Ja dat denk ik dus ook meteen, meneer is even minder succesvol en dan lekker terug naar zn veilige vertrouwde omgeving.
Wow ik was cheryl cole echt helemaal vergeten.
Ik ging net foto’s van haar opzoeken en toen kwam ik foto’s tegen uit de tijd dat ze nog een ‘voetbalvrouw’ was, zo’n 10 jaar geleden en dat deed me er aan denken dat mijn 12/13-jarige ik in die tijd als hoogste doel in het leven had om ook een voetbalvrouw te worden😐
Ben zo blij dat dat maar een fase was.
Jody goes international
Moest even terugkomen naar dit topic om jullie mede te delen dat fight for this love nu al een dag op replay staat in mijn hoofd, klote Sjerol
Moet deze nu eigenlijk niet FF Boulevard heten?
Haha wow inderdaad
Nee dan komt het EGF toch nog ergens in terug
Wat vonden jullie van Barbie gister in RTL Boulevard.
Ik ben er nog niet uit of ik haar er beter of slechter uit vond zien. Sowieso veel laten doen.
Ooooo mmmmm ggggg
Ik ging het even opzoeken en zei toen in mezelf: hehhh is dit dezelfde?!?
En toen zag ik haar naam eronder staan
Ik denk dat ik het haar/kapsel/de pruik wel een vooruitgang vind.
Ze had trouwens op instagram een post daarover en iets van dit erbij gezet: “Dit is niet van Jennifer Hoeve, maar van naam. Veel betere kwaliteit!”
Oeps, fittie gehad haha?
Het haar is zeker een verbetering!
Hoe heette die meid ook alweer waarmee Michael die nummers had opgenomen? Daar lijkt ze nu precíes op, terwijl Barbie voor deze make-over eerder haar jongere zusje leek.
Want eerst had ze nooit een geplamuurd gezicht?
Maar even serieus, ik herken haar gewoon niet meer dus ik heb het idee dat er meer is veranderd. Dacht eerst dat het door het kapsel kwam, maar met alleen haar gezicht vind ik haar ook heel anders. Ik kom er alleen niet uit waardoor precies.
Ik volg haar totaal niet maar weet wel hoe ze er vroeger uitzag, en als ik deze foto voorbij had zien komen zonder naam had ik NOOIT kunnen raden dat zij het was
Sowieso haar lippen flink laten opvullen.
In dat filmpje hierboven als zij lacht zie ik echt zo’n lijntje (net een dun touwtje) lopen van de hoek van haar mond zo onder haar enorm opgeblazen jukbeen lopen.
Man sorry maar de enige gelijkenis die ik nog zie is die met een clown
O en blijkbaar figureert ze nu in een videoclip? Zag ik onderaan dit artikel: https://www.lindanieuws.nl/snacks/barbie-nieuwe-start-nieuw-uiterlijk/
Het gebeurt niet vaak dat ik ergens gewoon geen woorden voor heb, maar dit is zo’n moment. Volgens mij is het aantal mensen dat puur natuur is in deze clip op één hand te tellen. Er komt zelfs een ouderwets mooi reetgewei langs.
En als bonus onze geliefde dj Jean!
maar ook echt wel een groot verschil door die wenkbrauwen hoor, dat ze nu een ander gezicht lijkt te hebben
dat maakt ook zo veel uit
Ik vind Barbie echt heel zielig, ik hoop echt dat er iemand is in haar omgeving die voor haar zorgt en het beste met haar voorheeft.
Ja ik ook!
Ik had precies hetzelfde. Het ene moment dacht ik: ze ziet er echt beter uit, om 3 seconden later te denken: wtf heeft ze gedaan?!