Jennifer Lawrence is verloofd met haar vriend. Ik kwam er vorige week pas achter dat ze weer een relatie had
ze schijnt trouwens sinds afgelopen juni met hem samen te zijn
âNu opdonderen domme trolâ is ook wel een vrij menselijke / eerlijke reactie 
Nee hoor, ik ben het helemaal met je eens. Ik vind het alleen om de één of andere reden echt heel grappig dat ze dit gewoon serieus reageert op twitter.
Als iemand zin heeft in kinderachtige drama; op de verhalen op Instagram van famke Louise, vonnekebonneke en Fabiola gaat het weer helemaal los, inclusief rap-battles. Ik weet dat ik hier eigenlijk te oud voor ben maar ik vind stiekem die drama echt te leuk.
Temptation Rosanna wil BBL want ze wil geen grammetje vet maar aan haar lichaam en ze wil alles aan haar heupen, maar ze is al bij heel veel klinieken geweest en overal afgewezen omdat ze niet genoeg vet heeft. Haar vader is toch plastisch chirurg? Mijn vader zou me echt niet door iemand anders laten opereren.
Is haar vader plastisch chirurg?
Ik ken al die mensen niet, maar het lijkt me toch raar om zo met elkaar om te gaan. Het kindje van die Kimberley is dan toch ook gewoon het broertje of zusje van de kinderen van Analiss? Gekke situatie
Wat is BBL? Google vertelt me alleen iets over een opleidingsvariant haha
Ik gok op âbuik billen liposuctieâ? 
Als je ver genoeg doorscrollt wel. Guilty.
Wat is er nou eigenlijk aan de hand? FL had aan Fabiola gevraagd of ze het met Ronnie had gedaan, Fabiola heeft dat gelekt maar wat heeft die vonneke er dan weer mee te maken? En wat is dat âprrâ
Fabiola heeft het wel gelekt maar volgens mij is het zeker dat Famke dat naar Fabiola stuurde of naar iemand anders. En dat âprrrrâ snap ik ook niet. Net zoals ik niet snap van waarom ze steeds zingen âhoge pilaar, welke pilaarâ. Heb ook een deel gemist dus helaas haha.
Oh en vonneke is volgens mijn Stagaire een goede vriendin van Famke.
Ik zag dat die Fabiola iig in het screenshot van het gesprek met FL had gezegd âprrr Gucci gangâ. Volgens mij vinden ze dat prr nu gewoon lame ofzo?
En Vonneke had schoenen bij Gucci gekocht, Fabiola weer in haar stories dat ze het alleen gepast had en Vonneke plaatst daarop de bon van 1000 euro als bewijs. En blijkbaar gaat Fabiola vanavond een come back doen??
Ik baal er gewoon van dat ik dit niet kan volgen.
Ja dit is zo zielig dat ik het grappig vind. Vooral hoe die Fabiola rapt hahah. Waarom zou je jezelf zo voor schut zetten op internet
? (Ja voor aandacht, maar dan nog)
Ik ben er inmiddels achter waar dat âprrrrâ vandaan komt. Fabiola brengt vanavond een single uit waarin ze dit steeds zingt.
Voor degene die geen zin hebben om het op te zoeken, geen Instagram hebben of gewoon even willen genieten van dit gedoe
Het is gewoon openbaar dus iedereen kan dit zin. Fabiola die âraptâ tegen Famke.
https://www.instagram.com/p/Btb_385izXH/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=193za015e94by
Ik begrijp die hele rap niet. Heb wel 4 keer geluisterd, maar snap niet wat de diss is?
Alles wat ze zegt bedoeld ze tegen Famke. Dus ze word gebruikt door Ronnie is haar punt volgens mij. En dat ze niet âhotâ is. Dat stukje over die pilaar snap ik ook niet.
Oh he, ik dacht dat de diss voor Vonneke was, omdat zij erop reageerde. thanks, nu ben ik weer up to date.
Ze zegt toch iets van hoge pilaren? Misschien bedoelt ze hoge bomen? Van het gezegde hoge bomen vangen veel wind
. Dus dat Famke juist geen hoge boom/pilaar is?
Famke maakte eerst een rap en daarin zei ze iets van âhoge pilaarâ. Fabiola âraptâ daarom âwelke pilaarâ? En fabiola zegt ook iets van âje vriend vind je een thot(???)â want dat zei hij(ronnie) tijdje terug in die gekke instastories.
In ieder geval Famke had eerst een rap stukje gemaakt over fabiola, fabiola reageerde daarop en zei ook dingen van prr. Toen reageerde vonneke erop. En iedereen zegt prr als grap om fabiola na te doen.
Vraag me niet waarom ik dit weet.
Ik ben er gewoon trots op dat ik geen flauw idee heb wie deze chick is