EGF Boulevard

Ik kwam gister dit artikel tegen:

En echt, het verbaast me ook eigenlijk niet??? Wat een galbak

31 likes

Alleen maar dit: :nauseated_face::face_vomiting:

5 likes

Ik vind dit zo bizar he, al die mensen die een interview over haar geven. Laar haar lekker met rust joh.

6 likes
11 likes

Nou onze Fabiola duikt weer op. Deze keer in een video clip van een carnavals kraker over friet. Gelukkig zingt ze er zelf niet in, ze staat alleen mooi te wezen.

1 like

Ik vraag me oprecht af waarom niemand haar in bescherming neemt

5 likes

Maar hij heet Dirk. Ik vind dat stiekem super grappig.

1 like

HĂ© 1 van mijn cavia’s heet ook Lulu :smile:

Dirk Zegers?

1 like

Hij is geboren als Dirk Christiaan Zegers. Ik zie trouwens nu dat hij al 48 is, wtf, had ik echt niet verwacht.

1 like

Niet? Elke moltalk verschijnen er weer nieuwe jaarringen op z’n gezicht :o

50 likes

Haha nee heb hem recent niet op tv gezien. Ik zie hem nog steeds voor me zoals in yorin travel, maar ja op die foto’s heeft hij idd een ouwe kop gekregen.

Ik moet nou hier aan denken. “Zit mijn haar per ongeluk genoeg?” :sweat_smile:

18 likes

Hij is best veel afgevallen lijkt wel? Vind dat mensen dan snel een oude kop krijgen.

1 like

Ik heb juist echt respect voor hoe hij aged. Gewoon als zichzelf en kennelijk rent hij niet meteen naar de plast om alles bij te laten werken.

Best wel ‘verkeerd’ ook om iemand daarop af te rekenen :roll_eyes:

27 likes

Ja super eens! Ik vind dit zo veel charmanter dan zo’n strakgetrokken kop. Het is alsnog een aantrekkelijke man en hij is dus al bijna 50 he. Ik hoop dat mijn toekomstige man er op zijn 50e zo uitziet!

7 likes

Denk dat hij misschien ook veel onbeschermd in de zon heeft gezeten. Dat is toch de belangrijkste oorzaak van huidveroudering.

1 like

Nou ja, misschien niet per se afrekenen, maar wel een ‘grappige’ opmerking maken over zn rimpels.

Anyway, Ik ben blij dat er ook nog BN’ers rondlopen die niet overduidelijk een abonnement op de spuit hebben.

3 likes

Volgens Jetske Ultee ontstaat 90% van huidverouderig door de zon. Maar roken is zeker ook niet goed nee!

2 likes

Ik heb helemaal niks tegen rimpels, of mannen of vrouwen met rimpels. Hij lijkt er elke aflevering ouder uit te gaan zien, dat is het. Sorry als ik een gevoelige snaar heb geraakt met jaarringen maar vind het alleen maar goed als er af te lezen is hoe oud iemand is. Ik bedoelde het niet als een “omgggg kijk die theezakken onder z’n ogen”/“omgggg rimpels”. Jaarringen voor bomen, rimpels voor mensen, zonder het je door midden te hoeven snijden.

4 likes