EGF Boulevard

Ik wil je er graag even op wijzen dat het niet de bedoeling is om het forum te gebruiken voor het uitwisselen van illegale zaken: Huisregels

3 likes

Iā€™m not ā€œ Egg-xpectingā€ but itā€™s ā€œEgg-celentā€ to hear everyone is so ā€œ Happy For Usā€ ā€¦ weā€™re happy for us too! ā€œEgg-citedā€ for this next chapter in our livesā€¦ Now , can everyone leave me alone and go back to staring at an egg.

Heeft ze op twitter gezet

Ja klopt en nu?

Er zijn geruchten over Brad Pitt en Charlize Theron! https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190120_04116111

2 likes

Wow als die mensen nageslacht zouden krijgenā€¦

5 likes

Dat is weer over, na anderhalf jaar de verloving gebroken.

Had dit toevallig vanmiddag gelezen, ben normaal niet zo op de hoogte.

1 like

Dat is weer over. Ik las gister dat Sean Penn hen ook gekoppeld zou hebben.

Ik lees net dat de vriendin van Lil Kleine Just Tattoo of Us gaat presenteren, samen met Koen Kardashian.

Um, niet echt feministisch, maar hoezo krijgt zij ineens een programma? Alleen omdat ze de vriendin van is?

1 like

Ruikt naar vriendjespolitiek

Ah nee, vind dat programma fantastisch maar Koen Kardashian :tired_face:

Op zich komt hij er nog wel mee weg door zijn hele theatrale houding enzo. Dit zeg ik echt nooit over mensen met zichtbare fillers dus dit zegt wat. Ik denk alleen niet dat hij er over 10 jaar nog heel gezellig uitziet.

1 like

Wtf AndrƩ Hazes (jr.) is maar twee maanden ouder dan ik? Ik dacht minstens 5 jaar (dus 30 en niet 25) :scream: Wist dat hij niet super oud was, maar die gast ziet er uit als 35?

OkƩ heb mijn zonnebankwaarschuwing weer gehad

34 likes

Nou meid ik zou zeggen gewoon doen leef alsof het je laatste dag is.

85 likes

Weet niet of dit de juiste plek is, maar ik ben echt een beetje geshockeerd door de Surviving R Kelly documentaire. Die man is echt ziek.

4 likes

Weet jij waar ik die docu kan bekijken?

Nog een in dezelfde categorieā€¦

2 likes

Chris is zoā€™n nare man. Ongelooflijk nadat hij nog gewoon kan werken

5 likes

Ik was ook geshockeerd ja, ongelofelijk hoe iemand zulke dingen kan doen en er gewoon mee weg komt. Ik wist voordat ik deze docu zag wel dat hij nare dingen gedaan had, maar de ernst en grootte ervan verbaasde me en vooral het feit dat het volgens mij gewoon nog steeds gaande is. Niet normaal!

1 like