Geen woorden voor:joy:
dit is zo bizar slecht.
Vroeger waren disstracks echt beter😢
Geen woorden voor:joy:
dit is zo bizar slecht.
Vroeger waren disstracks echt beter😢
Ik moet dit dus echt bijhouden van mezelf maar weet het allemaal niet meer zo goed als vroeger dus ik zit aan dit topic gekluisterd, haha
Is dat ge-prrr niet afgekeken van dat rare geluid dat Cardi B altijd produceert? Althans, daar doet het mij aan denken
Dat is OKURRRRR
Waarom hebben dit soort mensen geen behandelaar die zegt ; doe maar even niet .
Is dat niet van de Kardashians? Of ben ik nu in de war met okrr ? Zo verwarrend al deze geluidseffecten 
Ik heb het idee dat zijn populariteit aan het dalen is. In ieder geval zie ik steeds meer negatirve reacties onder zijn YouTube-video’s. Ik vind hem ook heel irritant, hij lacht zo geforceerd altijd.
Wow haha ik had geen idee wie zij was maar ze lijkt echt een karikatuur van zichzelf ofzo? Heel bijzonder 
Nee die Kardashians hebben het gekopieerd of overgenomen. Zoals alles in hun leven.
Fabiola was ook bij Defano Holwijn (ik weet niet wie dit is) in zijn Instagram Live, ik ga stuk om die ‘PRR’ die ze aan het einde doet uit het niks.
Ja, of een ouder?
Ja hilarisch, haha! Zie dat Fabiola nu weer een “diss” heeft geplaatst op haar Insta. Wie stopt die meid?
Ohh jeetje deze is nóg slechter dan alle andere. Hoe lang gaat ze hier nog mee door. Erg dit.
Zo echt hè, dit bewijst maar weer dat mijn forumnaam nog altijd relevant is 
Nee… die ouders vinden denk ik alles gewoon leuk.
Ik zou bijvoorbeeld mn kind nooit laten mee doen aan temptation island.
Was even aan het googlen en kwam deze tegen.
Geen idee of dit al was geplaatst. Is haar inzending voor junior song festival .
Mijn eerste ontmoeting met Fabiola was bij concentrate. Volgens mij heeft ze echt aan alles meegedaan om maar ‘beroemd’ te worden.
Volgens mij heeft ze dat ook een keer gezegd in een interview. Ergens vind ik het wel sneu. Volgens mij is ze niet zo snugger en beseft ze niet wat dit voor gevolgen heeft voor haar. Heb ook het idee dat al die interviewers enz haar express uitnodigen omdat ze het grappig vinden dat ze zichzelf zo voor lul zet.
Jaa, vraag me ook af of ze zo expres doet of niet beter weet. Vond het bij de laatste livestream van Defano ook te ver gaan, echt met ze alle tegen één, leek wel op pesten.
Jeetje hier articuleert ze ook al zo slecht.