EGF Boulevard

Ik droomde vannacht wel dat ik heel leuk aan het appen was met David Beckham. Maar toen ik vanochtend in mijn telefoon keek bleek het dus niet echt te zijn :frowning:

13 likes

Bastiaan?

Ja van Teun toch?

Aantal cabaretiers, maar verder niet geloof ik!

Ik heb het nummer niet zelf maar voor werk laatst gebeld met Josh V, ze was echt heel leuk aan de telefoon!

1 like

It was me :sunglasses:

3 likes

Teun Kuilboer ook voor de 100ste keer op Tinder gespot :joy:

16 likes

Never forget dat hij in ZOOP speelde en daar een staart - als in een harig ding bij z’n reet - had.

5 likes

Hij is dan ook niet zo goed in relaties :stuck_out_tongue:

4 likes

Ik ook! En die ene van Goede Tijden Slechte Tijden, Sjoerd ofzo?

edit: bedenk me net trouwens dat ik ze op Happn tegenkom, dus Teun is érg actief op datingapps!

1 like

Ik haal hem altijd door de war met Cas Jansen

2 likes

Nee, niet Sjoerd. Hij was de eerste Job. Het broertje van Rik!

1 like

Heeeeeeuuul lang geleden

1 like

Jody check

3 likes

Tell me more, tell me more…

Ik heb het net even nagekeken en ze staat er nog in. Hij verwijderd oprecht nooit iets. Er staan Whatsapp groepen in uit 2016 waarbij hij nog de enige deelnemer is. Mij maakt het niet zoveel uit eigenlijk. Het is niet dat hij haar appt :blush:

3 likes

Hahaha nee sorry ik was niet duidelijk! Ik bedoel Teun, maar ook de acteur die Sjoerd speelt in Goede Tijden. Twee aparte mannen dus!

1 like

Ik vind die Teun er altijd zo ontzettend viezig uitzien.

7 likes

Ik heb ook nog een wereldberoemde electro dj :sunglasses: maar dat is geen Nederlander. Vroeger smste ik nog wel es en dan kreeg ik gastenlijst haha!

1 like

Awww ik vind hem zo leuk (bijv. In die filmpjes op YouTube, guy talk). Hij heeft ook gedate met iemand van het forum maar zij zit hier niet meer geloof ik.

1 like