EGF Boulevard

Ja klopt, zijn veel voorbeelden van te vinden oo internet. Volgens mij heeft ze het nooit bevestigd, maar ook nooit ontkend

Ja echt heeel mooi gedaan dan allemaal :o wat denk je dat ze met d’r ogen heeft gedaan?

Ik hoop dat Dee meedoet aan WIDM omdat ik het echt grappig vind als ze haar zouden vragen i.p.v. Mascha.

2 likes

Blake vind ik nou echt een voorbeeld van mooie cosmetische chirurgie!

8 likes

Haar borsten ook ja? Die vind ik altijd zo natuurlijk ogen, niet zo opgepompt zeg maar. Wel knap gedaan in dat geval

Ik vind Blake Liveley eigenlijk helemaal niet zo knap, maar blijkbaar als ik het hier lees ben ik in de minderheid. Niet lelijk, maar gewoon een oninteressant uiterlijk.

40 likes

Eens, ik vind het ook een beetje 13 in een dozijn.

3 likes

Glennis Grace heeft meegedaan aan America’s got Talent.

Heeft iemand gereageerd: “Wat doet ze ineens timide normaal heeft ze zo’n grote (plat Amsterdamse)bek! Ik hoop dat ze ver komt en daar een giga carrière kan opbouwen dan zie ik haar hier minder…”

love it

55 likes

Vooral die laatste zin ook :joy:

1 like

Precies dat - maar stiekem hoop ik ook lekker dat ze niet door is ghehe :smiling_imp:

1 like

Ik hoop dat ze een grote carrière in Amerika krijgt en lekker daar heen verhuist. Joejoe

4 likes

Misschien kan ze dan die cover van Volumia! ook nog in het Engels uitbrengen. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

NOOO NOOO NOOOO

19 likes

Kan ze hier Persona non grata worden verklaard door Xander de Buisonjé.

you don’t have to talkkkkkkkkkkkkkkkkk to me baeeeeeeeeeeeeeeeee

5 likes

Na een paar weken zie je dat toch doorgaans niet?

Gaan borsten wel al groeien in de eerste weken?

Haha zo waar

Ik kan me herinneren dat ze in gossip girl ook al tetten had.
image

Maar in seizoen 1 dus niet
image

Bizar eigenlijk dat je bij haar gewoon geen idee hebt hoeveel er is gebeurd. Vind het echt een mooie vrouw!

Is nu zelfs op PerezHilton :joy: http://perezhilton.com/2018-06-27-whitney-houston-americas-got-talent-audition-glennis-grace

Nou mooie strik eromheen en Amerika mag haar hebben doeiii

21 likes