Ben benieuwd of hij haar gaat noemen in zijn speech als hij sportman van het jaar wordt
kan niet kijken dus live verslag svp
āMIJN GEZIN THUISā
Ja ;mijn gezin thuis ik houd van jullie
Haha ja hij noemde haar ook bij naam. Even een interessant momentje tijdens het gala
Hij zei het wel met pijn in zijn gezicht vond ik. Of verzin ik dat haha? Leek alsof hij moest huilen.
Zou ook te opvallend zijn als ze er en niet zou zijn en hij zou haar niet noemen.
Ik vond het ook wel beetje random zo op het laatste. Zo van: oh toch nog even mn gezin noemen ofzo?
Ja inderdaad, dat nog even gauw mompelen op het laatst en klaar.
Ik zat het gala ook te kijken, hij leek er niet echt van te genieten. Huilen stond hem nader dan het lachen.
Maar alsnog op Instagram thee voor gewichtsverlies moeten promotenā¦
uhh āselfmadeā?
maar ze had wel al de middelen/bekendheid om in eerste instantie veel makkelijker iets te kunnen opbouwen
Ik voel me echt arm als ik die bedragen zie maar aan de andere kant zoveel geld zou ik ook niet willen.
Nee inderdaad, wat moet je in godsnaam met zulke bedragen. Die mensen weten vaak zelf ook van gekkigheid niet meer wat ze met dat geld aan moeten.
Maar ik heb dat dus ook met voetballers. Wie is er nu 100 miljoen waard!
Ik vind dat iemand die iets bijzonders kan, voetballen, acteren etc. best iets meer mag verdienen. Ook iemand die een goede studie heeft gedaan.
Maar de bedragen die tegenwoordig worden betaald vind ik heel erg.
dat ziekenhuizen moeten sluiten en dat andere mensen ā¬10.000 krijgen om een foto te maken op instagramā¦
Ooeeehh ik wel!! Ik zou het inderdaad in mān levensdagen nooit op kunnen maken, maar je kan er ook nog zoveel (maatschappelijk) goede dingen mee doen