EGF Boulevard

Ik dacht dat professionals niet mochten meedoen aan Got Talent? Vind even die specifieke regel niet terug, maar heb wel enkele artikels gevonden van Simon Cowell die kandidaten wegstuurt nadat hun professionele carrière aan het licht is gekomen.

Ok nevermind, blijkbaar heeft de show haar zelf gevraagd om mee te doen. En ik dacht dat ik wispelturig was :sweat_smile:

2 likes

Hahaha ‘39-year old mom’

Nou glennis, in amerika ben je gewoon een 39-jarig moeke hoor en geen professionele zangeres

30 likes

Ik jank echt om alles, krijg kippenvel van alles… maar dit optreden deed me echt heeeelemaal niks.
Stom ook dat ze dan op TV niet zeggen van: Oh ze is al zangeres in Nederland. Ze doen nu net alsof ze gewoon een huismoedertje is die ineens vet goed blijkt te kunnen zingen.

4 likes

Ik vind haar gezichtsuitdrukkingen tijdens het zingen wel erg naar om naar te kijken. Te geforceerd en gemaakt ofzo.

Ja maar wat trekt meer kijkers? Bij al die shows weten ze vanaf dag 1 al wie er gaat winnen, welk verhaal het meest interessant is etc. Als ze haar zouden neerzetten als professional is het natuurlijk veel minder boeiend en verrassend. Ben totaal geen fan van zowel Glennis als al die programma’s dus dit was even een algemene frustatie uiting, niet specifiek naar jou gericht :joy:

1 like

Wat ik wel gek vind is dat ik heel veel geweldige Nederlandse zangeressen kan bedenken, maar bij Nederlandse zangers blijf ik een beetje steken? Ik jank dan ook echt tranen met tuiten bij ieder filmpje van optredens van Glennis Grace. Of is dit biechtwaardig? :grimacing:

Ja ik wist gewoon dat deze zou komen haha. Ik vind haar echt goed

Zou dat juist niet goed werken in Amerika of denk ik nu te stereotyperend?

1 like

Daar heb je misschien een punt. Ik haak echt af bij dat soort artiesten. Hoe goed ik ze ook vind zingen.

Altijd weer dat mom, alsof moeder zijn het enige is wat veel vrouwen kunnen

8 likes

Ik ook hoor, kan haar echt niet hebben.

Ehhh Kim Kardashian? Ben bang dat ik iets dom zeg :joy:

1 like

Noem me naïef maar ik zie niet veel anders dan normaal. :woman_shrugging:t2:

13 likes

o ik dacht dat het Anna Nooshin was

Ik vind dat ze er daar zo jong uit ziet, nogal kinderlijk eigenlijk :stuck_out_tongue: kan inderdaad wel een facelift ofzoiets zijn

Ik vind haar ook zo goed! Snap niet waarom er zoveel haat tegen haar is :sweat_smile:

1 like

Liam Payne en Cheryl Cole zijn uit elkaar.
Ik heb altijd al gedacht dat die relatie geen lang leven beschoren zou zijn.

5 likes

Ok, Gers Pardoel is terug bij zijn ex. Ik weet niet wat er heeft gespeeld maar als ik dit lees denk ik gelijk: ok, Gers heeft lekker lopen scharrelen, wilde tijd gehad blah blah blah (hij zal best wel aandacht krijgen)en nu komt hij erachter dat dit het toch niet helemaal is en gaat hij terug naar zijn vertrouwde omgeving. En zijn ex neemt hem dan terug (vanwege de kinderen)

6 likes

Ja

1 like

Altijd al een vreemde combinatie gevonden

1 like