EGF Boulevard

@quantum Daarom: geen woorden voor.

Helemaal mee eens. Ik vind het ook te treurig om dit te lezen op die site: “Ik heb een nieuw huis, een nieuw leven en een nieuwe Ken [Jeffrey, red.]. "En misschien wel een nieuwe carrière in de tv-wereld.” Daar moet ze toch gewoon vanaf willen nu.
Misschien ergens ook wel hypocriet van mij om haar dan uitgebreid te bespreken hier maar goed.

2 likes

Wow! Ik zou haar niet eens herkend hebben.

3 likes

Ik zie haar ook niet echt meer in een winkel werken, een administratieve baan aannemen of in een sportschool gaan werken. Zij is zo’n (dure) lifestyle gewend dat ze denk ik niet veel ander smeer kan

Is het eigenlijk zo tot stand gekomen ja?

3 likes

Kaaklijn, wangen, jukbeenderen en neus. En iets met de wenkbrauwen en oogleden.

1 like

Ze zat toch juist in de bijstand?

Ze verdiende volgens dit artikel 25.000 voor een seizoen en daar moest dan de belasting nog vanaf. Met vaste lasten van €1300 per maand kom je dan inderdaad niet heel erg ver qua superluxe leven.

1 like

Haha afschuwelijk. :see_no_evil:

1 like

Ooglidcorrectie en wenkbrauwlift sowieso. Maar ze had ook behoorlijk hangende oogleden dus dat snap ik wel.

Lijkt me echt een raar gevoel als je vriendje maar 13 jaar ouder is dan je zoontje.

2 likes

Steeds als ik dat kind van Yolanthe en Wesley op een foto zie denk ik: “Wat een schattig dochtertje hebben ze!”. Het besef dat het een jongen is komt altijd zo laat, vind het vaak ongunstig uitkomen op Yolanthes foto’s.

8 likes

Ik vind het zo’n gek idee dat je eigenlijk een compleet nieuw gezicht kunt kopen (en dat mensen dat ook willen). Dat je oude foto’s van jezelf terugziet waarop je er uitziet als een ander mens? Zo raar lijkt me dat.

5 likes

Wow huh wat zonde! Zij had juist zo’n bijzondere oogopslag en nu is ze plastic fantastic

3 likes

Woow wat een verschil van Lie!
Ben echt helemaal gefascineerd hierdoor, ik ben ook wel heel benieuwd wat ze allemaal heeft laten doen want in eotbdd zegt ze alleen dr borsten en lippen
Heb even wat foto’s opgezocht en ze is zoo anders. De eerste foto is echt vroeger, de tweede in 2015 en de laatste is nu

!

2 likes

Hahaha ik moest ook even goed kijken zeg.
Heb verder geen idee wie dat is.

1 like

Hillary Duff is zwanger :heart_eyes: en volgens mij is dat al heel lang bekend haha

2 likes

Ik vind het ook zonde, vind haar op de eerste foto heel mooi (al snap ik haar borsten niet helemaal, ze lijkt er maar 1 te hebben). Ik zou zelf ook wel wat willen veranderen overigens, maar weet niet of ik daar uiteindelijk gelukkiger van wordt.

Precies wat ik dacht. Op die eerste foto ziet ze er gewoon goed uit.

Als je zoveel aan jezelf laat verbouwen moet er toch wel iets niet kloppen in je hoofd zou je denken. Ik word er dieptriest van.

3 likes

Jezus zo fucking zonde van al die mooie authenthieke gezichten! En elk gezicht wordt ook op dezelfdr manier verbouwd lijkt het wel, het lijkt allemaal op elkaar. Ze zien er allemaal zo creepy uit, kan zo in een horror film :face_with_hand_over_mouth: Zó zonde. Wanneer wordt authenthiciteit (weet ff niet of je het zo goed spelt en geen zin om op te zoeken haha) weer ‘in de mode’ want dit is echt walgelijk.

9 likes

Woooo ze ziet er echt slecht uit!! Ik kan het even niet terug vinden, maar zei ze ook nog wat over haar opname enzo?