EGF Boulevard

Ik vind het ook voor een publiciteitsstunt zo jammer dat het allemaal op Jordyn wordt geschoven.

“You ARE the reason my family broke up”

Nee, Tristan is de reason. Jordyn was een handige katalysator, want semi-bekend en close met de familie, dus daardoor extra groot nieuws (echt hulde voor de PR kunsten van Kris overigens).

Dit hadden ze vanuit feministisch standpunt zo veel beter aan kunnen pakken, zeker met hun aantal followers. Laat zien dat die kerel de fout gemaakt heeft, en zij slechts een bijzaak is. Maar nee, alle shit op Jordyn en bijna niemand heeft het over Tristan. Dat had Kris toch een stuk beter aan kunnen pakken imo.

15 likes

Ja maar in hoeverre zou ze het dan beter hebben dan als bff van Kylie? Toen was ze gewoon die leuke bff van Kylie en nu is ze de boosdoener van de breuk, denk dat ze echt dikke haat krijgt nu.

Lamar zei dat het door zijn drugsverslaving kwam, dat zijn zaad daardoor van hele slechte kwaliteit was. Ja ik vraag me ook af waarom ik dit soort shit kijk. Maar ik vind het in deze video wel overkomen alsof Lamar echt heel gek op Khloe was itt Tristan die volgens mij amper gevoelens überhaupt ooit heeft gehad voor Khloe. En Lamar leek me echt een zak hooi maar ik vind hem zo leuk in deze video.

3 likes

Bij 3:05 heeft hij het over zijn zaad. Man ik ben echt erg. 8 uur 's ochtends en het gaat over het zaad van Lamar.

26 likes

Hahaha laf de dedication.

Heb net de stories van Jeffree gekeken. Lekker veel: er zijn belangrijkere dingen op de wereld, iedereen moet z’n bek houden, ga er toch iets over zeggen en nu weer iedereen z’n bek houden. Vond de afsluiter wel leuk: so while these ho’s are figuring out their lives down the street, we have…

6 likes

Klopt maar heb wel het idee (iig als ik de reacties onder het red table interview en op Twitter mag geloven) dat mensen steeds meer Jordyn’s kant kiezen omdat Khloe haar zo openlijk aan de schandpaal nagelt. Wat ook niet bepaald classy is.

Wel enigszins terecht toch? Zij wordt echt afgeschilderd als de boosdoener door de KardJenners, terwijl hij degene is die vreemd is gegaan. Natuurlijk heeft zij daar ook een rol in, maar nu is zij de zondebok voor zijn gedrag, terwijl hij degene zou moeten zijn die alle stront over zich heen zou moeten krijgen. Ben blij dat er zoveel tegengeluid op deze narrative van de KardJenners komt.

5 likes

Oh ik ben het er ook mee eens hoor, heb ook nergens gezegd dat ik het er niet mee eens ben toch? Haha

Oh nee, dat dacht ik ook helemaal niet hoor, zie nu dat mijn post inderdaad zo gelezen kan worden, maar was niet zo bedoeld!

1 like

afbeelding

Ik in dit topic. Ik vind het oprecht kut dat ik de namen van hun kinderen en alles ken, heb die hele show nog nooit gezien maar ze zijn

O v e r a l.

104 likes

Ik had ook het gevoel ze allemaal te kennen, ondank dat ik het niet volg. Nu met de nieuwe drama ben ik het weer allemaal kwijt.

1 like

Hate them or love them, Kris Jenner is wel echt de eindbaas.

7 likes

8 likes

Zo jammer dat het altijd over die stomme Kardashians gaat als ik dit topic open :tired_face: ik gun ze alle aandacht niet

23 likes

https://www.ad.nl/show/famke-janssen-onherkenbaar-na-cosmetische-ingreep~a8aa1f27/

Even wat anders :smile:

6 likes

Jaaa
Zo zonde, dat heeft zij echt niet nodig… denk dat zij juist zo mooi ouder zou worden zonder!

Ja, enorm zonde!

Zo zijn er wel meer mensen die wat zijn doorgeslagen of waar het gewoon niet lekker heeft uitgepakt.

Jim Bakkum heeft zijn derde kind gekregen. Een meisje genaamd Molly.

13 likes

Hehe ik zat met Famke Louise in mijn hoofd toen ik op de link klikte

Inderdaad totaal onherkenbaar :sweat_smile:

26 likes

Ik ook, heb alleen drugs associaties bij de naam Molly🙁

17 likes