EGF Boulevard

Bijv op 0:09 en 0:13

2 likes

Echt precies zoals mijn kat doet :joy:

Die Fabiola heeft nu trouwens reclame voor earpods op haar insta, die zal wel een slaatje willen slaan uit al die bezoekers.

1 like

Een beetje krullenvaar vibes

26 likes

Ik kende die Fabiola eerst ook niet tot een paar dagen geleden. Ze zou toen als ik het goed begrijp met een comeback komen in Defano Holwijn z’n livesessie op insta maar dat deed ze niet terwijl ze wel bleef reageren. Vandaar al die :hatched_chick: onder haar foto’s (echt erg dat ik dit weet maar ik kan dit met niemand uit mn omgeving delen :joy:) Nu heeft ze dus gezegd dat ze vanavond wel komt. Ben benieuwd. Ze rapt zo slecht, helemaal off beat.

8 likes

Dat ā€˜prrrr’ doet mij hieraan denken hehe (zeer accurate weergave van veel muziek van tegenwoordig).

3 likes

Ik was haar laatst tegen gekomen op insta, ze is nu vegan en post daarover volgens mij. Kan m nu alleen niet meer vinden haha.

Edit: dit is dr insta https://www.instagram.com/healthy.lifestyle.rox/, ze heeft nog een andere maar die is privƩ.

2 likes

Prrrrrr taliloe!

…toch?

13 likes

Ik moet bij prrr toch altijd hier aan denken (bij 0:23)

10 likes

Hah en die krengen koop je ook gewoon voor 8 euro via Ali express. €79,- my ass.

Haha ik ben hier aan het bijlezen en ik ga echt stuk om jullie

En Fabiola heeft een nieuwe rap geplaatst. Dit gaat echt nergens over :joy:

Hahaha ze zegt ook echt liprosuctie. De reacties ook echt. Zou ze nou zo graag aandacht willen dat ze er schijt aan heeft hoeveel haat ze krijgt of ziet ze nou, na duizenden slechte reacties, nog niet in hoe slecht dit is?

3 likes

Waarom ben ik in hemelsnaam haar live aan het kijken… dat gegiebel en getuit ook steeds.
En wie is Defano?

1 like

Ligt het aan mij of zit zij aan de drugs? Ik kijk nu live mee en haar linkeroog hangt soms helemaal en die tong???

1 like

Snap jij er nog iets van? Ik heb de dis blijkbaar ook gemist. Ben echt in een nieuwe wereld beland

1 like

Ik heb haar live met Defano ook gezien.
Wat komt zij een aandacht te kort zeg… en ze vind zichzelf heeeeleeeemaal geweldig. Wat een ellende

1 like

Het is ook onjuist want ze rapt zoiets van: ā€˜je liep van huis weg en je gaat nu niets meer erven.

Ga maar huilen Fabiola, hier heb je een zakdoek.
Je raps zijn inaccuraat, zie artikel 63 boek 4 van het Burgelijk Wetboek.

66 likes

Als Vonneke nu terugkomt met een rap over legitieme portie ben ik fan. Of was het de rap van Vonneke? Ik ben in de war haha

4 likes

Nee het was Fabiola, hehe.

Fabiola is ook iedereens uiterlijk aan het bashen, echt niet oke. Lena haar cellulite of dat vonneke dik is. Ook racistisch trouwens…

1 like