EGF Boulevard

Ik stiekem ook echt! Lijkt me zo leuk als dat er nu nog was en dat iedereen die er toen zat er ook nog steeds was, dus dat iedereen nu ook allemaal rond 20-30 jaar is. Toen waren de meeste denk ik allemaal rond de 12-18.

Idem dito. Ik zou echt niet weten wanneer ik een BN’er zou moeten tegenkomen, laat staan ermee in contact zou komen. En ik woon in de randstad.

4 likes

Hahaha dit doet me denken aan een bekende jurken ontwerpen die bierflesjes naar mijn oom (schilder bij het huis ernaast) ging gooien. Uiteindelijk heeft hij zijn excuses aangeboden en bloemen gegeven. Ik denk alleen niet daarvoor nummers uitwisselen nodig was :stuck_out_tongue:

1 like

Wie dan?

Die met een winkel in Den Bosch!

Oh ik heb werkelijk geen idee wie dat zou kunnen zijn!

1 like

Je vindt hem maandag in de bus!

Uitgaan (voornamelijk in Amsterdam) denk ik. Als je echt ‘op zoek’ bent zijn er genoeg uitgaansgelegenheden waarvan ‘algemeen bekend’ is dat er veel BN’ers komen.

*Niet dat ik daar kom ofc. :sweat_smile:

1 like

https://www.ad.nl/show/dit-zijn-de-tien-allerduurste-showbizz-scheidingen-ooit~a9cae3b6/
Shit ik lees nu dat amazon-topman Jeff Bezos 60 miljard(!) moet betalen aan zijn (ex)vrouw. Hollyshit. Ze is dan in 1 klap de rijkste vrouw ter wereld staat hier.

1 like

Het is voor hem goedkoper om haar te laten vermoorden denk ik :face_with_hand_over_mouth:
Maar ze gaan volgens mij wel redelijk “goed” uit elkaar.

Pfoe heftig wel wat er daar in dat artikel wordt gezegd. Ga het sowieso niet kijken want heb een te tere ziel. Vraag mij echt af of dit de waarheid is of dat zij geld willen verdienen?

Ze krijgen geen geld voor die documentaire en Jackson zelf had op het laatst geen geld meer. Dus vraag me af op welke manier ze dan geld zouden moeten krijgen. Ze winnen er mijns inziens niks mee door in die documentaire te verschijnen. Het doet ze meer kwaad dan goed, denk ik.

2 likes

Voor wie meer wil lezen:
https://eu.usatoday.com/story/life/movies/2019/01/25/michael-jackson-leaving-neverland-film-shocking-allegations-sundance-film-festival/2681648002/

Ik kwam er niet doorheen. Denk niet dat ik ooit nog normaal naar zijn muziek kan luisteren.

2 likes

Volgens mij klopt hier niks van, zijn fortuin wordt toch opgebouwd uit al zijn bedrijven, waaronder Amazon. Dat is toch niet zijn privévermogen? Dan wordt dat ook niet zomaar door twee gedeeld.

Ik weet nog dat toen hij nog leefde, er al rechtzaken liepen tegen hem over precies hetzelfde. Hij is toen wel onschuldig bevonden volgens mij door de jury.

Na zijn dood is hij een soort van heilig verklaard en zijn heel veel mensen dit vergeten ofzo? Doet voor mij verder niets af aan zijn muziek.

Voor mij wel. Ik draag liever niet bij aan het succes van iemand die zoiets gedaan heeft, ook al is diegene overleden. Hoe mooi zijn of haar kunst ook is. En dat is soms heel lastig want wat we nu niet meer oke vinden was vroeger soms de norm, maar dit was nooit de norm.

Hoewel ik het wel lastig vind hoor; iemand is onschuldig tot diegene veroordeeld is, maar toch vind ik bij seksueel misbruik dat je in eerste instantie het slachtoffer moet geloven.

11 likes

Ik heb weleens eerder online zitten lezen over MJ, en vind het sindsdien zo bizar dat in tijden van #metoo enzo iedereen hem nog wel ziet als idool/held/whatsoever. Het is echt een viespeuk.

4 likes

Dit kan ik me heel goed voorstellen!

Het blijft lastig hoor. Picasso heeft ook een relatie/relaties gehad met meisje(s) van 14. In die tijd konden meisjes van 14 wel trouwen, maar dan nog: is het dan nu ok? Of kunstenaars die vroeger slaven hebben gehad bijvoorbeeld.
Het blijft een lastige grens, maar bij R. Kelly en Michael Jackson vind ik het glashelder.

3 likes

Och nee, dat is ook een van mijn favoriete boeken. Dit komt echt als een shock voor mij! Zal me zo eens inlezen. Heb je nog een paar goede links?