Haha omg ook mijn reactie. Waaar kan ik dit terugzien??
Ik ga zoeken
Waaaaat temptation island?? Hoezo is dat nooit eerder genoemd
Haha ik zag het ook! Wat leuk, hopelijk doen ze nog een keer mee met ik vertrek.
Is wel eens ter sprake gekomen op het Egf
Ze is er op een gegeven moment ook uit gestemd, dat kon toen.
Ik las dat ze in gesprek zijn met SBS⦠Hoop dat dat niet doorgaat want heb echt een hekel aan SBS, Ik Vertrek zou veeel leuker zijn.
Ik kan me helemaal niet herinneren dat dit ooit is besproken op het EGF? Dan zou het beuty/YT-topic in die tijd toch echt ontploft moeten zijn
En als dit toch totaal langs me heen is gegaan ben ik benieuwd naar beeldmateriaal, want vind het helemaal niet bij haar passen.
Huh wat moeten ze daar dan doen? Een reality serie lijkt me dan weer iets teveel van het goede. Of is daar ook een soortgelijk programma?
Ik heb het tegen het einde van egf gezegd
En ik heb toen ook gezocht naar beeldmateriaal, maar het is ongeveer 12 jaar geleden. Als je Eva Wouter Hella googled heb je een linkje naar het FOK
Oooh het is van de oude Temptation! Dat verklaart waarom er de afgelopen jaren niets over is gezegd op het forum haha. Vond het al zo bijzonder.
Was natuurlijk te verwachten.
Dit seizoen was echt fantastisch haha
Niet per se tegen jou hoor, maar ik vind het zo bizar dat dit zoān commotie is of zo. (Wel heel grappig dat het in de Telegraaf staat, daar niet van.) Op de foto zie je enkel twee mensen praten, maar stel al was het flirten: dat doen toch zo veel mensen tijdens het uitgaan zonder dat het iets betekent. Ook mensen met een vaste relatie.
Ik vind het een beetje jaren 50 of zo. āO wee, een man en een vrouw die met elkaar praten en dat terwijl zij niet met elkander gehuwd zijn!!.ā
Ja het is natuurlijk een vreselijk roddelblad, en het gaat over een prins. Want dat zijn geen mensen maar superieure aliens ofzoā¦
Ik walg echt van zijn naam ofzo, het klinkt zo viezig
Jaaa gatver ik sprak het net hardop uit. Vreselijkš. Dat āgalā er ook in. Die voor een achternaam, de combi doet t em.
Ja het klinkt echt als een medische naam voor een etterbult ofzo
Zie, dit is een passend woord in deze context