EGF Boulevard

Heb ook ff gestalkt. :see_no_evil: Op hun Facebook staat nog wel dat ze een relatie hebben.

maar is ie ook echt vreemd gegaan dan? De berichten zeggen dat ie “geen scheve schaats reed”. Hoewel dat dan ook het officiele verhaal kan zijn en wie weet wat er verder gebeurd is natuurlijk

1 like

Zij is sowieso meerdere keren vreemdgegaan tijdens haar relatie met K. Tot zover mijn bijdrage

27 likes

Hoe weet je dit? En - halló! Tell us more :open_mouth:

2 likes

Zou ook wel verklaren waarom K haar niet volgt en zij hem wel…

Bedoel je Brecht of Jill? :flushed:

3 likes

@lovewarrior jij woont bij mij in de buurt denk ik, en dezelfde kringen ook denk ik haha

1 like

maarrrr aan toevoegen zag ik ze een tijdje terug nog wel samen. Daarnaast is hij nu druk bezig met zijn seizoen dus misschien daar meer focus op dan hartjes sturen? weet niet waarom ze elkaar dan niet meer volgen

voor de sensatie hoop ik met sven kramer

11 likes

Hij stond eerder ook in haar bio, wel toevallig dat dat nu ook weg is… Voel me net een detective nu :thinking:

1 like

Ze hebben t zeker weer goed gemaakt :tongue:

42 likes

Dat hele mens is blehhhhh

19 likes

Ik heb dezelfde achternaam als haar en schaam me dood als mensen vragen of we familie zijn.

4 likes

Tot die piemel opmerking vond ik het wel lief om te zeggen maar QUE?? En jezus, sinds maart en dan in de zomer het uitmaken omdat de spanning eruit is… Joe.

4 likes
offtopic

Dan hebben wij ook dezelfde achternaam Haha. Ook van🇨🇼?

1 like

Haha nee!
Mijn familie komt uit Friesland . Lekker contrast :joy:

Woowwww ik woon dicht bij kjeld en jill, doen altijd lovy dovy en erger me kapot aan ze, zeker aan haar in de kroeg. Zo popiopie en te aardig.

Zoontje is wel heel schattig

Korte bevalling dan want 20 uur geleden was de ‘baby mama’ nog actief in haar stories

2 likes

Leuke naam!!!

1 like

Haha daar dacht ik ook gelijk aan.

1 like