EGF Boulevard

Ronnie Flex heeft nu die berichten alweer gedelete ?!

Pim! Wat doe jij hier?

1 like

retorische vragen beantwoorden

3 likes
1 like

ā€œDe neprelatie is nog niet genoeg uitgebuitā€, aldus het management van beide artiesten

43 likes

Geloof niet dat het nep is, eerder twee jonge mensen die niet zo goed weten wat ze aan het doen zijn en alles maar op instagram gooien.

3 likes

Ik heb er wel redelijk wat door mā€™n werk- maar voornamelijk veel influencers

1 like

Ik heb alleen een paar prof voetballers. Maar mijn vriend heeft een hele bekende youtuber met een dochtertje en een vriend die voetbalt. Omdat ze ooit haar nummer heeft gegeven aan hem om af te spreken :disappointed_relieved:

26 likes

Monica? Haha

Ik heb ā€˜m nu niet meer opgeslagen, maar heb die van Martine gehad voor een LLG meeting destijds.

Ja. Heel goed voor zijn zelfvertrouwen. Iets minder voor mijn gemoedsrust.

12 likes

Hu??? Maar is dit dan recent gebeurd?

Wel voor dat ze iets met de voetballer kreeg, maar in de tijd dat ik mijn vriend leerde kennen.

Jeugd van Tegenwoordig en een aantal BNN-presentatoren.

2 likes

ik verwijder eigenlijk nooit iemand uit mā€™n telefoonā€¦ is dat gek?

14 likes

Ik de manager van de Jeugd haha (of dat was in elk geval ooit hun manager). Echt zoā€™n reliek wat nog in mijn contacten staat omdat die sinds 2008 automatisch door mijn Gmail account gesynchroniseerd worden op elke telefoon, laptop, broodrooster en magnetron die ik aanraak.

48 likes

Nee, heb hetzelfde. Vooral omdat ik echt al vanaf mijn 16e ongeveer hetzelfde nummer heb en telkens al mijn gegevens overzet met een nieuwe telefoon. Heb namen erin staan waarvan ik allang vergeten ben wie ze zijn of waarvan ik heel erg zou schrikken als ze ineens opnemen (overleden oma bijv.).

Nee! Koos heette ie geloof ik.

1 like

Ik schat Ronnie wel in als iemand die haar dan beticht van vreemdgaan omdat ze met een jongen heeft gepraat en daarom zoā€™n heissa maakte en die story daarom heeft geplaatst. Maar dat is misschien een vooroordeel van mij.

4 likes

@grace En als je per ongeluk de leadzanger van Normaal bedoelt is dat mijn achterneef.

8 likes