EGF Boulevard

En Fabiola heeft een nieuwe rap geplaatst. Dit gaat echt nergens over :joy:

Hahaha ze zegt ook echt liprosuctie. De reacties ook echt. Zou ze nou zo graag aandacht willen dat ze er schijt aan heeft hoeveel haat ze krijgt of ziet ze nou, na duizenden slechte reacties, nog niet in hoe slecht dit is?

3 likes

Waarom ben ik in hemelsnaam haar live aan het kijken… dat gegiebel en getuit ook steeds.
En wie is Defano?

1 like

Ligt het aan mij of zit zij aan de drugs? Ik kijk nu live mee en haar linkeroog hangt soms helemaal en die tong???

1 like

Snap jij er nog iets van? Ik heb de dis blijkbaar ook gemist. Ben echt in een nieuwe wereld beland

1 like

Ik heb haar live met Defano ook gezien.
Wat komt zij een aandacht te kort zeg… en ze vind zichzelf heeeeleeeemaal geweldig. Wat een ellende

1 like

Het is ook onjuist want ze rapt zoiets van: ā€˜je liep van huis weg en je gaat nu niets meer erven.

Ga maar huilen Fabiola, hier heb je een zakdoek.
Je raps zijn inaccuraat, zie artikel 63 boek 4 van het Burgelijk Wetboek.

66 likes

Als Vonneke nu terugkomt met een rap over legitieme portie ben ik fan. Of was het de rap van Vonneke? Ik ben in de war haha

4 likes

Nee het was Fabiola, hehe.

Fabiola is ook iedereens uiterlijk aan het bashen, echt niet oke. Lena haar cellulite of dat vonneke dik is. Ook racistisch trouwens…

1 like

Hier staat een deel

1 like

De rap is verwijderd van Fabiola haar Instagram, waarschijnlijk te veel gemeld want in haar verhaal staat dat hij is verwijderd door Instagram zelf. Hij staat nu op haar YouTube kanaal. Vonneke is ook weer terug gekomen met een rap. Ze zegt niet zo veel nuttigs en helaas niks over de wet @Lovbog @Flamoes haha.

https://www.instagram.com/p/BtjsqullXS0/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=15dg1t3m7z139

2 likes

Hahaha deze rap gaat ook helemaal nergens over! Wat is er toch ook met al die Guccipraat, beide beschuldigen elkaar dat het nep is?

Het gaat sowieso nergens over @Kauai hahaha wat een kleine kinderen zeg. Jij bent lelijk en je haar is van de markt en je pijpt de hele dag, je hebt neppe kleren aan, je snuift coke. Ok. So what!?

3 likes

WIE ZIJN DEZE MENSEN??!
Ik vond het bijhouden van de Kardashian clan al ingewikkeld maar dit is echt hogere wiskunde

53 likes

Hahahaha love it als je juridische rhymes spit!

3 likes

Hoezo bijzonder? Is toch niets gek aan? Er zijn zoveel YT’ers die content maken waarvoor je moet betalen zodat zij er beter van kunnen worden. In NL zie je het nog niet zoveel maar in Amerika wel. Ik denk dat Davina Michelle nog niet genoeg verdient om rond te komen van de muziek dus dat ze daarom dit doet. Ik volg bijv. iemand die een Patreon heeft zodat zijn kanaal vrij van advertenties kan blijven, en Davina heeft ook geen kanaal voor gesponsorde content dus hoe moet ze dan aan haar geld komen?

edit: Ik vind haar nummer trouwens heel irritant en ik hoop dat die snel uit de hitlijsten verdwijnt.

Ik zat hier al op het puntje van m’n stoel om die nieuwe ā€˜rap’ te bekijken, maar Fabiola’s account staat ineens op privĆ©?!

O aha hebbes. Wauw.

Denk een zielige poging om meer volgers te krijgen want nu gaan mensen sneller een volgverzoek indienen om alles te kunnen volgen. Vind het jammer dat ik nu niks meer kan zien maar ga uit principe niet volgen.

5 likes

Wel suf dat ze dan wel de link naar de rap op het openbare deel van haar profiel heeft staan. Maar misschien wil ze het gaan maken op YouTube, wie weet.