EGF Boulevard

Ik ben het deels wel met je eens, maar dit is niet echt waar. Er gaan niet eens 200 15-20-jarigen per jaar dood in Nederland, en het overgrote deel sterft aan trauma (danwel uitwendig, danwel zelf toegebracht). Dat een 20-jarige zomaar dood neervalt is enorm zeldzaam en ik denk dat dat, beroemd of niet, mensen wel aan het denken zet als je het te horen krijgt.

9 likes

Ik las net dat Trump de topman van Apple nu Tim Apple had genoemd in plaats van Cook. En stiekem vind ik dat heel grappig. :'D

23 likes

Och wat verschrikkelijk triest zeg :slightly_frowning_face:
Gek om alles nog zo online te zien.

Jouw reactie doet me denken aan de reactie van de ouders van een van mijn beste vriendinnen (die overleden is) Om mijn vriendin is nooit publiekelijk gerouwd zoals meerdere voorbeelden (Anne Faber bijv) terwijl zij ook een onnatuurlijke dood heeft gehad. Dit doet ze echt zeer, het frustreerde ze een lange tijd, waarvan ik hun gedachtes wel kan begrijpen. Hebben ze ook ooit een interview over gehad waarin dit ter sprake kwam. Zelf besef ik dat dit komt omdat ze een publiekelijk persoon was, maar ja je raakt inderdaad een heel gevoelig punt bij velen denk ik. Zo werkt t eenmaal wel, hoe triest ook

Agree! Ik zat dit juist te lezen zo van: wat tof dat paprika en veenbes elkaar hier direct zo mooi in begrijpen, maar vervolgens komen er allerlei opmerkingen van mensen die er verder nog niks over gezegd hebben, maar nu even hun plasje erover willen doen :persevere:

6 likes

https://www.ad.nl/show/art-rooijakkers-maakt-een-zomerse-late-avond-show-voor-rtl-4~ac320d3c/

1 like

Dit was dus wederom in de uitzending het NOS journaal te zien (net als Wes en Yo laatst).

Het lijkt me heel naar dat je dan als nabestaanden eigenlijk wel wat moet plaatsen. Volgens mij krijgen de ouders van dit meisje ook juist heel veel steun via instagram maar zelf zou ik zoiets echt niet willen/kunnen posten. Eigenlijk moet je wel, want anders is iemand gewoon ineens van de radar en krijg je heel veel rare reacties denk ik.

Ik keek net dit filmpje over R. Kelly, 2 dames van 21 en 23 (dacht ik) die allebei tegelijk een relatie hebben met hem. Zeggen dat hun ouders liegen en het vanwege geld doen.

De ouders van het linker meisje zitten ook in de documentaire over R. Kelly. Soms vind ik het lastig, dan denk ik als ik dit zie, misschien spreken die meisje wel de waarheid? En dan zie ik daarna weer het commentaar van Gayle (wat lijkt zij qua doen en laten op Oprah zeg, dat krijg je misschien van jarenlange hechte vriendschap, haha) en dan denk ik oja, klinkt ook wel weer plausibel.

Hoe staan jullie daarin?

1 like

Heb het filmpje niet gezien, maar er zijn zóveel vrouwen die dit aangeven over R.Kelly. Dan moet het naar mijn idee wel waar zijn. Plus de hele situatie met Aaliyah was bizar.

1 like

Ja, dat is waar. En dat van Aaliyah is ook feitelijk echt gebeurd.
Hoewel ik niet per se vind dat als 10 mensen iets beweren het wel waar moet zijn. Ben wel geneigd het te geloven hoor, vond de documentaire ook erg heftig.

1 like

Ik geloof vooral dat deze meisjes zelf echt geloven wat ze zeggen.

3 likes

Ik vind het lastig om bij Yolanthe en Wesley er maar vanuit te gaan dat hij vreemd is gegaan. Ik heb ook 6Inside uitgezet toen Albert Verlinde het verkondigde.
Wesley zegt : ik heb het verknald, meerdere keren. Dit kan toch op zoveel dingen slaan? Misschien bedoelt hij afspraken niet nakomen of niet aanwezig zijn bij belangrijke familiebijeenkomsten.

11 likes

Ik vind het songfestival nr echt lekker klinken!

6 likes

Lau van Tiny & Lau is overleden

Ik voelde me wel even een trotse tante toen ik mijn nichtje hier een paar weken terug kennis mee liet maken. Vervolgens kreeg ik dus het hele weekend ‘er lukt hier nooit geen ene kankeritus’ en ‘je staat altijd ergens waar je niet moet staan!’ naar m’n hoofd geslingerd. Haha love die puber :raised_hands:t3:

22 likes

Weer dat dopje van de tandpasta…

1 like

Of de wc-bril

Kijkt er iemand Leaving Neverland?
Ik hoor er zo’n irritante Siri-achtige voice-over doorheen. Jullie ook?