EGF Boulevard

5 extra minuten aandacht

2 likes

En zijn buren irriteren

1 like

Deze reactie van omroep Max, though. Auw. :sweat_smile:

4 likes

Zn kunstgras stofzuigen :rofl: dit was echt gouden televisie

1 like

Kimberley Klaver is zwanger. Die heeft er geen gras over laten groeien…

1 like

Pfff, lijkt mij zo heftig om te zien voor Anna Liss.

Ook voor haar ex-man… jarenlang samen waarvan Ook een aantal getrouwd ga je scheiden, is ze 6 maand later ofzo al zwanger van een ander…

Sneu voor Anna Liss, maar als die man op de foto de man is waar het om gaat snap ik niet helemaal waarom deze beide vrouwen op hem vallen.

15 likes

37 likes

Ben benieuwd hoe ze het kindje noemen, een van zijn zonen heet Baron. :face_with_monocle:

1 like

En haar ex is echt zoveeeeeel knapper :heart_eyes:

Klopt idd, was de man van haar beste vriendin.

Ik hoopte al dat iemand dit gepost had. Ik kan er gewoon niet over uit hoe cringy dit is. Mijn god hƩ. Ik kan er niet eens woorden voor verzinnen hoe erg dit eigenlijk is haha.

3 likes

Ja en die ex vertelde in haar vlogs nog dat ze even een break hadden maar dat er verder nog niks beslist was. NOT dus. Zo triest.

1 like

Jezus hoe hol kan je je rug maken

2 likes

Wel echt kut lijkt me dat voor die ex, want het is al heel kut als je beste vriendin er vandoor gaat met je ex, maar als je dan ook nog kinderen hebt en continu je ex met je beste vriendin moet zien. Wat een ellende

2 likes

ā€œEn vooral ook dit: Ze was al wel gestopt met de pil. Binnen 2 dagen was ik al zwanger!!!11!!ā€

:expressionless:

16 likes

Ik vind haar vreselijk . Ook om dit soort domme dingen.

2 likes

Hahaha wauw wat een wonder zegšŸ˜‚. Als die sperma op het juiste moment bij het eitje komt word je zwanger ja… hahaha

1 like

Genieten.

50 likes