EGF Boulevard

Staat daar in de regels dat wat opgebouwd is tijdens het huwelijk verdeeld moet worden bij een scheiding. Daarnaast heeft zij ook veel geholpen in het bedrijf.

1 like

Hoe kan dit nou langs je heen gaan als DJ?

7 likes

Dat wij Huts niet kennen ligt dus echt aan ons.

23 likes

Even een biecht maar ik vind dat gehuts zoooo dom

21 likes

Ja eens. Ik wist drie dagen geleden nog niet van het bestaan van dat woord maar zie het ineens nu overal. Maar ik vind eigenlijk alle straattaal debiel.

7 likes

Ik ken het alleen van ex on the beach en dacht okeeeee whatever

4 likes

Hahaha ik dacht eindelijk dat het iets betekende als “hoppakee” ofzo, maar blijkbaar is het straattaal :joy:

3 likes

Ik dacht dat het van American Football was maar dat is ‘hut’.

1 like

Hahaha iemand heeft het hierboven ergens uitgelegd maar het is me nog steeds niet helemaal duidelijk wat het betekent.

3 likes

Haha nee ik denk dat ook constant.

1 like

Zoiets is het ook toch? Of begrijp ik het dan verkeerd? Want zo’n rapper zei dat je het gebruikt wanneer je iets doet en het lukt, zoals over een slootje springen (?:joy:) idd van hoppakee

1 like

Ik ben dan voor de terugkeer van ‘hoppakee’, wat een gezellig woord.

27 likes

Het blijft een rare en woelige discussie. Een Kevin Spacey wordt (imo terecht) uitgekotst en ontslagen uit HOC, maar een R Kelly gaat hier gewoon nog lekker een concertje geven, want ooh hij is zo’n muzikaal genie.

Tuurlijk is het een lastige situatie. Se7en is bijv een van mijn lievelingsfilm(s), maarja het geeft toch een dubbel gevoel. Met muziek en de blijvende geldstroom door airtime en streamen, vind ik het helemaal absurd dat bijv. een Chris Brown, MJ en R Kelly gedraaid worden “want het is zo goed”. Ik sla het zelf liever over, maar tegelijkertijd had MJ de rechten over de Beatles nummers (toch ook toen hii overleed). Ik kan me niet voorstellen dat nooit meer te horen.

Zelfs ik, die best wel stellig in het boycotten is en pro #metoo, vind het heel lastig.

3 likes

Dat wordt echt letterlijk hierboven uitgebreid besproken? :roll_eyes:

8 likes

Ik kom een beetje midden in het gesprek binnen dus waarschijnlijk zie ik het over het hoofd. Maar ik lees veel reacties waaruit blijkt dat jullie ervan overtuigd zijn dat MJ daadwerkelijk kinderen heeft misbruikt. Ik vind dat altijd een lastige, omdat je het nooit weet? Komen in deze documentaire dingen naar boven waardoor jullie zo overtuigd zijn van het misbruik?

2 likes

Is Spacey eigenlijk veroordeeld? Ik merk dat ik heel erg de kant van de slachtoffers wil kiezen maar er vanuit mijn ‘rechten achtergrond’ (omg) wel moeite mee heb dat iemand zijn ‘leven’ kwijtraakt zonder te zijn veroordeeld door een rechter.

@Temper
Waarom zou je zoiets verzinnen? Wat voor baat heeft iemand daarbij?

@Jauregui
Naast omkoping kunnen er zo veel redenen zijn waarom ook slachtoffers van misbruik ontkennen. Schaamte, het idee dat ze het ‘zelf hebben veroorzaakt’ omdat ze het soms ook fijn vonden, verdrongen, etc. *oh en vergeet intimidatie niet.

11 likes

Ja ik vind dit ook heel erg lastig. Ik merk ook dat ik het nu bijvoorbeeld heel moeilijk vind om goed op te schrijven. Ik wil absoluut niet het idee wekken dat ik niet aan “de kant” van slachtoffers sta, want dat sta ik wel. Maar ik vind het ook dat iedereen recht heeft op een eerlijk proces (en zo hebben “we” dat ook met elkaar afgesproken) en dat wringt soms best wel met elkaar.

2 likes

Ik ben vast heel dom, maar wat is er ook alweer met Se7en?

Omdat Kevin Spacey er in speelt toch? Tenminste, zo had ik hem opgevat.

1 like

OHJA! Ik kwam oprecht even niet verder dan Morgan Freeman en Brad Pitt.

5 likes