EGF Boulevard

Omg dit wist ik niet, maar het klopt ook echt meteen in mijn hoofd. Dat ik dit niet eerder zag.

1 like

Neeeeee :sob:

Woah, die zag ik niet aankomen… Wat shit zeg, zo jong ook nog.

:cry:

Pfff, verschrikkelijk en zo verdrietig.

Pff, zo vreselijk :frowning:

Alle dj’s die nu dingen posten als:
Wat een dramaandag zeg. Een stuk jeugdsentiment is niet meer 17-09-69 - 04-03-19 R.I.P. Keith Flint. Die leuke gekke energieke van The Prodigy. Hij schreeuwde oa Firestarter en Breathe ! Had zo’n zin in wederom lowlands met die gasten. Damn.
wat een verlies. Sterkte familie !
(dit was Giel Beelen)

Krijg er altijd zo’n gevoel bij van kijk mij eens geĆ«ngageerd zijn. Sterkte familie? Die kunnen dat niet eens lezen in het Nederlands. Maar misschien ben ik zuur omdat ik Giel stom vind haha

26 likes

Hm ja heb ik vaak ook wel maar The Prodigy is wel een groep die ontzettend veel heeft betekend voor de hele muziekscene dus begrijp nu alle reacties wel. Vooral van DJ’s.

Vind Giel Beelen ook nog steeds hartstikke vervelend hoor.

3 likes

:cry::cry::cry:

The Prodigy is echt zo speciaal voor mij. Mijn oudste broer liet mij vroeger stiekem allemaal alternatievere muziek luisteren als mijn moeder niet thuis was. Dus als 8-jarig meisje stond ik dan te springen op The Prodigy, Heideroosjes en andere leipe dingen die eigenlijk niet voor mijn kinderoortjes bestemd waren.

De muziekhemel is weer een ster rijker. Hoop dat het een dik feestje daarboven wordt.

16 likes
50 likes

Het woord ā€œdramaandagā€ :face_vomiting:

14 likes

Als ik een teiltjes- en emmermerk ooit ga beginnen noem ik die GIEL.

17 likes

Ik was stikjaloers op mijn zus die naar lowlands 1996 mocht (check die line-Up!!!)
Maar kreeg toen wel een shirt van the prodigy
Liefde voor broers en zussen :smile:

1 like

Omg nee joh.

Oh wow.

Oh mijn hemel wat een dag! Twee Jeugdhelden

1 like

:fearful: wat erg, zo jong nog.

Luke was ook nog zo jong.

Ik vond hem zo aantrekkelijk in Riverdale en het was echt de enige reden dat ik seizoen 1 volledig heb gekeken.

5 likes

jeetje wat jong nog

Eens

Bij RTL Boulevard stond net RIPRODIGY, vond ik ook ongepast

4 likes