EGF Boulevard

Ik hoop Carlos! Zou Kaj echt niet leuk vinden haha, vond hem met Robinson ookal niks aan

1 like

Kaj doet nu toch de nabespreking van ER? Of in ieder geval iets voor ER op camera, maar niet voor televisie?

Ik denk eerder dat ze Kaj als nieuw talent naar televisie brengen en Carlos dan dat ‘achter de schermen’ laten draaien.

Ik kom er net pas achter dat Miljuschka het nichtje van Willem van Holleeder is.

4 likes

Dat zeg ik helemaal niet, vind het gewoon jammer dat ze dit zichzelf aandoet en waarom?

Heb je gezien hoe het eruit ziet? Dat ze bilimplantaten doet moet ze zelf weten, maar het is gewoon superslecht gedaan :woman_shrugging:

2 likes

Dit inderdaad! Ze heeft genoeg geld om de ziekte mooiste grootste billen te zetten, doe dat dan

4 likes

Om welk programma gaat dit?

1 like

Weet ik niet, stond er niet bij en ik ken het niet.

Catfish

1 like

Dat is Colleen Ballinger, ze is bevriend met Ariana en was tijdens de opnames hoogzwanger. Neem aan dat het gewoon een cameo was, net als die Troye! Colleen is bekend van Miranda sings.

7 likes

Ze heeft er als Miranda Sings ook youtube filmpjes over. Ik vind Colleen zo leuk om te volgen. Miranda Sings video’s geinig voor af en toe haha.

1 like

Haha volgens mij wordt dit de nieuwe horeca ontdekking

4 likes

Huwelijk Wendy van Dijk en Erland Galjaard verkeert in zwaar weer.

https://www.ad.nl/show/huwelijk-wendy-van-dijk-en-erland-galjaard-in-zwaar-weer~aa7c6c9b/

2 likes

Stukje uit het artikel:

Volgens Mike, de broer en van manager van Wendy van Dijk, zijn Wendy, Erland en hun kroost recent nog als gezin op vakantie geweest naar Curaçao.

Ik las dus Mike de Boer :thinking:

47 likes

Ik begrijp echt niet waarom zij de ‘’’need’’ voelen om een hele verklaring af te leggen en te vertellen hoe het zit. Vind dat zo gek, dat is toch niemands probleem

6 likes

Ik weet niet meer precies hoe of wat, maar op egf ging het een keer over dat dj-duo wat die man van haar met die andere kwal vormt. Er werd toen ook een ‘artiestenfoto’ van ze geplaatst en dat commentaar van het forum erbij was echt fantastisch.

8 likes

Het ging er toen ook een tijd over dat ze beide nogal veel coke snuiven, begrijp overigens ook niet waarom je dit zou delen met de buitenwereld?

1 like

Coke = duur = status :woman_shrugging:t2:

Maar huh hebben ze dat zelf gedeeld? Waarom?

Nee zeker niet, maar meerdere mensen op het EGF konden vertellen dat ze beide bekend stonden in Hillywood dat ze er niet vies van waren en Wendy zelfs de sneeuwkoningin genoemd werd bij The Voice? :sweat_smile:

Volgens mij had Privé Erland gebeld hierover en die had zoiets van huh hoe weten jullie dat blablabla. En toen wilde Erland wat tijd hebben om een verklaring op te stellen oid en dat kreeg ie ook, ik denk gewoon om het onder controle te houden en te voorkomen dat Privé anders zelf met een verhaal komt.
Bron: mijn favo zure showbizz website http://www.mediacourant.nl/2019/01/erland-schrok-dat-evert-wist-van-huwelijksperikelen/

1 like

Misschien heb ik het totaal gemist of zit ik helemaal fout hoor, maar heeft Fien van Qmusic veel aan haar gezicht laten doen ofzo? Ik kijk er zo anders tegenaan dan eerst!