EGF Boulevard

Dit was zo raar, gisteren heb ik op het forum gelezen over Chris Zegers (ook over Chris Brown maar dat was alweer weggezakt blijkbaar) en vandaag open ik het forum met deze post :disappointed_relieved:

Raakte al in paniek, wat heeft Chris Zegers dan gedaan? Mijn jeugd held, die coole blonde surf meneer die altijd over de hele wereld aan het reizen was en mijn droom leefde

10 likes

Haha gelukkig niet! Chris Zegers kan in mijn ogen vrij weinig fout doen.

4 likes

Hahaha omg ik schrok zo hard. Ik kan het echt niet aan als zelfs Chris Zegers een monster blijkt te zijn.

10 likes

Juiiiiiiiceeeeeeee

2 likes

Ik snap die ophef om die foto niet. Ziet er voor mij uit alsof ie wat tegen haar zegt en wellicht zo dichtbij haar oor vanwege herrie in de kroeg?

3 likes

Oh mijn god als je zelfs in 't Lammetje niet meer veilig bent waar dan wel. :sob::rofl:

1 like

Omg en foef was ooit makelaar en Bernhard Jr is een huisjesmelker match made in heaven

40 likes

Mij Greatest Party gaat dus volgend jaar Prinsjesdag organiseren.

Kennie wachten om de aankleding van de troon te zien.

75 likes

roze ballonnen toch? en wat gaat er in de goodiebags?

2 likes

Ooooh ballonnen op de gouden koets. :heart:

1 like

Sjanel

1 like

Heb het artikel maar even gelezen op Blendle haha, maar daar word je ook niet veel wijzer van. Er zou filmmateriaal zijn, maar de enige stills die ze laten zien is dat ze wat dicht bij elkaar staan te praten. En ze voeren wat anonieme getuigen op:

ā€œZoals ze de hele avond om elkaar heen hingen, dat was niet meer normaal. Het was hĆ©t gesprek daar. Het was toch gewoon Prins Bernhard die zich daar zo liet gaan. En echt, het leek hem helemaal niets uit te maken. Misschien ook omdat hij een beetje te diep in het glaasje had gekekenā€¦ Een prince charming was hij op dat moment zeker niet!ā€

Wel juicy als het waar is allemaal. :smirk:

4 likes

Is Hella eigenlijk vrijgezel?
Misschien is ze op zoek naar een huis in Amsterdam.

13 likes

Ik zie wel dat zij hem volgt op Insta

5 likes

heb aan iedereen die bij de telegraaf werkt echt een pesthekel maar hij lijkt me best een gezellige man

2 likes

Zelfs als ze stonden te flirten dan betekent dat toch nog niksā€¦

4 likes

Ik geef haar geen ongelijk. Ik kan qua woonruimte in Amsterdam ook best een upgrade gebruiken. Waar zat dat cafe van lil kleine?

25 likes

Heb ooit seks gehad met iemand die bij de Telegraaf werkt. Was geen succes.

16 likes

Oh ik zou werken bij de telegraaf zoā€™n afknapper vinden! Meteen droge poes, bye.

19 likes

Volgens mij is ze verloofd en ze woonde vroeger in de PCHooftstraat, misschien nog steedsā€¦