebben… Lijkt dan net alsof ze hun hand op hun poes houden.
Ik zie nu trouwens dat zij haar hand niet zo laag heeft, duidelijk nog op haar buik
Ik had ergens gelezen dat ze tijdens het opgaan van het podium bijna viel en dat ze natuurlijk erg schrok. Kan me best voorstellen dat er dan veel aan de buik gehouden wordt om het toch wat comfort te geven aan de baby. En blijkbaar doen veel vrouwen dit wanneer ze vrij exposed staan ergens met zenuwen en het vasthouden van de baby een manier is om het gerust te stellen.
Maar waarom dat dan ook op de afterparty is weet ik niet, zou ook wat amerikaansheid mee spelen.
Ik wilde dit net komen posten.
Is het erg gemeen dat ik om hem moet lachen?
Weer een mentaal instabiel wrak, hoe kan dat nou he?
dat zou je toch aan het denken moeten zetten, als je uitsluitend mentaal instabiele wrakken tegenkomt…
Nee, ik lach ook.
Ik heb dat boek gelezen en ik wil een gordon kwartet .
1 setje labiele exen
1setje met kapsels
1 setje met ziektes die hij heeft ( deze grap is van hem zelf)
1 setje met vrienden waar hij ruzie mee heeft
1 setje met uitspraken
Haha ik heb (supertoevallig) gisteren de Gordonroast door Peter Pannenkoek teruggekeken en die grap komt van hem!
Ja, ik snap niet dat het er nog niet is!
Leuk voor onder de kerstboom
omfg hebben jullie ooit heeeel goed naar elvis presley in zijn jongere jaren gekeken? naar zijn doen en laten?
ik ben al 2 uur op youtube allerlei filmpjes van hem aan het bekijken, ik moet gedragsdeskundige van elvis worden man man wat een teringcharmante man. zijn charisma is vooral hier heel goed te zien, hoe hij steeds zo opzij kijkt met zo’n charmante smile haha, die zet hij zooooo vaak in
oke welterusten allemaal
1 setje ‘bijna’ concurrenten:
Gordon Bleu
Gordon Ramsay
James Gordon
Joseph Gordon-Levitt
Hahahaha maar iedereen houdt ook van Elvis. Ik ken niemand die hem een stuk chagerijn vond haha
Ik vraag me echt af waarom je zoiets aanneemt.
Ik heb al eens in een eerder artikel gelezen dat die vent blijkbaar een dikke crush had op haar.
Als een man mij cadeaus geeft, en ik moet niks van hem, dan neem ik dat niet aan.
Vinden jullie dit nou niet raar? En ze is al zo rijk ook…
Hahaha wat cool dat het hier over Elvis gaat in het roddeltopic! Ik had er ook nooit zo naar gekeken maar ik snap wel dat die meiden toen van hun stoel gleden hoor
Ik denk dat ze het kadootje bedoelt
Haha sorry!
Per ongeluk op jou ge-replyd.
Het was een nieuwe post.
Het gaat over Miranda Kerr:see_no_evil:
@WBJNE, ik las het artikel ook op het ad. Ik denk dat dat een aanneem-cultuur is die wij niet kennen of snappen. Ik weet bijvoorbeeld dat Naomi Campbell sieraden met diamanten heeft gekregen en gedragen die hartstikke fout waren en die bloeddiamanten werden genoemd.
Hier ook! Wat was het eigenlijk een knappe man.