Jody check
Tell me more, tell me more…
Ik heb het net even nagekeken en ze staat er nog in. Hij verwijderd oprecht nooit iets. Er staan Whatsapp groepen in uit 2016 waarbij hij nog de enige deelnemer is. Mij maakt het niet zoveel uit eigenlijk. Het is niet dat hij haar appt
Hahaha nee sorry ik was niet duidelijk! Ik bedoel Teun, maar ook de acteur die Sjoerd speelt in Goede Tijden. Twee aparte mannen dus!
Ik vind die Teun er altijd zo ontzettend viezig uitzien.
Ik heb ook nog een wereldberoemde electro dj maar dat is geen Nederlander. Vroeger smste ik nog wel es en dan kreeg ik gastenlijst haha!
Awww ik vind hem zo leuk (bijv. In die filmpjes op YouTube, guy talk). Hij heeft ook gedate met iemand van het forum maar zij zit hier niet meer geloof ik.
Ik heb heel lang het nummer van peter gehad (die youtuber die met kelvin samenwerkte en die laatst die documentaire onderbroekenmodel in 3 maanden uitbracht), maar ik weet niet of dit nog steeds zijn nummer is. Heb hem ook nooit gebruikt, een vriendin van mij een jaar of 8 geleden wel. En ik ken iemand die het nummer van bibi breijman heeft.
Stuur Sjoerd maar door naar mij
Ik heb het nummer van Serena. Verder niet zo spannend.
Ik heb misschien ergens nog het nummer van een oud studiegenootje van me dat deel uitmaakt van een aardig succesvol nederlands dj duo. Maar die heb ik in geen jaren gesproken haha
Ik had het nummer van Roos van Oh Oh Cherso, inmiddels niet meer want ik heb geen contact meer met haar en ik zag geen reden om het te houden
Ik heb het nummer van Daan Sip nog. Die was manager van veel influencers geloof ik. Toen ik nog moderator was bij Gosupermodel, werke hij daar ook nog voor en zo had ik zijn nummer. Ik verwijder dus ook nooit nummers…
Dit is ook echt niks boeiends, maar dichter in de buurt van bn’ers/influencers kom ik niet haha.
Ik vind eigenlijk het best grappig om te lezen, maar wil meer weten waarom mensen die nummers hebben/hoe ze eraan kwamen (zoals @Rozecoupeschaar boven je, thanks voor het bevredigen van mijn nieuwsgierigheid ). Ook al ken ik driekwart van de genoemde mensen overigens niet…
Halloo hier wil ik meer over weten. Gosupermodel was zo cool. Wat is het raarste wat je hebt meegemaakt toen?
Anderen blijkbaar wel want er werd naar gevraagd.
Oh wacht is dit sarcasme. Want dan neem ik mijn like terug, ik vind dit namelijk echt leuk om te lezen.
Hahaha ik moet je teleur stellen maar eigenlijk niks héél spannends. Wat trolls en veel spam. Heel veel berichten in mijn inbox of ik mijn moderator ketting kon verkopen, of mensen mijn account konden kopen of dat ze mijn wachtwoord mochten hebben. Ik kan me niet echt iets super juicy herinneren zo eigenlijk helaas. Als ik er nog op kom dan hoor je het!
Omg mijn droomman!!
Kraantje, niet Bastiaan.
Ik mis Gosupermodel echt zooo erg soms💔