Ik snap wel dat jullie dit erg vinden maar ik vraag me wel af hoe jullie het dan voor je zien. Een soort communistische staat? Meer belastingen voor super rijke mensen? Zolang er kapitalisme is kun je niet echt tegen houden dat die mensen meer verdienen met iets onbelangrijks terwijl de ziekenhuizen sluiten.
Als tiener hield ik er best communistische gedachtes op na
Wat ik dus wel echt interessant vind is dat heel veel jonge kinderen heel links zouden stemmen. Mensen worden vaak pas rechts(er) op latere leeftijd. (Wat niet gek is als je je eigen geld gaat verdienen, maar wel interessant vind ik.)
Ja, ik had gewoon het idealistische idee dat als we alle rijkdom in de wereld zouden bundelen en opnieuw zouden verdelen er geen hongersnood meer zou zijn
Ja, dat . En het feit dat echt niemand 100 miljoen waard is.
Heeft niks te maken met de geldstroom op de wereld. Is gewoon een feit.
Wat ik hier vooral jammer aan vind is dat er zoveel gebakken lucht wordt verkocht. Iemand bedenkt dat iets gemarket moet worden en brengt dit op een bepaalde manier aan de man. Terwijl ik van mening ben dat je dan misbruik maakt van mensen die hier niet doorheen kunnen kijken. Ik vind als je zulke slimme dingen kunt bedenken je ook de verantwoordelijkheid hebt om hier geen misbruik van te maken. Heel treurig dat veel slimme/gehaaide mensen denken yo, more for me! In plaats van yes, ik kan hier mooie dingen mee doen voor anderen/de wereld.
ik heb er ook geen oplossing voor, het was een constatering.
Nu officieel
Toch sneu dat het dus echt zo is
Ja zielig, lijkt me ook super raar wat je dan idd moet doen met zo’n, gala van afgelopen week. Is ook noet echt de plek om het naar buiten te brengen.
Find yourself someone who looks at you the way Twijfelaar looks at Douwe Bob:
Ik ben zo stom geweest om de veel te sexy poster van Douwe Bob (uit Linda magazine) achter te laten bij mensen die Douwe Bob niet zo konden waarderen
Zo zou ik ook 100% kijken naar douwe bob (of zoals mijn autocorrect hem noemt… sluwe bij)
Hahaha ga echt kapot om sluwe bij. Ik denk dat ik mensen ga overhalen om dit m’n nieuwe bijnaam te maken.
Hahaha dit is geweldig
Nee dit lijkt me dus ook heel dubbel. Aan de ene kant de blijdschap dat je die prijs hebt gewonnen en aan de andere kant voel je je kut omdat je relatie voorbij is. Echt twee uitersten. En dan ook nog wedstrijden waar je je op moet focussen. Lijkt me echt lastig
Ik vind Miley Cyrus echt zo’n goede zangeres. Dit staat bij mij op repeat <3
https://youtu.be/2UjJGNA4BL0
Vind het wel sneu, ze hebben het er beide moeilijk mee. En nog zo’n jong zoontje samen.