Ligt het trouwens aan mij of staat er een kind te veel op?
Khloe heeft er 1
Kylie 1
en Kim en Kourtney hebben allebei drie kinderen toch.
Kendall staat er niet op omdat ze het leuk vond dat al der zussen met hun kindjes gingen, zag ik net voorbij komen.
Is dat niet het kind van Rob?
Knappe kinderen. Maar waarom heeft Khloe die kroon op? Ze lijkt op de boze stiefmoeder. En Kylie’s gezicht, haar jukbeenderen zijn zo onnatuurlijk.
Ohja ik vergeet hem altijd
De vriendin van lil kleine is zwanger. Ze verwachten een zoontje!
Waar heb je dat gezien?
Ook fijn dat het op zo’n manier naar buiten komt, en niet dat ze er zelf wat over plaatsen.
Hahaha wie zijn deze mensen, ik herken niemand? Ik vind Kourtney en Kim bizar veel/raar op elkaar lijken en Khloe lijkt gewoon zo’n poppetje dat met de computer is gemaakt ofzo? Kylie vind ik nog het meest op zichzelf lijken en op een menselijk wezen, maar hoe ze lijkt dezelfde leeftijd te hebben als haar zussen??? Raar hoor, vind het er ook erg amateuristisch uitzien voor zulke rijke mensen, soort kiekje gemaakt door Fotostudio Kees voor oma’s zestigste verjaardag ofzo.
Volgend jaar in spijkerbroek en witte T-shirt
Mening serious request
Even mijn 2 cents: als het buiten donker is en koud, regenachtig blegh weer, dan wil ik op tv eerlijk gezegd niet kijken (/radio luisteren) naar mensen die door donker, vies weer lopen. Met een paraplu op. Dan keek het glazen huis voor mij veel prettiger weg. Warm, knus, gezelligheid. Dat mis ik met deze opzet.
Fijn dat er 1,3 miljoen is opgehaald!
Ik zat net op de instagram van de vriendin van lil kleine en ik zag in haar stories dat die Koen Kardashian daar ook was. Die is ook echt oooveral! Too much.
Ja die zijn volgens mij vrienden.
Wat heeft zij goede boobs trouwens. Echt of nep? Nep zeker?
Ik kan je feedback wel begrijpen ja. Vind de de radio omtrent 3FM nu alleen wel veel puurder, het is minder gemaakt en back to basic.
Voorheen draaide het altijd om de dj’s en nu ligt de focus vooral op de acties die mensen houden!
Ik vind vooral dat je kunt merken dat 3FM qua muziek ver van zijn luisteraars afstaat. Nu kunnen luisteraars liedjes aanvragen en worden er in mijn beleving veel meer alternatieve liedjes aangevraagd. Voor die ‘iets alternatievere maar toch pop’ muziek luisterde ik altijd naar 3FM. Terwijl als je nu op een normale dat luistert de muziek niet anders is dan 538 of Q.
Daarom vond ik het tijdens de actie weer leuker om 3FM te luisteren.
Ben ik het ook volledig mee eens!
Ik hoop gewoon dat 3FM weer een comeback maakt, maar dit nieuwe concept is in ieder geval al een goed begin!
Ben ik ook met je eens hoor. Dit is hoe ik het voelde, het kan ook zijn dat er juist veel meer mensen zijn die het heerlijk vinden om naar te kijken.
Wel m’n complimenten want dat het veel werk is lijkt me duidelijk!
In Lil Kleine’s story zie je wel dezelfde setting en een story van Koen K met een blauwe diamant en van andere users liefdesverklaringen aan het koppel (ik overdrijf effe) dus voor mij bevestigt dat de eerdere beelden wel.
Hoezo nep? Je ziet op dat filmpje toch letterlijk dat zij die echo foto’s vast heeft? Lijkt me moeilijk te photoshoppen
Ze heeft het over haar borsten haha