Valt toch mee toch? Met die John was ze al een paar jaar samen en hij heeft haar bedrogen.
Ze had tijdens geordie shore veel vriendjes toen ging ze vreemd met die waar ze ook verloofd mee was, Ricci. Dat werd ook een drama en een break up. Daarna sowieso een stuk of 7.
Huh heeft Sophie ook niet meer met die Joel? Moest ff insta stalk sessie doen. Ik loop echt achter
De boodschap is heel goed (bedoeld). Maar wat bedoeld hij nou met āuiterlijk is hooguit een paar maanden belangrijk?ā Que?
Ik denk dat hij bedoelt dat je uiteindelijk alleen bij elkaar kan blijven als je beide het innerlijk van elkaar leuk vindt. Iemand kan nog zo knap zijn maar na een tijdje knap je wel het innerlijk af als deze kut is
Oh ja natuurlijk! Ik had het verkeerd geĆÆnterpreteerd haha.
Ik kan het niet vinden. Heb je een link?
Ben ik nu aan het kijken! Ik vind het bizar dat zn broers ook mee hebben gedaan aan deze docu
Ik was er ook aan begonnen maar moet de eerste aflevering nog afkijken. Ondanks dat ik de geruchten al kende vind ik het wel heel heftig. Echt erg dat daar zo lang niks aan is gedaan en zelfs aan is meegewerkt door anderen. Ik hoop dat hij hier niet meer mee weg kan komen nu.
Wat ik me afvraag of die mensen die er aan meewerkten niet ook in problemen kunnen komen, bv die dame die uitlegt dat ze ook seks had met minderjarigen. Daar zou zij dan toch ook voor vervolgd kunnen worden?
Ik heb nog niet alles gezien dus ik weet niet wie je bedoelt, maar ik denk dat zij pas vervolgd kan worden als iemand haar specifiek aangeeft bij de politie? Ik weet niet hoe dat werkt, en of dat misschien anders werkt als het gaat om minderjarigen.
Ahh zo! Wist ik niet
Spoiler R. Kelly survivors
Ja wow en ook dat die oudste broer niet begreep dat de jongste broer zich niet had laten omkopen. āāHij had rijk kunnen zijnāā.
Art Rooijakkers gaat Robinson niet doen, ik dacht dat Dennis wegmoest vanwege hem?
Benieuwd wie het dan wordtā¦
Ik gok Kaj Gorgels!
Ja hoop ik ook, looove Kaj! Stiekem bang dat het Rick Brandsteder wordt ofzo.
Haha dit!!
Nouja ze heeft wel gelijk.
True! Maar toch vind ik het jammer dat ze dit doet, ze aged niet gracefully zeg maar. En vind het best een beetje desperateā¦
Daarnaast snap ik niet dat er uberhaupt twijfels zijn over die implantaten. Like hello hoe lelijk en obvious wil je ze hebben? Er is trouwens ook een filmpje waarin ze te zien zijn, waarin ze danst met ariane grande