Ik wil ook wel met haar trouwen
Ronnie flex plaatst een filmpje op insta, voor het eerst met zijn baby zichtbaar in beeld geloof ik, en draait Micheal Jackson muziek op de achtergrond? Okeeeeeee.
Photoshop
Blijkt toch fake news
Offtopic, ik blijf bij jouw foto denken âwaarom vindt een man dit interessant?â Of in sommige kledingtopics e.d. Totdat ik me besef dat je niet je plaatje bent. Elke keer weer. Ik ben hardleersâŠ
Lars Veldwijk gaat voor Zuid Afrika voetballen!
Ben wel benieuwd wat dat dan betekent voor Monica en hun huis?
Waren ze daar ook niet laatst?
Wel in Afrika inderdaad, maar ik weet niet precies waar
Hij gaat alleen voor het nationale elftal (hun âOranjeâ) voetballen, verder blijft hij gewoon bij Sparta, dus verhuizen is niet nodig.
En @Merel ah oké, duidelijk, thanks! Ik weet helemaal niets van voetbal verder dus dacht inderdaad dat hij zou moeten verhuizen hahah
Dit heeft ze in de vlog verteld. Hij is weer opgeroepen. Zijn vader komt uit zuid-afrika vandaar. Hij was al een tijd niet gevraagd dus ze hadden het niet verwacht dat hij nu nog opgeroepen zou worden.
Wel echt sneu, volgens mij heeft zijn vrouw het nog erg moeilijk met die overval.
Goed dat het onderzocht wordt. Ik vind het ook maar vreemd. Ze was 19 toen het gebeurde.
Bij een niet-natuurlijk overlijden (of een vermoeden daarop, of in ieder geval geen zekerheid over een natuurlijk overlijden) heb je daar niks over te zeggen, dan bepaalt de officier van justitie wat er moet gebeuren. Misschien was het wel moord, je weet het niet.
Ik denk juist van wel. Mogelijk uitsluiten drugs of medicijn gebruik? Het is natuurlijk gek dat een meisje van 19 zomaar een hartaanval krijgt, tenzij ze een aangeboren hartafwijking of iets dergelijks had.
Hartfalen is een natuurlijke dood bij een 80-jarige met zes omleidingen en vijf stents in zân hart, die met de kerst zân pillen niet ingenomen heeft en dan over het randje raakt.
Een gezonde 20-jarige raakt niet âzomaarâ in hartfalen, daar gaat iets aan vooraf, en blijkbaar hebben ze bij de reguliere onderzoeken die je bij ongeveer iedereen op de IC doet (bloedonderzoek, hartfilmpjes, echo van het hart, scans, etc) geen sluitende verklaring kunnen vinden, want dan hadden ze een verklaring natuurlijke dood afgegeven en was er niets gebeurd. Ze hebben die verklaring niet af kunnen geven en daarna heeft het OM besloten dat er meer onderzoek nodig was om kwade wil uit te sluiten.
Artsen adviseren niks, die stellen alleen een natuurlijke dood vast, of niet, en alle gevallen van een niet-direct-natuurlijk-genoemde dood worden nader bekeken, het kan dan achteraf nog steeds een natuurlijke dood blijken te zijn.
Johnny heeft nu Amber weer aangeklaagd wegens smaad en haar ervan beschuldigd dat ze over zijn rug beroemd is geworden, maar hij heeft ook fotos geplaatst van zijn verwondingen en zegt nu dat zij hem mishandelde.
Erg Gone Girl allemaal dit wel.