Haha dat hoeft toch ook niet?
Dua is een Arabische meisjensaam hè
Volgen jullie dit jaar 3FM serious request ??
not really, op het nieuwe concept na! Vind het nog best leuk kijken!
Ja ik ook! Glazen huis vond ik niks aan, dit vind ik veel leuker op de een of andere manier.
Ik werk dus mee aan deze editie en ben echt best benieuwd hoe andere tegen het concept en de productie nadenken. Vandaar dat ik er eigenlijk over begon hahaha
Ik heb er niks van meegekregen! Heb je een linkje?
Uhmmm als je naar 3FM.nl gaat kom je uit op de Serious request site, daar staat uiteraard heel veel informatie ook via dit filmpje wordt het wel heel snel duidelijk https://youtu.be/2yG7NVT-u0k
Ja de populariteit van 3FM neemt natuurlijk enorm af, ze staan ook niet meer tussen de top 10 meest beluisterde radiozenders… Denk wel dat dit concept enorm veel potentie heeft
Nou mijn mening? Misschien is het als je het met video kijkt leuker, maar luisterde vandaag in de radio een tijdje en vond het een beetje knullig klinken, die dj’s aan het lopen en de hele tijd kinderen interviewen die dan voor 10 euro Justin bieber willen horen.
Wel is het denk ik heel goed om een hoge betrokkenheid te creeeren omdat ze ook door alle kleine dorpjes komen, waar het glazen huis natuurlijk in de grotere steden stond en in die ene stad leefde het dan heel erg.
Ben wel benieuwd wat jouw rol hierin dan is maar begrijp als je daar zo openbaar niet teveel over kan zeggen
Oh, ik dacht dat serious request was afgeschaft, maar dat is dus alleen het glazen huis begrijp ik nu goed?
Jup! Het glazenhuis en het niet eten is alleen afgeschaft, de rest (veilingen, acties, plaatjes aanvragen tegen betaling, de week voor kerst) bestaat nog steeds!
Nee, vind het al tijden niet meer leuk. Zag afgelopen weekend een kraampje van het Rode kruis op de markt en het duurde heel lang voor ik de link had gelegd. + wil gewoon muziek en geen geklets haha
En jill zit bij haar zoontje thuis… ik had denk ik toch een oppas gezocht voor zoiets, maarja miss kon ze die niet vinden. Who knows
Denk eerder troubles, Kjeld heeft ook (volgens mij) al zn comments onder haar foto’s weggehaald. Lijkt me dat voor. zoiets groots (hij is genomineerd) wel iemand wil oppassen. #stalkings
Hmm jammer, ook al heb ik een allergie voor jill, vind ik hem en hun zoontje wel leuk!
Huh jij was toch genomineerd voor #aldieballenindelucht?
Hu dit heb ik gemist? Of mis ik nu een insider joke? haha
Heb het vandaag even gekeken. Ik mis de gezelligheid van het glazen huis wel een beetje, maar denk wel dat het heel goed is dat er nu iets nieuws wordt geprobeerd. Ik vind het concept op zich ook wel goed bedacht, maar je merkt dat het voor iedereen nog een beetje onwennig is ofzo. Ik las op social media veel negatieve reacties, maar dat vind ik dus echt stom. Geef het ff een kans. Het glazen huis was ook niet meteen een succes.
Haha nee sorry was een domme grap omdat al die (mommy)vloggers het ook altijd hebben over ‘dat ze alle ballen in de lucht moeten houden’