Ronnie Flex heeft nu die berichten alweer gedelete ?!
Pim! Wat doe jij hier?
retorische vragen beantwoorden
āDe neprelatie is nog niet genoeg uitgebuitā, aldus het management van beide artiesten
Geloof niet dat het nep is, eerder twee jonge mensen die niet zo goed weten wat ze aan het doen zijn en alles maar op instagram gooien.
Ik heb er wel redelijk wat door mān werk- maar voornamelijk veel influencers
Ik heb alleen een paar prof voetballers. Maar mijn vriend heeft een hele bekende youtuber met een dochtertje en een vriend die voetbalt. Omdat ze ooit haar nummer heeft gegeven aan hem om af te spreken
Monica? Haha
Ik heb ām nu niet meer opgeslagen, maar heb die van Martine gehad voor een LLG meeting destijds.
Ja. Heel goed voor zijn zelfvertrouwen. Iets minder voor mijn gemoedsrust.
Hu??? Maar is dit dan recent gebeurd?
Wel voor dat ze iets met de voetballer kreeg, maar in de tijd dat ik mijn vriend leerde kennen.
Jeugd van Tegenwoordig en een aantal BNN-presentatoren.
ik verwijder eigenlijk nooit iemand uit mān telefoon⦠is dat gek?
Nee, heb hetzelfde. Vooral omdat ik echt al vanaf mijn 16e ongeveer hetzelfde nummer heb en telkens al mijn gegevens overzet met een nieuwe telefoon. Heb namen erin staan waarvan ik allang vergeten ben wie ze zijn of waarvan ik heel erg zou schrikken als ze ineens opnemen (overleden oma bijv.).
Ik schat Ronnie wel in als iemand die haar dan beticht van vreemdgaan omdat ze met een jongen heeft gepraat en daarom zoān heissa maakte en die story daarom heeft geplaatst. Maar dat is misschien een vooroordeel van mij.
Haha huh?