Ik las het net en ik vond het wel behoorlijk gemeen. Goed dat hij ze erop aanspreekt! Je hoeft niet alles neer te zetten.
Jan Kooijman refereerde naar een grap die Jim zelf ooit op Insta heeft gezet (hoezo weet ik dit) dat hij als Dave werd aangezien doot fans. En âbizarâ is toch niet heel onvriendelijk? Het is ook wel enigszins bizar
Het is toch algemeen bekend dat Bas Smith een klootviool is? Ik walg echt van hem.
Ik ken heel die gozer niet maar kijk net op zijn insta, waar is hij bekend van?
Vier dagen geleden van filmpje van een bruid die naar altaar koopt met het fysiek waar dus blijkbaar twijfels over zijn, maar hij lijkt inderdaad fucking lullig?
De man van Nicolette van Dam. Volgens mij gewoon daar van bekend?
Haha nu heel benieuwd naar zijn baan⊠hij heeft echt een soepele media meneer hoofd
Volgens mij is hij inderdaad âde man vanâ, hij zit in het vastgoed geloof ik
Je moet voor de grap eens kijken op zijn eigen Instagram en soms zijn stories. Echt een idioot, die maakt ook ongepaste grappen over vollere mensen dacht ik, de sukkel
Volgens mij is hij inderdaad bekend als âman vanâ maar had hij ook afgelopen een t-shirt met zijn hoofd er op voor een goed doel. En naar aanleiding van dat t-shirt en de opbrengst daarvan heeft hij bij een aantal tv shows gezeten. Maar volgens mij is hij verder niet echt bekend.
Dit klinkt echt heel vreemd en random haha. Waarom zou iemand dat willen hebben?
Serieus ik ben even aan het scrollen geweest maar echt net een puber ofzo? Erg gefixeerd op grappig zijn ten kosten van een ander. En dat het liefst omdat iemand lelijk is, dik, of iets met seks. Classy
En dat terwijl zijn vrouw echt mijn kinder idool is haha
Dit shirt dus.
Volgens mij begon het als grap omdat rumag een shirt voor hem had gemaakt met zijn hoofd er op. Toen vroegen mensen of het te koop was. Toen hebben ze er een beperkt aantal gemaakt en de opbrengst zou naar het Maxima kinder ziekenhuis (of stichting?) gaan en daarna werden het 1000en shirts voor het goede doel.
Dat is Bart Smit toch?
jaa + hun nichtje had/heeft kanker dus dat maakte het extra tastbaar. Ik vind hem ook een grote lul, maar dit dan wel weer mooi
Echt homofoob ook, irritant man
Mijn moeder stuurt me elke x instaposts van hem, Nicolette en Chantal Janzen enzo door
Ja je kan inderdaad van hem vinden wat je wil, maar hij doet wel echt super goede dingen voor zijn familie en goede doelen. Verder de vieze grappen etc negeer ik gewoon.
Klopt. Is de dochter van Chantal bless en Robert doornebos
Maar dit vind ik ook al raar haha. Hoezo maakten zij dat shirt voor hem? Hoezo wilden andere mensen dat dan ook hebben?
Nou ja als het voor een goed doel is maakt het niet zoveel uit.