EGF Boulevard

Ja, dat zou ik ook tegen mijn vrouw zeggen! :rofl:

5 likes

Het zijn net gewone mensen.

1 like

Waar zijn die exclusieve beelden dan? Nu wil ik die dirt ook zien!!


@Branko

9 likes

Zo hé dat is niet meer dan 0.1 Megapixel.

38 likes

Hhahaha love deze cover. ‘BERNHARD’S HETE NACHT OP HET LEIDSEPLEIN!’ ‘DIT IS NIET PRINSES ANETTE!’

43 likes

Hij bezit honderden panden in Amsterdam, maar verder is het een heel gewone man.

11 likes

Alle VERBIJSTERENDE beelden

10 likes

Ach, waarom ook niet joh, als ik me verveel koop ik ook wel eens een paar bedrijven op.

5 likes

hij kan in ieder geval niet onkennen dat hij dit is :eyeglasses:

1 like

Haha ik pakte vandaag de privé uit op m’n werk en zag het ook. Je ziet echt niks op die foto, heb ook nog even de privé doorgebladerd, maar hij staat gewoon met een vrouw te praten. Het is niet dat ie zich laat afzuigen ofzo.

21 likes

Haha, ik weet toevallig (waarom eigenlijk? :sweat_smile:) dat zijn zoon zo heet.

Miley Cyrus is zwanger.

53 likes

Ik ben helemaal niet van de celebs etc. maar Miley and Liam zijn toch wel echt mijn zwakke plek. Damn wat leuk dit!

11 likes

Haha ja dit heb ik ook. Heb niet eens iets met hun muziek/films maar vind ze heel leuk op de een of andere manier.

4 likes

Echt he. Ik zou serieus niet eens een nummer van haar weten (sowieso slecht in namen van nummers maar goed). Geen idee wat het is, maar blij dat ik niet de enige ben!

3 likes


Is nog niet zeker. Alleen bronnen zeggen dit. Ik geloof dit soort dingen pas echt als celebs het zelf bevestigen. :sweat_smile:

1 like

Zou je lip niet uitrekken als je het veel laat opspuiten?

Ik zag deze net op fuckjerry (insta account) haha
image

44 likes

Was een neptweet helaasch…

Trouwens de reactie van Anna Farris op de verloving van Chris Pratt. Wát een goede relatie hebben die twee nog steeds hee, zoveel liefde vooral voor hun zoon.