EGF Boulevard

Fabiola heeft het wel gelekt maar volgens mij is het zeker dat Famke dat naar Fabiola stuurde of naar iemand anders. En dat ‘prrrr’ snap ik ook niet. Net zoals ik niet snap van waarom ze steeds zingen ‘hoge pilaar, welke pilaar’. Heb ook een deel gemist dus helaas haha.

Oh en vonneke is volgens mijn Stagaire een goede vriendin van Famke.

1 like

Ik zag dat die Fabiola iig in het screenshot van het gesprek met FL had gezegd “prrr Gucci gang”. Volgens mij vinden ze dat prr nu gewoon lame ofzo?

En Vonneke had schoenen bij Gucci gekocht, Fabiola weer in haar stories dat ze het alleen gepast had en Vonneke plaatst daarop de bon van 1000 euro als bewijs. En blijkbaar gaat Fabiola vanavond een come back doen??

Ik baal er gewoon van dat ik dit niet kan volgen.

8 likes

Ja dit is zo zielig dat ik het grappig vind. Vooral hoe die Fabiola rapt hahah. Waarom zou je jezelf zo voor schut zetten op internet :exploding_head: ? (Ja voor aandacht, maar dan nog)

Ik ben er inmiddels achter waar dat ‘prrrr’ vandaan komt. Fabiola brengt vanavond een single uit waarin ze dit steeds zingt.

Voor degene die geen zin hebben om het op te zoeken, geen Instagram hebben of gewoon even willen genieten van dit gedoe

Het is gewoon openbaar dus iedereen kan dit zin. Fabiola die “rapt” tegen Famke.

https://www.instagram.com/p/Btb_385izXH/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=193za015e94by

3 likes

Ik begrijp die hele rap niet. Heb wel 4 keer geluisterd, maar snap niet wat de diss is?

1 like

Alles wat ze zegt bedoeld ze tegen Famke. Dus ze word gebruikt door Ronnie is haar punt volgens mij. En dat ze niet ‘hot’ is. Dat stukje over die pilaar snap ik ook niet.

Oh he, ik dacht dat de diss voor Vonneke was, omdat zij erop reageerde. thanks, nu ben ik weer up to date.

1 like

Ze zegt toch iets van hoge pilaren? Misschien bedoelt ze hoge bomen? Van het gezegde hoge bomen vangen veel wind :joy:. Dus dat Famke juist geen hoge boom/pilaar is?

2 likes

Famke maakte eerst een rap en daarin zei ze iets van ‘hoge pilaar’. Fabiola ‘rapt’ daarom ‘welke pilaar’? En fabiola zegt ook iets van ‘je vriend vind je een thot(???)’ want dat zei hij(ronnie) tijdje terug in die gekke instastories.

In ieder geval Famke had eerst een rap stukje gemaakt over fabiola, fabiola reageerde daarop en zei ook dingen van prr. Toen reageerde vonneke erop. En iedereen zegt prr als grap om fabiola na te doen.

Vraag me niet waarom ik dit weet.

17 likes

Ik ben er gewoon trots op dat ik geen flauw idee heb wie deze chick is

34 likes

Ohh kijk, dat verklaar een hoop. Dit heb ik dus ook allemaal gemist. Ik weet ook niet waarom ik dit allemaal volg. Ik “kende” alleen Famke van Instagram. Verder alles viavia mee gekregen en vandaag alles gevolg op Instagram. Tijd dat het weer drukker word op het werk denk ik.

2 likes

HAHAHAHAHHAHA die rap. Wat een grap… Zo slecht. Ook nog even subtiel haar doorschijnende outfit showen.

Ik kan trouwens alleen maar kijken naar haar bovenlip. Lijkt wel een driehoek :neutral_face:

7 likes

hahaha ik weet het ook pas sinds vandaag :sweat_smile:

1 like

Huh ik word hier echt een beetje ongemakkelijk van?

4 likes

Ohhhhh neee wat is die Fabiola een kneus i can’t

@Rozecoupeschaar Wat is met dat prr dan? Dan zegt Ronnie ook ongeveer in elk nummer

1 like

Dit houdt me jong (en van de straat)

16 likes

Geen idee. Ik hoor het ook wel vaker in raps. Maar of het echt wat betekend is mij ook een raadsel. In dit geval las ik dus dat het gebruikt word om Famke belachelijk te maken.

@Schorem Ja dat naast de beat rappen maakt het allemaal nóg erger. En dat gaat dan een single uitbrengen.

1 like

Hahaha op haar insta profielfoto is het net Roxy van EGF! Die deed ook altijd van die gare shoots in de branding :joy:

(Ik ken deze mensen verder niet, maarre… is Fabiola serieus haar echte naam?)

3 likes

Cardi B zegt ook vaak prrr, is het niet gewoon een loos stopwoordje wat nu hot is in hiphop?

1 like

Er is geen wet die het verbied in ieder geval. Als je in een maatschap zit heb je misschien wel met elkaar regels dat het niet mag of een code ofzo?