Doet me hieraan denken
Aah shit spuit 11 
Granny is ook evenveel lettergrepen als grandma, hypocriet 
Op deze manier klikken natuurlijk meer mensen erop 🤷
Lekker met de fam op wispo, wijntjes drinken. Helemaal priem.
(Volgens mij is het een soort corpsmeisjes slang.)
Ja ook slang van Bossche meisjes die naar de randstad gaan. 
Nee grapje love you, je zegt gelukkig geen priem meer haha.
Dit laatste! De enige keer dat ik dit soort termen hoorde zat ik in de trein van Leiden naar Amsterdam en toen vlogen ze om de oren. En welke het ook goed deed was ‘medium’. Zo van: “was het leuk?” “Nahh medium”
Mijn lievelingscorpswoord is biba’s (bitterballen).
Gadverdamme
Ze hoeven zich nooit zorgen te maken om geld maar wat een droevige kwaliteit van leven alsnog. Kan niet gezond zijn.
Ik denk dat de Britten MM niet meer hoeven omdat haar gedrag verre van koninklijk is gebleken. Een baby shower van een paar ton, met alleen maar celebs en dure cadeaus is redelijk ordinair in hun ogen en past inderdaad eerder bij de Kardashians. Ze komt op deze manier alleen over als een opportunist en golddigger. Waarom zou je je überhaupt met dit soort mensen (die niet je vrienden zijn maar jou net zo goed gebruiken) willen omringen? Ik hoop dat ze al die cadeaus doneert aan goede doelen om alsnog wat goodwill te tonen.
Overigens, de Clooneys vind ik walgelijk, hoe ze zich inkopen bij de Engelse royals. Het feit dat zij deze party grotendeels hebben gefinancierd komt erop neer dat Meghan nu bij hen in het krijt staat - zo werkt dat immers. En dat George Clooney altijd overkwam als een klimaatstrijder maar gewoon met zijn eigen Gulfstream G450 (dat is niet het meest CO2 vriendelijke vliegtuig) de wereld overvliegt vind ik behoorlijk hypocriet. Maar ja, dat is Hollywood.
“Do as I say, don’t do as I do”. Royals zouden daar zo min mogelijk mee geassocieerd moeten worden, met name op privé vlak.
Even een nieuwsgierig aagje hier, je benoemt dat MM’s gedrag niet koninklijk is gebleken, waar blijkt dat allemaal nog meer uit?
Ik volg wat royal insta’s en daar zie ik enkel Harry en Meghan op allerlei evenementen leuk naar elkaar en anderen kijken.
Uhm heb je het niet gehoord, ze heeft zelf de autodeur dichtgedaan!!! Schaamteloos, die Meghan.
O M G, aftreden die hap.
Ik vind Meghan zo leuk. Trek al die kritiek niet 

Geen panty is ook wel ordinairder dan een Nazi uniform, dat weet iedereen.
Ik geloof dat er ook wel wat roddels rondgaan dat MM moeilijk gedrag vertoont tegenover personeel. Geen idee of het waar is, maar het strookt zo niet in mijn hoofd met haar publieke warmlijke vertoon.