EGF Boulevard

Ja het is natuurlijk een vreselijk roddelblad, en het gaat over een prins. Want dat zijn geen mensen maar superieure aliens ofzo…

1 like

Ik walg echt van zijn naam ofzo, het klinkt zo viezig

7 likes

Jaaa gatver ik sprak het net hardop uit. Vreselijk😂. Dat “gal” er ook in. Die voor een achternaam, de combi doet t em.

2 likes

Ja het klinkt echt als een medische naam voor een etterbult ofzo

15 likes

Zie, dit is een passend woord in deze context

3 likes

Heb even gekeken maar herken haar ook zo gauw niet? Wow ik vind het ook zo niet passen bij de altijd ‘classy’ Hella.

3 likes

Heb jij nooit honger dan?

Hella heeft meegedaan aan Temptation Island 2004. Op het ‘mokkels’-forum (:confused:) staan de foto’s van de deelnemers van dat seizoen, waaronder Hella:

Bron: https://web.archive.org/web/20071029063801/http://forum.mokkels.nl/7-buitenlandse-mokkels/6989-temptation-island-2004-page9.html

121 likes

Omg hella!! Ik wil dat seizoen echt graag zien nu

3 likes

Ik heb echt dezelfde reactie :joy::astonished::thinking:

Dat ze met bernhard praat/flirt/sekst interesseert me niets, maar Hella als verleidster bij tempa is echt geweldig. Hoe dan? Zij is juist zo… beheerst?

8 likes

Goed speurwerk

4 likes

OMG!!!

Echt zo’n slechte CU2 foto haha :sweat_smile::joy:

5 likes

Haha ja precies dit! Lijkt me vreselijk, want volgens mij wist eerst bijna niemand hiervan?

Had dit echt noooit achter Hella gezocht trouwens, sta versteld.

6 likes

voor sugababes/dudes kan ie er ook prima mee door gaan :joy::sweat_smile:

3 likes

Hahaha ik voel precies hetzelfde, ik had dit ZO niet verwacht?

1 like

Ik vind het eigenlijk nou weer niet heel schokkend of onverwacht? :sweat_smile:

Maar ik heb haar nooit in een video gezien oid, heb eigenlijk vooral haar burning man foto’s gezien op instagram

1 like

Wow ik ben echt even een beetje in shock hierdoor, good old Hella.

1 like

Valt er hier iemand even van haar Gooische voetstuk haha.

20 likes

Haha ja werken in de Albert Heijn was not done

2 likes

Een mevrouw vooral bekend door Beautygloss. Organiseert van die over de top feestjes voor o.a. Gooische kindjes.

4 likes