EGF Boulevard

Heb het artikel maar even gelezen op Blendle haha, maar daar word je ook niet veel wijzer van. Er zou filmmateriaal zijn, maar de enige stills die ze laten zien is dat ze wat dicht bij elkaar staan te praten. En ze voeren wat anonieme getuigen op:

“Zoals ze de hele avond om elkaar heen hingen, dat was niet meer normaal. Het was hét gesprek daar. Het was toch gewoon Prins Bernhard die zich daar zo liet gaan. En echt, het leek hem helemaal niets uit te maken. Misschien ook omdat hij een beetje te diep in het glaasje had gekeken… Een prince charming was hij op dat moment zeker niet!”

Wel juicy als het waar is allemaal. :smirk:

4 likes

Is Hella eigenlijk vrijgezel?
Misschien is ze op zoek naar een huis in Amsterdam.

13 likes

heb aan iedereen die bij de telegraaf werkt echt een pesthekel maar hij lijkt me best een gezellige man

2 likes

Zelfs als ze stonden te flirten dan betekent dat toch nog niks…

4 likes

Ik geef haar geen ongelijk. Ik kan qua woonruimte in Amsterdam ook best een upgrade gebruiken. Waar zat dat cafe van lil kleine?

25 likes

Heb ooit seks gehad met iemand die bij de Telegraaf werkt. Was geen succes.

16 likes

Oh ik zou werken bij de telegraaf zo’n afknapper vinden! Meteen droge poes, bye.

19 likes

Volgens mij is ze verloofd en ze woonde vroeger in de PCHooftstraat, misschien nog steeds…

Ze woonde toch ook een tijdje in laren? Of was dat alweer 100 jaar geleden?

Met d’r vlam?

Ja ik weet niet, ik zag een keer in een vlog van mascha waarin ze de woning van hella filmde en dat was een verdiepinkje boven een winkel in laren. In dat artikel hierboven wordt hella ook de gooise genoemd, wat ik apart vind eigenlijk, komt ze uit het gooi dan?

Hahahahaha :heart: Nee die van mij werkte bij De Financiële Telegraaf. Helaas geen zaadmaten @Juuldie.

4 likes

Wow ik zag vandaag voor het eerst het gezicht van de vriendin van Lilkleine in beweging. Ik dacht dat het wel mee viel met de Botox maar hier schrik ik toch wel van :no_mouth:

(Het is een filmpje)

9 likes

arme baby in dr maagje :rofl:

@Branko zaadmaten HAHAHAHAH veeg me opppp

33 likes

Hoe oud is deze meid? Ze ziet eruit als 42!
En denkt ze serieus dat de baby in haar ‘maagje’ zit??

26 likes

Ik vind vooral die clowneske make-up jammer. Het is nét too much.

9 likes

Ze doet me een beetje denken aan Michael Jackson. Dat neusje…

5 likes

Vind het wel verdacht dat Hella geen commentaar geeft op het incident in het Lammetje. Als ze een goede verklaring had, zou ze die toch gewoon kunnen geven? Lijkt me duidelijk wat er aan de hand is… :smirk:

Dat had ik nog niet gezien! Wat raar. Lijkt net alsof ze ervan geniet… en stiekem trots is op de geruchten. Juicy! Ben benieuwd of we hier nog iets van horen.

Wel rot voor de vrouw van Bernhard.

1 like

Ik heb bijna dagelijks een baby in mijn maag, foodbaby. Gelukkig beval ik altijd de dag erna.

68 likes