Heb even gekeken maar herken haar ook zo gauw niet? Wow ik vind het ook zo niet passen bij de altijd ‘classy’ Hella.
Heb jij nooit honger dan?
Hella heeft meegedaan aan Temptation Island 2004. Op het ‘mokkels’-forum () staan de foto’s van de deelnemers van dat seizoen, waaronder Hella:
Bron: https://web.archive.org/web/20071029063801/http://forum.mokkels.nl/7-buitenlandse-mokkels/6989-temptation-island-2004-page9.html
Omg hella!! Ik wil dat seizoen echt graag zien nu
Ik heb echt dezelfde reactie
Dat ze met bernhard praat/flirt/sekst interesseert me niets, maar Hella als verleidster bij tempa is echt geweldig. Hoe dan? Zij is juist zo… beheerst?
Goed speurwerk
OMG!!!
Echt zo’n slechte CU2 foto haha
Haha ja precies dit! Lijkt me vreselijk, want volgens mij wist eerst bijna niemand hiervan?
Had dit echt noooit achter Hella gezocht trouwens, sta versteld.
voor sugababes/dudes kan ie er ook prima mee door gaan
Hahaha ik voel precies hetzelfde, ik had dit ZO niet verwacht?
Ik vind het eigenlijk nou weer niet heel schokkend of onverwacht?
Maar ik heb haar nooit in een video gezien oid, heb eigenlijk vooral haar burning man foto’s gezien op instagram
Wow ik ben echt even een beetje in shock hierdoor, good old Hella.
Valt er hier iemand even van haar Gooische voetstuk haha.
Haha ja werken in de Albert Heijn was not done
Een mevrouw vooral bekend door Beautygloss. Organiseert van die over de top feestjes voor o.a. Gooische kindjes.
een mevrouw
Even wat facts voor wie Hella nog niet kent:
Ze is helemaal selfmade. Started from the bottom, the mean streets of the Gooi, but now she’s here.
Het ondernemen zat er met de paplepel in. Al vroeg wilde ze haar eigen geld maken. Dit mocht van haar vader niet in de Albert Heijn maar wel in een broodjeszaak. Vervolgens werd ze founder van haar eigen company, opgezet met behulp van onderbetaalde stagaires. Nu voorziet ze kleine Diederickjes en Anne-Fleurs van hun droomparty. Oh en Mascha ook natuurlijk.
Ik dacht dat verhaal over de albert heijn maar wel broodjes zaak van Annic was.
Shit ok not so #facts dus. Ik weet nu niet of de rest ook Annic is haha. In mijn hoofd zijn zij dezelfde persoon.
Volgens mij wel hahaha. Ze heeft pabo gedaan en werkte tijdens haar studie bij Models at Work. En toen leek het der leuk om zelf iets te gaan organiseren en ging ze van een studentenlening naar Bangkok om kinderkostuums te kopen hahah.
(ging even googlen)