EGF Boulevard

Wel je erkenning kwijt als er iets misloopt met de foetus :stuck_out_tongue: dan heb je beter genoeg moneys gespaard.

Oh ze moet niks natuurlijk, ze is ons niets verschuldigd, maar het komt vreemd over dat ze niets zegt. Als er echt niks aan de hand was, en ik in haar positie was, dan zou ik er wel kort iets over zeggen en mezelf verdedigen, juist omdat het raar overkomt als je vals beschuldigd wordt en jezelf niet verdedigt. Kan zijn dat ze het alsnog niet geloven, maar dan heb je het tenminste wel ontkend. Maar dat is hoe ik er tegenover sta. Hella “reageert” anders en dat is ook prima haha

Hella is van My Greatest Party, jaren geleden heeft Jort Kelder haar geïnterviewd voor het programma bij ons in de PC (of zoiets). Ze heeft meegedaan met Temptation Island paar jaar geleden. Eerste BeautyglossParty georganiseerd in Amsterdam.
Ze is nu misschien goois maar ze komt niet uit het Gooi…

3 likes

Haha omg ook mijn reactie. Waaar kan ik dit terugzien??

2 likes

Ik ga zoeken

Waaaaat temptation island?? Hoezo is dat nooit eerder genoemd

9 likes

Haha ik zag het ook! Wat leuk, hopelijk doen ze nog een keer mee met ik vertrek.

2 likes

Is wel eens ter sprake gekomen op het Egf

Ze is er op een gegeven moment ook uit gestemd, dat kon toen.

Ik las dat ze in gesprek zijn met SBS… Hoop dat dat niet doorgaat want heb echt een hekel aan SBS, Ik Vertrek zou veeel leuker zijn.

Ik kan me helemaal niet herinneren dat dit ooit is besproken op het EGF? Dan zou het beuty/YT-topic in die tijd toch echt ontploft moeten zijn :sweat_smile:
En als dit toch totaal langs me heen is gegaan ben ik benieuwd naar beeldmateriaal, want vind het helemaal niet bij haar passen.

Huh wat moeten ze daar dan doen? Een reality serie lijkt me dan weer iets teveel van het goede. Of is daar ook een soortgelijk programma?

4 likes

Ik heb het tegen het einde van egf gezegd :sweat_smile:

En ik heb toen ook gezocht naar beeldmateriaal, maar het is ongeveer 12 jaar geleden. Als je Eva Wouter Hella googled heb je een linkje naar het FOK

2 likes

Oooh het is van de oude Temptation! Dat verklaart waarom er de afgelopen jaren niets over is gezegd op het forum haha. Vond het al zo bijzonder.

1 like

Was natuurlijk te verwachten. :woman_shrugging:

1 like

Dit seizoen was echt fantastisch haha

1 like

Niet per se tegen jou hoor, maar ik vind het zo bizar dat dit zo’n commotie is of zo. (Wel heel grappig dat het in de Telegraaf staat, daar niet van.) Op de foto zie je enkel twee mensen praten, maar stel al was het flirten: dat doen toch zo veel mensen tijdens het uitgaan zonder dat het iets betekent. Ook mensen met een vaste relatie.

Ik vind het een beetje jaren 50 of zo. “O wee, een man en een vrouw die met elkaar praten en dat terwijl zij niet met elkander gehuwd zijn!!.”

27 likes

Ja het is natuurlijk een vreselijk roddelblad, en het gaat over een prins. Want dat zijn geen mensen maar superieure aliens ofzo…

1 like

Ik walg echt van zijn naam ofzo, het klinkt zo viezig

7 likes