EGF Boulevard

Al die commerciële zenders zijn ruk #snob #teampubliekeomroep

26 likes

#teamomroepmax

19 likes

Ik vind het wel jammer. Linda had veel toffe programma’s bij RTL. Ik vond Weet ik Veel altijd heel erg leuk van haar. Mocht dat naar SBS gaat weet ik niet of het format gelijk blijft. Net zoals bij Dance Dance Dance.

1 like

Ik ben ook benieuwd wat er met miljoenenjacht gaat gebeuren! Ik vind dat juist zo’n leuk programma.

Moest ik ook aan denken #egfismylife

Dat blijft bij RTL gok ik. Postcode loterij sponsort enorm veel programma’s bij RTL en juist de vriendenloterij is te zien bij SBS6 en de bankgiroloterij heeft daar ook net een nieuw programma.

Ze neemt veel programma’s mee hoor. Ben benieuwd wat dat gaat doen

Oooh dat vind ik wel verrassend. Waarschijnlijk is haar bereik te groot om het te laten zitten dan. Ben heel benieuwd hoe dat achter de schermen is gegaan ja (helaas werk ik er niet meer anders had ik wat kunnen oppikken misschien).

1 like

Ja zijn best populaire programma’s, dus dat zal RTL niet zonder slag of stoot laten gaan denk ik

Had dit wel verwachf. Zusje van kan natuurlijk niet bij de concurrent blijven werken

1 like

Bijna net zo schokkend als zijn brilkeuze.

10 likes

Ja, dat zou ik ook tegen mijn vrouw zeggen! :rofl:

5 likes

Het zijn net gewone mensen.

1 like

Waar zijn die exclusieve beelden dan? Nu wil ik die dirt ook zien!!


@Branko

9 likes

Zo hé dat is niet meer dan 0.1 Megapixel.

38 likes

Hhahaha love deze cover. ‘BERNHARD’S HETE NACHT OP HET LEIDSEPLEIN!’ ‘DIT IS NIET PRINSES ANETTE!’

43 likes

Hij bezit honderden panden in Amsterdam, maar verder is het een heel gewone man.

11 likes

Alle VERBIJSTERENDE beelden

10 likes

Ach, waarom ook niet joh, als ik me verveel koop ik ook wel eens een paar bedrijven op.

5 likes