Ohh kijk, dat verklaar een hoop. Dit heb ik dus ook allemaal gemist. Ik weet ook niet waarom ik dit allemaal volg. Ik “kende” alleen Famke van Instagram. Verder alles viavia mee gekregen en vandaag alles gevolg op Instagram. Tijd dat het weer drukker word op het werk denk ik.
HAHAHAHAHHAHA die rap. Wat een grap… Zo slecht. Ook nog even subtiel haar doorschijnende outfit showen.
Ik kan trouwens alleen maar kijken naar haar bovenlip. Lijkt wel een driehoek 
hahaha ik weet het ook pas sinds vandaag 
Huh ik word hier echt een beetje ongemakkelijk van?
Ohhhhh neee wat is die Fabiola een kneus i can’t
@Rozecoupeschaar Wat is met dat prr dan? Dan zegt Ronnie ook ongeveer in elk nummer
Dit houdt me jong (en van de straat)
Geen idee. Ik hoor het ook wel vaker in raps. Maar of het echt wat betekend is mij ook een raadsel. In dit geval las ik dus dat het gebruikt word om Famke belachelijk te maken.
@Schorem Ja dat naast de beat rappen maakt het allemaal nóg erger. En dat gaat dan een single uitbrengen.
Hahaha op haar insta profielfoto is het net Roxy van EGF! Die deed ook altijd van die gare shoots in de branding 
(Ik ken deze mensen verder niet, maarre… is Fabiola serieus haar echte naam?)
Cardi B zegt ook vaak prrr, is het niet gewoon een loos stopwoordje wat nu hot is in hiphop?
Er is geen wet die het verbied in ieder geval. Als je in een maatschap zit heb je misschien wel met elkaar regels dat het niet mag of een code ofzo?
Door mij
Oké dit is wat ik ervan kan maken:
(Nu met toevoegingen van @Banananana en @Heinz)
Deze, deze is speciaal voor jou.
Let’s go!
Hoge pilaar,
welke pilaar?
Jij wordt gebruikt en dan is het klaar.
Prrrrr eh eh eh…
Jij laat je gebruiken
van binnen en van buiten
Ik heb moraal in m’n verhaal, ga viraal eh eh
Je boy noemt je een thot.
Je bent niet eens hot.
thot, jwz
Heb jij dan ook enig idee wat ze met ‘pilaar’ bedoelt? Of zingt ze daar iets anders?
Het moment dat je kat hipper is dan wie dan ook.
Prrr.
Ik heb moraal in m’n verhaal, toch?
Ja ze zegt pilaar, kennelijk om Famke eerst iets gerapt heeft over een pilaar.
Als het nou voetstuk was of zo, maar nee. :’)
Trouwens wel handig dat je altijd lege stukken kan opvullen met ‘prrr’ of ‘eh eh’.
Doe ik in mijn eh prrr dagelijks leven ook.
Ja, en Temptation Island waar ze met Niels aanpapte.