Hoezo zit Jamie Li in de clip?
INDERDAAD JA, zo stom
buiten een schrale auto tune, kan iemand me de videoclip ook uitleggen?
wtf?
ik vind famke hier trouwens ook lief
en jamai ziet er goed uit! (het ging toch een tijd slechter met hem?)
Ja klopt hij heeft een niertransplantatie gehad en is heel wat afgevallen.
Er is zoveel Twitter drama mijn God.
Aahh wat is ze leuk!
Wie is die geblondeerde dude naast haar
NEE JOH. Hahahaha een split second dacht ik dat maar toen neeeeee. Maar wel dus haha bizar
Dj wef heeft de foto’s met ronnie verwijderd en hem ontvolgd
Jeetje, zal wel gebeurd zijn nadat Famke die relatie bevestigde? Sowieso een zielig belasting verhaal voor alle deelnemers volgens mij.
Ja dat denk ik ook
Maar ik snap het ook niet zo goed. Famke heeft gezegd dat het al 7/8 maanden speelt terwijl dat andere meisje nog niet is bevallen?
Waarom houd ik me hier ook mee bezig.
Ohjeej! Hopelijk gaan ze ondanks dit wel goed met elkaar om, zó sneu voor dat babytje anders.
Misschien wil ze gewoon even focussen op de baby/zwangerschap en geen haat via insta vanuit volgers van Ronnie en Famke?
Als het goed is moet ze deze maand bevalen. Pure speculatie dit hoor maar Ronnie en Famke werden een hele poos geleden al aan elkaar gelinkt maar toen opeens hadden ze elkaar ontvolgd op instagram en foto’s verwijderd. Ik denk dat in die periode ze er achter kwamen dat Dj Wef zwanger was. En dat ze daarna toch weer samen zijn gekomen.
Wat is dat ook voor een raar stuk waar Geard z’n blouse omhoog doet en z’n buik laat zien? En dan dat hele voedselgevecht daarna?
Het zou natuurlijk kunnen dat zij net zwanger is geraakt voor Famke en Ronnie bij elkaar kwamen en hij er tijdens de relatie achter is gekomen ofzo?
Ik heb echt een heeeele vage speculatie, maar goed, dit is het Boulevard topic dus dat past dan wel denk ik. Iemand die K.jeld N.uis en zijn vriendin J.ill de R.obles volgt? Ik vind vooral hun zoontje echt te schattig, maar goed. Ik kwam er bij toeval achter (tijdens een rondje klikken op Instagram) dat hij haar dus niet meer volgt en dat zij hem uit haar bio heeft gehaald. Het valt een beetje op omdat ze voorheen nogal cheesy waren op Insta, continu reageren op elkaar met hartjes enzo.
Oh zij waren inderdaad heel ‘klef’ en openbaar samen ja.
Ik kwam er dus laatst achter dat hij ook schijnbaar lang een relatie had met de zus van Sven Kramer en dat hij dus vreemd gegaan is met Jill de Robles en toen een relatie met haar had gekregen.
Er was ook zo’n interview waarin hij hierover praat en dan vind ik hem best respectloos over z’n relatie met die zus, zo van ‘tsja de vlam sloeg gewoon over met Jill’.
Lijkt me pijnlijk als zus Kramer was.