Haha, ik snapte ook niet hoe ze zo bekend kon zijn! Die melody ken ik wel trouwens
Ja precies dit. Geef gewoon toe van: ja wij zijn niet netjes geweest door met elkaar vreemd te gaan terwijl we beide getrouwd zijn en hij 3 kinderen heeft. En ja het is ook best wel snel dat ik nu na 6 maanden zwanger ben. Maar hey! Mijn lijf mijn levuh.
Dan zou iedereen volgens mij veel minder als een hyena erbovenop gaan zitten.
Ik vraag me bij dit soort dingen ook af wat haar vriend er van vindt dat zij (Kimberley en die zusjes) zo reageren op Instagram. Het blijft toch de moeder van zijn kinderen. Ik zou toch even vragen of ze alsjeblieft normaal kan doen en de reacties van anderen over Anna dan maar wil verwijderen, in plaats van een leger zusjes erbij te halen.
Ik ken echt geen van bovenstaande genoemde mensen, voel mij nu echt oud 
Bedenk trouwens ook even dat ze al 3 maanden zwanger is. Dus ze waren max 4 maanden samen toen ze zwanger raakte. Wie stopt er na 4 maanden relatie al met de pil? Helemaal in deze omstandigheden.
Haar voormalig beste vriendin kan haar in elk geval vertellen dat zelfs drie kinderen dat niet kunnen waarmaken.
En dat voor een kalende man met een buikje die niet eens echt rijk is, aangezien zn start up faalde.
Tragisch.
Nja je hoort toch ook heel vaak dat als je heel lang aan de pil bent het jaren kan duren voor dat uit je lichaam is en je zwanger wordt. Kan me wel voorstellen dat als je bijna 35 bent je er sneller voor gaat.
Hij heeft wel goed zaad blijkbaar
Wauw, eerst zeggen dat ze niet eens weten wie de zogenaamde vriendin was en vervolgens weten dat āzijā niet bij de best friend crew hoorde. Ik nodig ook allemaal willekeurige lui uit op mn wedding, because im cool like that 
Jennifer Lawrence is verloofd met haar vriend. Ik kwam er vorige week pas achter dat ze weer een relatie had
ze schijnt trouwens sinds afgelopen juni met hem samen te zijn
āNu opdonderen domme trolā is ook wel een vrij menselijke / eerlijke reactie 
Nee hoor, ik ben het helemaal met je eens. Ik vind het alleen om de ƩƩn of andere reden echt heel grappig dat ze dit gewoon serieus reageert op twitter.
Als iemand zin heeft in kinderachtige drama; op de verhalen op Instagram van famke Louise, vonnekebonneke en Fabiola gaat het weer helemaal los, inclusief rap-battles. Ik weet dat ik hier eigenlijk te oud voor ben maar ik vind stiekem die drama echt te leuk.
Temptation Rosanna wil BBL want ze wil geen grammetje vet maar aan haar lichaam en ze wil alles aan haar heupen, maar ze is al bij heel veel klinieken geweest en overal afgewezen omdat ze niet genoeg vet heeft. Haar vader is toch plastisch chirurg? Mijn vader zou me echt niet door iemand anders laten opereren.
Is haar vader plastisch chirurg?
Ik ken al die mensen niet, maar het lijkt me toch raar om zo met elkaar om te gaan. Het kindje van die Kimberley is dan toch ook gewoon het broertje of zusje van de kinderen van Analiss? Gekke situatie
Wat is BBL? Google vertelt me alleen iets over een opleidingsvariant haha
Ik gok op ābuik billen liposuctieā? 
Als je ver genoeg doorscrollt wel. Guilty.
Wat is er nou eigenlijk aan de hand? FL had aan Fabiola gevraagd of ze het met Ronnie had gedaan, Fabiola heeft dat gelekt maar wat heeft die vonneke er dan weer mee te maken? En wat is dat āprrā