EGF Boulevard

Vind het wel verdacht dat Hella geen commentaar geeft op het incident in het Lammetje. Als ze een goede verklaring had, zou ze die toch gewoon kunnen geven? Lijkt me duidelijk wat er aan de hand is… :smirk:

Onder haar laatste Instagram foto zitten een paar mensen al te speculeren en ‘waar rook is is vuur’ en dat soort uitspraken. Ze laat het gewoon staan blijkbaar. Aparte situatie in elk geval :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Dat had ik nog niet gezien! Wat raar. Lijkt net alsof ze ervan geniet… en stiekem trots is op de geruchten. Juicy! Ben benieuwd of we hier nog iets van horen.

Wel rot voor de vrouw van Bernhard.

1 like

Ik heb bijna dagelijks een baby in mijn maag, foodbaby. Gelukkig beval ik altijd de dag erna.

68 likes

Ze zegt wel dat ze erg gelukkig en blij is, maar van haar hele gezicht kan je dat niet eens meer aflezen. Ze kan haar gezicht nauwelijks bewegen!

4 likes

Nee tuurlijk niet. Maar ik moet nog steeds zo hard lachen om deze random combinatie van mensen :joy::joy:

2 likes

Vraag me af hoe lang ze al zwanger is.

Want je mag niet botoxen als je zwanger bent en bij haar is alles nog zo heel strak haha.

Ben benieuwd hoe ze eruit ziet tegen het einde van de zwangerschap :eyes:

1 like

Baby in d’r maagje :sob::sob:

2 likes

Ik zat net wat vlogs van vlogglos terug te kijken en op eerste kerstdag gaan Mascha en Gregor met Hella en “haar vriend” uiteten dus blijkbaar heeft ze wel een vriend? Raar verhaal.

1 like

Jammer man. Had dit echt een leuke wending in showbizzland gevonden.

Maar er is op die foto’s echt niks te zien, behalve dat hij in haar oor praat. En ik snap ergens wel dat ze niet reageert. Want dan geef je toe aan wat zij willen.

6 likes

Ja duh, zo gaat dat.

:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hella’s business zal wel boomen na deze geruchten.

2 likes

Omg de term zaadbuddies hahaha

2 likes

Ze heeft er verder niets over gezegd. En ik neem aan dat “bekende mensen” als Hella hun insta wel goed in de gaten houden als er een dergelijke roddel gaat…

Maar wat ‘moet’ ze erover zeggen dan. Ik zie nog steeds niets op die foto’s en al lag ze halfnaakt op hem, ze is ons toch geen verantwoording schuldig.

13 likes

Precies en hij heeft ook al gezegd dat het onzin is, moet zij dat dan nog een keer gaan herhalen

Ze boort ook een hele nieuwe doelgroep aan zo, denk niet dat royaltywatchers hiervoor wisten wie Hella was :smile:

1 like

ik heb ook nog nooit van die hele hella gehoord :no_mouth:

2 likes

Ik ken haar ook alleen van hier, omdat ze met Mascha en Gregor naar Burning Man was. Geen idee wat ze doet verder, behalve influencen en met prinsen in kroegen praten.

4 likes