Door mij
Oké dit is wat ik ervan kan maken:
(Nu met toevoegingen van @Banananana en @Heinz)
Deze, deze is speciaal voor jou.
Let’s go!
Hoge pilaar,
welke pilaar?
Jij wordt gebruikt en dan is het klaar.
Prrrrr eh eh eh…
Jij laat je gebruiken
van binnen en van buiten
Ik heb moraal in m’n verhaal, ga viraal eh eh
Je boy noemt je een thot.
Je bent niet eens hot.
thot, jwz
Heb jij dan ook enig idee wat ze met ‘pilaar’ bedoelt? Of zingt ze daar iets anders?
Het moment dat je kat hipper is dan wie dan ook.
Prrr.
Ik heb moraal in m’n verhaal, toch?
Ja ze zegt pilaar, kennelijk om Famke eerst iets gerapt heeft over een pilaar.
Als het nou voetstuk was of zo, maar nee. :’)
Trouwens wel handig dat je altijd lege stukken kan opvullen met ‘prrr’ of ‘eh eh’.
Doe ik in mijn eh prrr dagelijks leven ook.
Ja, en Temptation Island waar ze met Niels aanpapte.
Bijv op 0:09 en 0:13
Echt precies zoals mijn kat doet 
Die Fabiola heeft nu trouwens reclame voor earpods op haar insta, die zal wel een slaatje willen slaan uit al die bezoekers.
Een beetje krullenvaar vibes
Ik kende die Fabiola eerst ook niet tot een paar dagen geleden. Ze zou toen als ik het goed begrijp met een comeback komen in Defano Holwijn z’n livesessie op insta maar dat deed ze niet terwijl ze wel bleef reageren. Vandaar al die
onder haar foto’s (echt erg dat ik dit weet maar ik kan dit met niemand uit mn omgeving delen
) Nu heeft ze dus gezegd dat ze vanavond wel komt. Ben benieuwd. Ze rapt zo slecht, helemaal off beat.
Dat ‘prrrr’ doet mij hieraan denken hehe (zeer accurate weergave van veel muziek van tegenwoordig).
Ik was haar laatst tegen gekomen op insta, ze is nu vegan en post daarover volgens mij. Kan m nu alleen niet meer vinden haha.
Edit: dit is dr insta https://www.instagram.com/healthy.lifestyle.rox/, ze heeft nog een andere maar die is privé.
Prrrrrr taliloe!
…toch?
Ik moet bij prrr toch altijd hier aan denken (bij 0:23)
Hah en die krengen koop je ook gewoon voor 8 euro via Ali express. €79,- my ass.
Haha ik ben hier aan het bijlezen en ik ga echt stuk om jullie