Wat ik heb gemerkt Is dat de haat vanuit het forum volgens mij echt pas is gegroeid doordat zij steeds maar overal aanwezig was
En dat ging van kwaad tot erger haha
Ik stoor me vooral aan haar maniertjes
Ze doet met iedereen leuk en populair maar gedraagt zich dan tegelijkertijd heel meisjesachtig en onschuldig meh
En dat ze OVERAL is
Deze instapost laat al mān ergernissen zien op ƩƩn foto haha https://www.instagram.com/p/BkDblL-lyxc/?taken-by=maan.de.st
Je omschrijft Anna nooshin
Haha die plaats ik wel een beetje in dezelfde categorie van ergernis ja
En waarom precies zou ik het verteld moeten hebben?
Omdat het forum opgeheven werd?
Sorry, maar de discussie gaat hier toch weer door. Fakking annoying.
Heb verschillende keren aangegeven dat ik er spijt van had er uberhaupt over begonnen te zijn, uitgelegd alles, en nog steeds voelen mensen zich tekort gedaan.
Let it go.
Had jij nu ook kunnen doen gezien dit een doodgebloed gesprek van een paar dagen geleden was.
Helemaal eens
Ja echt precies dit soort mensen inderdaad! Alhoewel ik het alleen bij vrouwen heb merk ik dus Jeroen zit niet in mn ergenis
Aangezien ik het nu pas lees, en het me irriteert.
hahahaha GENIETEN dit, ik ben het roerend met je vriend eens!
Ik heb dit ook op het oude forum wel eens gezegd, maar je kan echt nog niet knipperen met je ogen of ze is weer ergens, op tv, op de radio, op internet, of IRL. Ik heb er toen een keer op een zaterdag op een festival in westerpark gezien en vervolgens 5 dagen later in een restaurant waar ik aan het eten was. Ik dacht toen dus echt dat ik iets verkeerd had gedaan en gestraft werd.
Ooooh yes, robin martens, ik moest even googelen omdat ik haar gewoon altijd rikki blijf noemen en haar echte naam vergeet, maar zij zit inderdaad in precies dezelfde categorie als maan.
Voor mijn gevoel zijn het gewoon ontzettende wannabeās?
Weinig eigen persoonlijkheid, lopen met alles en iedereen tof te doen, moeten altijd zo ontzettend de aandacht opeisen door maar harder te schreeuwen dan de ander, of nóg meer overdreven te reageren dan een ander. En commonnnn wat doet rikki in de jury van een dans programma? En ik kan me nog herinneren dat die maan bij Jandino een keer zat, zoān programma van hem. Naaaah ging ze opeens helemaal cool gangster lopen doen, dat kan ik gewoon niet aan.
Hee, zit Robin Martens in de chakraās tegenwoordigā¦
Ik associeer dat alleen maar met suikertjeā¦
Ik overweeg nu om een scriptje te schrijven dat random ⦠toevoegt in teksten.
Kan je er geen speciale dag voor uitroepen? Net als comic sans dag?
Ik heb er gewoon geen woorden voorš¤
Wat ik op haar Instagram zie vind ik zo verschrikkelijk, maar ik kan gewoon niet wegkijken. Is dit nu echt het nieuwe schoonheidsideaal aan het worden?
Hahahaha oooh god wordt steeds erger die meitā¦
Moet wel toegeven dat ik zelf natuurlijk niet te negatief mag zijn als het om ⦠gaat. Nog steeds jammer dat ze niet meer in mān naam staanā¦
Ja bizar! Zou serieus een quiz kunnen baseren op wat zij allemaal heeft laten doen. Ze heeft iets een beetje zieligs ofzo, ze kijkt zo ongelukkig.
Ohh shit wauw, ik ging googelen, want haar naam kwam mij niet bekend voor. Maar ik weet nu welke zij is van GS, omg