EGF Boulevard

Jup! Het glazenhuis en het niet eten is alleen afgeschaft, de rest (veilingen, acties, plaatjes aanvragen tegen betaling, de week voor kerst) bestaat nog steeds!

Nee, vind het al tijden niet meer leuk. Zag afgelopen weekend een kraampje van het Rode kruis op de markt en het duurde heel lang voor ik de link had gelegd. + wil gewoon muziek en geen geklets haha

En jill zit bij haar zoontje thuis… ik had denk ik toch een oppas gezocht voor zoiets, maarja miss kon ze die niet vinden. Who knows

Denk eerder troubles, Kjeld heeft ook (volgens mij) al zn comments onder haar foto’s weggehaald. Lijkt me dat voor. zoiets groots (hij is genomineerd) wel iemand wil oppassen. #stalkings

3 likes

Hmm jammer, ook al heb ik een allergie voor jill, vind ik hem en hun zoontje wel leuk!

Huh jij was toch genomineerd voor #aldieballenindelucht?

1 like

Hu dit heb ik gemist? Of mis ik nu een insider joke? haha

Heb het vandaag even gekeken. Ik mis de gezelligheid van het glazen huis wel een beetje, maar denk wel dat het heel goed is dat er nu iets nieuws wordt geprobeerd. Ik vind het concept op zich ook wel goed bedacht, maar je merkt dat het voor iedereen nog een beetje onwennig is ofzo. Ik las op social media veel negatieve reacties, maar dat vind ik dus echt stom. Geef het ff een kans. Het glazen huis was ook niet meteen een succes.

2 likes

Haha nee sorry was een domme grap omdat al die (mommy)vloggers het ook altijd hebben over ‘dat ze alle ballen in de lucht moeten houden’

Ben benieuwd of hij haar gaat noemen in zijn speech als hij sportman van het jaar wordt

2 likes

kan niet kijken dus live verslag svp

“MIJN GEZIN THUIS”

2 likes

Ja ;mijn gezin thuis ik houd van jullie

Haha ja hij noemde haar ook bij naam. Even een interessant momentje tijdens het gala

1 like

Hij zei het wel met pijn in zijn gezicht vond ik. Of verzin ik dat haha? Leek alsof hij moest huilen.

1 like

Zou ook te opvallend zijn als ze er en niet zou zijn en hij zou haar niet noemen.

Ik vond het ook wel beetje random zo op het laatste. Zo van: oh toch nog even mn gezin noemen ofzo?

Ja inderdaad, dat nog even gauw mompelen op het laatst en klaar.

1 like

Ik zat het gala ook te kijken, hij leek er niet echt van te genieten. Huilen stond hem nader dan het lachen.

2 likes

Wat een bedragen.

7 likes