EGF Boulevard

Persoonlijk vind ik 12 jaar eigenlijk niet zo heel veel. Althans, ik kan me niet voorstellen dat je ‘zo veel meer hebt meegemaakt’ in die 12 jaar. (Hangt ook heel erg af van je leven denk ik.)

Niet dat ik vind dat je dit niet mag zeggen hoor (zag dat je al wat commentaar had gekregen en zo bedoel ik het absoluut niet) maar zelf ben ik in ieder geval niet zo ‘in shock’ van 12 jaar.

(Als het nu 30 jaar was dan had ik nog steeds gevonden dat ze het lekker zelf moeten weten maar dan had ik je reactie wel meer gesnapt.)

3 likes

15 feb! Denk om mee te gaan in de box hype?

Ik vraag me altijd af of zo’n rijke oude man met een heel erg jonge vriendin oprecht gelooft dat dit wel echte liefde is, itt eigenlijk alle verhalen die je erover hoort.

Misschien zijn ze helemaal niet op zoek naar ware liefde maar gewoon een stukje arm candy. En die chick wil geld. Kan ook een overeenkomst zijn toch.

7 likes

Of indruk maken op vrienden? Lekker pochen. Zo van “Ik ben 75 en krijg hem niet meer vanzelf om hoog, maar ik heb wel een ‘mokkel’ van een wijf aan de haak geslagen.”

1 like

Ja jullie hebben gelijk, maar hij zou erg verbaasd zijn dat hij gedumpt is. Als het meer een soort van zakelijke overeenkomst is, zou je er dan niet minder verbaasd over zijn als je chick er opeens vandoor gaat met een man die nog rijker (en iets jonger) is?

Of ze heeft een slimme investering gedaan en in de tijd dat ze samen waren voor zijn rekening 4959599696 Chanel-tasssen aangeschaft. Nieuwe vent en dan straks gewoon met pensioen.

1 like

Maar die nieuwe is wel een ‘stuk’ jonger, statistisch gezien had ze beter met mick kunnen trouwen en dan waarschijnlijk sneller erfenis op kunnen strijken

1 like

Met of zonder een zak over hun hoofd?

3 likes

mick-old

51 likes

Haha oke oke je mag hem hebben

3 likes

Haha, nooit gedacht dat ik zo’n rock-legende Frans Bauer zou horen zingen :joy:.

1 like

Hij doet altijd van dit soort dingetjes voor zijn fans. Op Pinkpop zei hij ook iets van: ‘Je kapsel lijkt wel geknipt door Roy Donders’ oid.

5 likes

Wtf doet patty brard vervelend? Zij neemt het interview ook even over

3 likes

Huh dat is toch juist een beetje de bedoeling van die tafel? Andere kun je ze net zo goed één voor één uitnodigen.

1 like

Dit is de muziek van tegenwoordig …

Ja dat wel, maar ze deed zo gek over die ketting, ook richting Jeroen toe. Vond het persoonlijk erg vreemd overkomen, Famke wist ook niet goed wat ze moest zeggen volgens mij.

3 likes

Zij nam het toch juist op voor fl? Die jeroen en die gamma knaap deden echt flauw. En die man daarnaast (weet niet wie hij is) dat ze die ketting altijd op marktplaats kan zetten.

Oohooh jong meisje is verliefde en mannen die twee keer zo oud zijn moeten het belachelijk maken hoor… :face_vomiting:

13 likes

Ik denk dat dit vooral voor jongeren is bedoelt.
Ben zelf 30 en ben die autotune meer dan zat

2 likes

Ik vind dat nummer leuk en ik ben 25

Oh vind trouwens alles van Ronnie leuk

6 likes