Ze hebben nog een paar maanden om volwassen te worden…
Ik denk dat zij ook bij Femme (verloskundige) zitten en daar doen ze geslachtsbepaling al met 14/15 weken en toen hadden wij ook zo’n duidelijke echo al.
Kan vanaf 15/16, maar de 20 weken echo is bepalend,
als het goed is.
Ik denk dat zijn kind straks juist alles voor hem is. Hoe hij tegen zijn vader opkijkt en de band die ze hebben. Denk dat hij juist een hele lieve vader wordt.
En misschien ook wel dat hij wil voorkomen dat hij een band met hem krijgt zoals hij met zijn moeder schijnbaar heeft?
En ook Zara Lizzy erbij
Heh, welk kind is nou Mason en welke is Penelope? Mason is ouder maar ik vind links op Kourtney’s schoot meer op Penelope lijken?
Ik dacht dat dit over Mason van Monica en Lars ging en ik volgde er al geen kloot meer van want wie is dan Penelope
ik dacht echt precies hetzelfde hahaha
Of met bloedtest (nipt) kan het al met 11 weken. As long as you pay for it…
Je krijgt normaal in Nederland het geslacht toch niet te weten bij de Nipt?
Nee wij hebben het bij de NIPT niet te horen gekregen idd!
Het lijkt me serieus afschuwelijk om een Kardashian te zijn hè. De heeeeele tijd met je uiterlijk bezig zijn, of het allemaal wel ‘perfect’ is, in oncomfortabele kleren door het leven gaan, continu afgezeken worden door paar miljoen mensen, jezelf verdedigen. Zelfs een fucking kerstfeest moet zo over de top zijn. Lijkt me allemaal extreem vermoeiend.
Op een één of andere manier doet ze me hier aan Janet Jackson denken.
Ik had dat laatst ook bij een foto. Ik vind de plastisxhe chrirurgie bij de meeste kardashians/jenners grotendeels goed gelukt, maar vind khloe echt doorgeslagen.
Ja, inderdaad!
Ik vind hun ZO leuk samen!
Dat bedoelde ik ook
Woow eindelijk🤔. Ze waren echt lang verloofd! Maar ging mss niet altijd goed. Wel zo leuk voor ze!