EGF Boulevard

En haar ex is echt zoveeeeeel knapper :heart_eyes:

Klopt idd, was de man van haar beste vriendin.

Ik hoopte al dat iemand dit gepost had. Ik kan er gewoon niet over uit hoe cringy dit is. Mijn god hé. Ik kan er niet eens woorden voor verzinnen hoe erg dit eigenlijk is haha.

3 likes

Ja en die ex vertelde in haar vlogs nog dat ze even een break hadden maar dat er verder nog niks beslist was. NOT dus. Zo triest.

1 like

Jezus hoe hol kan je je rug maken

2 likes

Wel echt kut lijkt me dat voor die ex, want het is al heel kut als je beste vriendin er vandoor gaat met je ex, maar als je dan ook nog kinderen hebt en continu je ex met je beste vriendin moet zien. Wat een ellende

2 likes

“En vooral ook dit: Ze was al wel gestopt met de pil. Binnen 2 dagen was ik al zwanger!!!11!!”

:expressionless:

16 likes

Ik vind haar vreselijk . Ook om dit soort domme dingen.

2 likes

Hahaha wauw wat een wonder zeg😂. Als die sperma op het juiste moment bij het eitje komt word je zwanger ja… hahaha

1 like

Genieten.

50 likes

Ja hoor, alsof dat zusje niet weet wie Anna Liss is.

1 like

Waarom laat je jezelf zo kennen? Ik snap dat echt niet? En dan nog even je 2 zussen erbij halen… sneu

50 likes

Wow

Wow dit is … apart! Waarom gaat/gaan ze er zo op in ook. Ze weten ook heus wel op wie ze doelt.

1 like

Als ik dit lees hoop ik bijna dat RTL boulevard dit tegenkomt en er een item over maakt.

6 likes

ze hebben een half jaar geleden wel al een artikel hierover op rtlnieuws gezet haha

2 likes

Maar echt, just own it.

Ik denk altijd als je zo stom doet dan kan je het krijgen ook. (Come on doe niet zo dom, als het zo is geef het dan ook toe). Dus rtl mag haar best nog een keer in kwaad daglicht zetten.
Vind het eigenlijk ook ergens stom van mezelf dat ik dit denk maar ook weer niet (toch wel een soort van rechtvaardigheid in mijn ogen).

Ze was nog op hun wedding, alles.

2 likes

Huh wie is dat? Jij bent gewoon een trol hoor!!!

17 likes