EGF Boulevard

Ik wil het niet liken, maar ik vind het we echt erg.
Tiny en Lau met Gordon Ramsey bij Jensen! is iets dat ik af en toe nog kijk

13 likes

Ik ga even op zoek waar het aan ligt dan. Dank je!

1 like

‘Wie heeft dit nou weer allemaal door mekaar gefrummeld!?’

3 likes
3 likes

Ja heftig! Heb de docu ook gezien waarin zij ook uitgebreid aan het woord was.

Hoe is dit precies een reactie op mijn vraag? Of wilde je dit filmpje gewoon even laten zien.

Chantal Janzen gaat tvoh presenteren volgend seizoen.

1 like

what a surpriiiiiiiiiiise

9 likes

Ja nee geen reactie, ik klikte op antwoorden maar geen antwoord idd :stuck_out_tongue:

Haha ok!

Wat ik bij Andrea Kelly niet helemaal snap is dat ze dus zijn naam nog wel gebruikt al zijn ze gescheiden. Je wilt toch niet zijn naam meedragen als hij je zulke nare dingen heeft aangedaan?

2 likes

Vond ik ook, maar toen viel mn oog op dit filmpje:

Tja I don’t know

Oke sorry maar dit doet me nog meer denken dat ze het voor de fame doet, ook dat filmpje dat ze zijn nummer zingt voor haar baby daddy

In de clip van Bizzey die gister online kwam disst hij Famke Louise, ook reageert ie steeds over haar in de reacties onder die videoclip/insta-posts erover. In de clip zie je bijvoorbeeld een meisje die Famke nadoet en dan pakt hij haar Fernandes af en reageert zelf onder de video: EINDELIJK MJN FERNANDES TERUG.

Ik vind hem zo’n kwal? Vooral omdat Famke dat management inderdaad heeft verlaten maar echt in ieder interview zegt niet lelijk en met respect over hem te praten omdat ze hem wel dankbaar voor alles is. En dan gaat hij haar zo belachelijk maken. Gast hoe oud ben je

Hier de clip, vanaf 2:30 ongeveer te zien https://youtu.be/QecmGyGUKJU

21 likes

Femke zal vast idd ook niet helemaal zuiver hebben gehandeld, maar Bizzey is echt de liefste niet hoor.

In de podcast bij Monica zei ze ook dat ze elkaar daarna nooit meer gesproken hebben. Heel vreemd wel.

4 likes

Nouja belachelijk maken, zo erg is het nou ook weer niet in die clip. Famke reageert er zelfs zelf positief op op zn insta.

Wel heel goed nagedaan, dacht eerst dat het de originele clip was.

1 like

Que? Alsof het die mannen daarom ging? Ze moest gewoon doorgaan en doorgaan en optreden en dingen doen waar ze zich niet comfortabel bij voelde. Zij was toen 17 ofzo en oo die leeftijd wil je af en toe toch lekker een zak maltesers vreten (nu wil ik dat nog hoor :joy:). Het ging hen echt niet om gezond zijn, maar om dun/sexy zijn. Zij was gewoon een cashcow.

Hoe ze daar weg is gegaan is misschien niet zo netjes, maar dat ze weg is gegaan alleen maar verstandig. Je moet als manager ook aan he artiesten denken, niet alleen aan jezelf :money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

23 likes

‘Gezondheid verbeteren’

Sporten en afvallen bedoel je.
Ze hebben haar daarnaast geloof ik bijna in een burn out gepusht.
Van wat ik zag dachten zij alleen aan het geld en niet aan Famke zelf of haar gezondheid. Daarbij is het nog mega seksistisch ook.
Artiesten als Lil Kleine en Ronnie Flex worden echt niet zo gepusht om te gaan sporten.

21 likes

JLo is verloofd met die oud-honkballer. Fourth time is a charm?

1 like

Ik werd in die documentaire ook wel naar van hoe zij bijv. nooit meer thuis was en altijd super moe en niet blij leek te zijn. Ik heb het idee (via social media natuurlijk) dat ze nu veel meer dingen doet die ze leuk vindt. Ik vond de relatie tussen Famke en haar vorige management echt benauwend lijken.