EGF Boulevard

Ze hebben uit hun embryo’s eerst een meisje gekozen, maar ze hebben niet 10 meisjesembryo’s weggemikt omdat ze als tweede graag een jongen wilden, ze hadden nog 1 embryo over en dat was toevallig een jongetje.

19 likes

Ik heb gewoon kind nummer 3 gemist?!

8 likes

En de thuismaaltijd van de arme Co die een 24 uurs dienst heeft!

3 likes

Waarom doen ze eigenlijk via een draagmoeder? Staat dat er ook?

En WTF. Ye? Waarom? Zoveel vragen?!

Hahahaha wtf is dit. Die geordie shore girls zijn echt een beetje mijn guilty pleasure maar het is gewoon zielig.

9 likes

Zij is echt onherkenbaar. Moest echt even googlen wie dit nou ook alweer was.

1 like

Zoals marnie ook, wat was er mis met haar neus?! Die before foto klopt niet helemaal want ze draagt daar kleurlenzen. Het lijkt wel een wedstrijd wie zichzelf het meest laat verbouwen.

10 likes

marnie :scream::sob:

Wow en ik vind Chloe er ook echt niet uitzien. Die lippen!!

1 like

Chloe lijkt niet eens meer op een mens.

3 likes

Wat erg om dit te zien :scream:
Echt iedereen heeft zn lippen laten doen, alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Marnie lijkt echt een pop nu, echt jammer

Maar ze zegt ook dolgelukkig te zijn met die Sam en haar 2e huis etc. Ze heeft gewoon een totaal misplaatst beeld gekregen van plastistische chirurgie. Ze lijkt me verslaafd. Vicky ziet er idd het best uit. En holly zag er een tijdje ook echt wel goed uit toen ze was afgevallen, niet meer die extreme haarkleuren en extensions maar nu is ze weer doorgeslagen.

1 like

image

Hier hadden ze al moeten stoppen.

9 likes

Dit is zo grappig haha.

1 like

Marnie is toch met body disphormia gediagnosticeerd? Ik vind Vicky er het mooist uitzien. Wisten jullie dat zij haar verloving heeft afgebroken?

Marnie en Chloe zien er toch precies hetzelfde uit nu…

Ik snap niet hoe dat eerste meisje de neiging had 2 boobjobs te nemen als haar boobs al groot waren?

Ze had op haar 18e al een borstvergroting gedaan, er zijn volgens mij geen foto’s hoe ze daarvoor waren. Dus in seizoen 1 had ze al nepborsten.

Ja maar dat verbaasd me niks, zij is wereldrecordhouder break ups. Zij heeft zooooveel vriendjes gehad, wat een relatiehopper. En ze zet het dan ook direct allemaal online.

1 like

:rofl: