EGF Boulevard

Het kind in mij is een beetje jaloers. :laughing:

Hahaha en dit is pas verjaardag nummer 1 moet je nagaan hoe nummer 16 eruitziet

7 likes

Ik hoop echt dat we over 15 jaar niet meer met de KardJenners opgescheept zitten, maar ben bang dat dat ijdele hoop is…

13 likes

Hahaha mijn vriend zei net over die verjaardag: “nou dat heeft Kylie ongeveer 1/900e van haar vermogen kost, zo’n deel gaan wij denk ik ook aan de eerste verjaardag van ons kind uitgeven.”

Nou we hebben het ff uitgerekend, en dat is bij ons €27 :smiley: dus dat klopt wel ongeveer!

88 likes

Hahaha tsjah als je er zo over nadenkt is het eigenlijk een koopje van Kylie! Menig verjaardag (hoe simpel ook) kost al vaak meer dan €27 :crazy_face:

Naja ik zag alleen maar die sjieke friet en dacht waar is de saus :woman_shrugging:

9 likes

Wat?! Friet zonder saus?! Wat is dat voor een skere bedoening?

11 likes

Ik zou het pas verrassend vinden als ze een good old kringverjaardag zou houden

10 likes

Richard Gere doet even een Ratelbandje

1 like

Ik kwam er vandaag achter dat Richard volledig heet:

Richard Tiffany Gere

17 likes

Ja die proberen wat mij betreft soms iets te veel het perfect gescheiden koppel te zijn.

1 like

Dit artikel is er wel tenenkrommend over geschreven, overigens.

3 likes

Door dit soort nieuwtjes heb ik altijd het gevoel alsof die sterren van partner naar partner hoppen en hier ben ik dan… al 23 jaar single. Wat doe ik fout? Moet ik ook aan de groene smoothies en stoomkabines of zo

24 likes

Ik vraag me altijd af als ik zo n artikel lees of ze al die details echt via die “bronnen” weten of dat er hele enthousiaste wannabe romanschrijver bij de telegraaf werken😋

4 likes

Wát is dit? :face_with_raised_eyebrow: “Gekrenkt zag Brad toe hoe gezellig zijn vrouw en haar ex het nog hadden, daar aan de bar van het paradijselijke strand. Jaja, het waren nog vrienden. En ja, het was inderdaad best een aardige kerel. Maar hé, hij was toch de man die naast Gwyneth op die stoel moest zitten? Met wie ze cocktails moest drinken?”

Dit leest meer als een bouquetromannetje dan als een krantenartikel (zelfs al is het in de Telegraaf).

31 likes

Aangezien het de Telegraaf is, klinkt het laatste niet zo raar

1 like

Precies dit ja!

1 like

Erg hè. Vraag me ook af wie dit filmt

De film heet Shakespeare IN love niet Shakespeare for love. Ik vind dat soort slordigheidjes in artikelen niet zo netjes. Als je dan even een leuk feitje er tussendoor wil gooien doe het dan ook goed.

why God why…

3 likes

Vertel mij aub dat dit in scène gezet is en dat ze ons allemaal voor de gek houdt

1 like