EGF Boulevard

Ze zegt wel dat ze erg gelukkig en blij is, maar van haar hele gezicht kan je dat niet eens meer aflezen. Ze kan haar gezicht nauwelijks bewegen!

4 likes

Vraag me af hoe lang ze al zwanger is.

Want je mag niet botoxen als je zwanger bent en bij haar is alles nog zo heel strak haha.

Ben benieuwd hoe ze eruit ziet tegen het einde van de zwangerschap :eyes:

1 like

Baby in d’r maagje :sob::sob:

2 likes

Ik zat net wat vlogs van vlogglos terug te kijken en op eerste kerstdag gaan Mascha en Gregor met Hella en “haar vriend” uiteten dus blijkbaar heeft ze wel een vriend? Raar verhaal.

1 like

Jammer man. Had dit echt een leuke wending in showbizzland gevonden.

Maar er is op die foto’s echt niks te zien, behalve dat hij in haar oor praat. En ik snap ergens wel dat ze niet reageert. Want dan geef je toe aan wat zij willen.

6 likes

Ja duh, zo gaat dat.

:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hella’s business zal wel boomen na deze geruchten.

2 likes

Omg de term zaadbuddies hahaha

2 likes

Ze heeft er verder niets over gezegd. En ik neem aan dat “bekende mensen” als Hella hun insta wel goed in de gaten houden als er een dergelijke roddel gaat

Maar wat ‘moet’ ze erover zeggen dan. Ik zie nog steeds niets op die foto’s en al lag ze halfnaakt op hem, ze is ons toch geen verantwoording schuldig.

13 likes

Precies en hij heeft ook al gezegd dat het onzin is, moet zij dat dan nog een keer gaan herhalen

Ze boort ook een hele nieuwe doelgroep aan zo, denk niet dat royaltywatchers hiervoor wisten wie Hella was :smile:

1 like

ik heb ook nog nooit van die hele hella gehoord :no_mouth:

2 likes

Ik ken haar ook alleen van hier, omdat ze met Mascha en Gregor naar Burning Man was. Geen idee wat ze doet verder, behalve influencen en met prinsen in kroegen praten.

4 likes

Vrouwen wel, artsen hoop ik niet

3 likes

Ja misschien wat naief van mij. :joy:

Je moet overigens wel wat ondertekenen waarin staat dat je niet zwanger bent (among other things), maar goed, weet niet of dat zo is bij elke arts.

1 like

Wel je erkenning kwijt als er iets misloopt met de foetus :stuck_out_tongue: dan heb je beter genoeg moneys gespaard.

Oh ze moet niks natuurlijk, ze is ons niets verschuldigd, maar het komt vreemd over dat ze niets zegt. Als er echt niks aan de hand was, en ik in haar positie was, dan zou ik er wel kort iets over zeggen en mezelf verdedigen, juist omdat het raar overkomt als je vals beschuldigd wordt en jezelf niet verdedigt. Kan zijn dat ze het alsnog niet geloven, maar dan heb je het tenminste wel ontkend. Maar dat is hoe ik er tegenover sta. Hella “reageert” anders en dat is ook prima haha

Hella is van My Greatest Party, jaren geleden heeft Jort Kelder haar geĂŻnterviewd voor het programma bij ons in de PC (of zoiets). Ze heeft meegedaan met Temptation Island paar jaar geleden. Eerste BeautyglossParty georganiseerd in Amsterdam.
Ze is nu misschien goois maar ze komt niet uit het Gooi

3 likes