Dolly Parton is haar tante leuk he
Peettante toch?
Jaaaa love the backyard sessions.
Niet biologisch toch? Godmother wel.
En ik heb die backyard sessions ook zo vaak geluisterd! Geweldig. Oh dat huis zal dan nu wel verbrand zijn dan, besef ik me nu.
Oh ik zie het! Jullie hebben gelijk.
Wow ik erger me eens niet aan Adam Sandler als ik hem ergens zie.
Ahh ik zie op Instagram fotoâs langskomen van Miley en Liam en het lijkt erop dat ze getrouwd zijn!
Nee leuk voor ze, ik wacht wel met Liam daten als ze zijn gescheiden.
Awh, super leuk. Ben benieuwd of er nog betere fotoâs naar buiten komen!
Keving Spacey. Wat denken we? Publiciteitsstunt (van Netflix) of craycray geworden?
Niet iets vanuit Netflix denk ik
Oh de stem van deze man <3
Ik ga ook voor de tweede optie. Denk niet dat Netflix het aan zou durven. (Maar oh, ik heb die man zĂł gemist in het laatste seizoen! Maar da moet misschien in het opbiechttopic want wat hij heeft gedaan is echt heel erg fout en terecht dat hij eruit moest. Maar de serie was niet meer hetzelfde.)
Dafuckkkkkk
Lijkt me sterk dat Netflix daar zân vingers nog aan wil branden. Misschien hebben ze de rechten van HoC verkocht aan een andere zender en is het daar een publiciteitsstunt voor? Of hij is gek geworden maar daarvoor lijkt de video van te goede kwaliteit, is niet zomaar op een iPhone geschoten ofzo
Niet per se Netflix. Wellicht ergens anders voor. Dunno. Raar sowieso!
Heidi Klum is verloofd met Tom Kaulitz
Op de een of andere manier schrok ik ervan dat Tom âalâ 29 is joh
De Kardashian kerstmiskaart. Lijkt net of ze er allemaal in zijn gephotoshopt?? En het ontbreekt echt aan sfeer. En waar is Kendall? En Kris? En is toch ook jammer voor die kinderen dat hun vaders nooit meer op die kaarten staan? Lijkt wel of die kaart ieder jaar minder persoonlijk wordt⊠Stop er dan gewoon mee als de helft er niet opstaat.
Zoveel tekst om die kutkaart haha maar vind het gewoon echt vreemd.