EGF Boulevard

Ja het is natuurlijk een vreselijk roddelblad, en het gaat over een prins. Want dat zijn geen mensen maar superieure aliens ofzo…

1 like

Ik walg echt van zijn naam ofzo, het klinkt zo viezig

7 likes

Jaaa gatver ik sprak het net hardop uit. Vreselijk😂. Dat “gal” er ook in. Die voor een achternaam, de combi doet t em.

2 likes

Ja het klinkt echt als een medische naam voor een etterbult ofzo

15 likes

Zie, dit is een passend woord in deze context

3 likes

Heb even gekeken maar herken haar ook zo gauw niet? Wow ik vind het ook zo niet passen bij de altijd ‘classy’ Hella.

3 likes

Heb jij nooit honger dan?

Hella heeft meegedaan aan Temptation Island 2004. Op het ‘mokkels’-forum (:confused:) staan de foto’s van de deelnemers van dat seizoen, waaronder Hella:

Bron: https://web.archive.org/web/20071029063801/http://forum.mokkels.nl/7-buitenlandse-mokkels/6989-temptation-island-2004-page9.html

121 likes

Ik weet echt niet meer waar ik het moet zoeken hahahaha omg wie had gedacht dat Hella zoveel lagen heeft

104 likes

Omg hella!! Ik wil dat seizoen echt graag zien nu

3 likes

Ik heb echt dezelfde reactie :joy::astonished::thinking:

Dat ze met bernhard praat/flirt/sekst interesseert me niets, maar Hella als verleidster bij tempa is echt geweldig. Hoe dan? Zij is juist zo… beheerst?

8 likes

Goed speurwerk

4 likes

OMG!!!

Echt zo’n slechte CU2 foto haha :sweat_smile::joy:

5 likes

Haha ja precies dit! Lijkt me vreselijk, want volgens mij wist eerst bijna niemand hiervan?

Had dit echt noooit achter Hella gezocht trouwens, sta versteld.

6 likes

voor sugababes/dudes kan ie er ook prima mee door gaan :joy::sweat_smile:

3 likes

Hahaha ik voel precies hetzelfde, ik had dit ZO niet verwacht?

1 like

Ik vind het eigenlijk nou weer niet heel schokkend of onverwacht? :sweat_smile:

Maar ik heb haar nooit in een video gezien oid, heb eigenlijk vooral haar burning man foto’s gezien op instagram

1 like

Wow ik ben echt even een beetje in shock hierdoor, good old Hella.

1 like

Valt er hier iemand even van haar Gooische voetstuk haha.

20 likes

Haha ja werken in de Albert Heijn was not done

2 likes