EGF Boulevard

Jeeeemig ik vind al die heftige verbouwingen van lichamen echt shocking.

Het ergste vind ik nog wel dat zij dus blijkbaar een voorbeeld is voor meisjes

1 like

Wat zijn al die foto’s ontzettend ordinair :see_no_evil: Zijn er serieus mensen die dit écht mooi vinden (behalve zij)?

3 likes

Hahaha, ja true :sweat_smile:

Dit ook echt :confused:

1 like

Ja, dacht ik bij een andere foto ook al te zien! Maar toen had ze een heel kort/klein wit shirt aan, dus dacht dat t van die tepelbedekkers waren

Haha neee dat kan natuurlijk niet! Dan zie je minder van haar tiet :smirk::sunglasses:

Hallo dik geld voor neergelegd dus dan kan je het maar beter showen toch?

1 like

Ja, dacht ik ook nadat ik mn bericht geplaatst had :stuck_out_tongue_winking_eye:

Pfff ziet eruit

Ik vind hun zo’n leuk koppel <3

1 like

Stel je trouwt met Jon Snow :sob::sob: wat een droom. Ze zijn blijkbaar getrouwd in Schtoland waar Rose d’r ouders een kasteel hebben.

13 likes

nou hij schijnt niet zoveel te weten :roll_eyes::grin:

7 likes

Hahaha omg wat is dit jongens. Ze heeft een keer gezegd dat ze net zolang door wilde gaan met plastische chirurgie totdat mensen echt verbaasd waren over haar prachtige gezicht. Nou verbaasd is iig wel gelukt.

2 likes

Verbaasd ook echt :joy: Wat een ambitie!

1 like

Zou ze ook wat aan haar heupen hebben gedaan? Ze heeft echt zo’n zelfde heupvorm als Kim en Kylie.

Dat zegt ze ook, dat widm hogere standaarden heeft :grin:

3 likes

Dee is wel te zien bij haar broertje op het kanaal zie ik nu net.

Dus je gaan uit elkaar omdat ze niet meer verliefd zijn maar HOUDEN VAN? Snap dit echt niet haha. Geloven ze echt dat je voor altijd verliefd kunt blijven op je partner? :sweat_smile:

1 like

Zo mooi ja! Ook wel een hele droevige dag want mn droomman ‘tied the knot’. Gelukkig herinnerde mn vriend (:joy:) me eraan dat alles stuk kan.

6 likes

Ik weet niet of het in dit topic hoort want het is niet echt nieuws. Maar ik zag een high schoolfoto van Blake Lively en ze was vroeger al knap, maar het lijkt wel echt alsof ze nu een veel smallere neus heeft. Zou ze een nosejob gehad hebben?
Het lukt me niet om de foto te plaatsen maar als het goed is werkt deze link
https://goo.gl/images/65hFLJ

1 like